Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
grootste faker van het forum die zoiets zegt haha wat een faalbaas ben je ook

zwetend wakker worden en dat is niet leuk :(

Ik heb echt een k*t mentaliteit vandaag, heb nog nooit zo'n slechte motivatie gehad om te gaan trainen.
Zegt m'n prinsesje "Train je toch een keer niet", ik kan nog altijd rusten als ik deaud ben.. heb gewoon een harde schop onder m'n reet nodig.

Ik heb echt een k*t mentaliteit vandaag, heb nog nooit zo'n slechte motivatie gehad om te gaan trainen.
Zegt m'n prinsesje "Train je toch een keer niet", ik kan nog altijd rusten als ik deaud ben.. heb gewoon een harde schop onder m'n reet nodig.

51-kick.gif

Trainen nu:mad:

Ga trainen man. Het is verleidelijk om bij je chick in haar nest te liggen, maar denk aan die momenten wat je zo nu en dan beleeft met een beesten fysiek. En het is gewoon fakkin lekker om goed te trainen:)

Dat er alleen maar reclames zijn op de history channel.. :( net op mijn vrije trainingsdag!

Ga trainen man. Het is verleidelijk om bij je chick in haar nest te liggen, maar denk aan die momenten wat je zo nu en dan beleeft met een beesten fysiek. En het is gewoon fakkin lekker om goed te trainen:)
Haar nest?
Er is niks van haar bij, maar goed, het komt meer omdat ik enigzins ziek ben, maar vandaag staat oa kickboxen op het programma, dus dat wil ik zeker niet aan me voorbij laten gaan.

Gewoon trainen. Gister heb ik drie uur lang intensief gefietst met een rot kater.

Ja, ook ik ben hardcore met swaffelen.

Zo werke en er stroomt nog redelijk wat alchol en thc rond in me bloed.

Maarja een kroeg vol duitsers. Ik hoop dat ze gaan verliezen.

Whahaha **** yeah

Liefste dagboek...

Dacht ik gisteren nog eens een goed feestje te placeren...

Word ik geweigerd door een klein Marrokaan-portiertje(dit is echt zo hard karma dat me in mijn kont terugbijt) omdat ik de bazin heb "vastgepakt" 6 maand geleden.

Dat ik zo de ruzie had opgelost en haar een paar tanden had bespaard kon ze precies niet inzien.

Avondje verkloot, sfeer verkloot, 5 uur al thuis voor iets waar ik normaal nu nog niet thuis van ging zijn...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven