- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- een oma in een string op de fiets gezien
- een homo die ik moet inwerken morgen
- en ik ben ****ing gaar, ga dus eerst maar even siësta doen dat heb ik wel weer verdiend al zeg ik het zelf.
Dat denk ik niet hoor.
Heb jij dan ook altijd zo'n moment dat je al rondkijkend tot de conclusie komt "Wat heb ik toch eigenlijk een k*tbaan!" ?
Ik heb dus iets raars meegemaakt. Ik lag te slapen en ik werd wakker omdat ik naar de wc moest maar ik had geen zin. Ik lig dus gewoon een beetje doelloos in mijn bed. 4.49 gaf de wekker aan. Opeens hoor ik voetstappen en gaat mijn deur open en kijkt er een man met een beetje rattengezicht, ongeschoren zo om het hoekje. Ik schrik me dood en hij ook. Hij rent de trap af, ik erachter aan en hoor de voordeur opengaan. Ik nog harder rennen naar beneden ondanks mijn slaperige hoofd. Eenmaal beneden zat de deur niet meer op de knippen die ik wel denk ik erop had gedaan. Vreemd
Held.
Dus je licht was aan ? In 't midden van de nacht ?
Ik heb dus iets raars meegemaakt. Ik lag te slapen en ik werd wakker omdat ik naar de wc moest maar ik had geen zin. Ik lig dus gewoon een beetje doelloos in mijn bed. 4.49 gaf de wekker aan. Opeens hoor ik voetstappen en gaat mijn deur open en kijkt er een man met een beetje rattengezicht, ongeschoren zo om het hoekje. Ik schrik me dood en hij ook. Hij rent de trap af, ik erachter aan en hoor de voordeur opengaan. Ik nog harder rennen naar beneden ondanks mijn slaperige hoofd. Eenmaal beneden zat de deur niet meer op de knippen die ik wel denk ik erop had gedaan. Vreemd

Jij omschrijft mij!Dat denk ik niet hoor.
Jeetje, die gast is echt gay in z'n doen en laten, ook schiet z'n stem de hele tijd door, net of ie een goede trap onder z'n zak heeft gehad.
En hem horen lachen, dat wil je echt niet horen, heb niks tegen homo's maar ergens hoop ik wel dat ze hem vanavond per ongeluk aanrijden ofzo, dat gassie is echt te katabool om los te lopen, te gay voor de Reguliersdwarsstraat zelfs.