XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok.
Bah. Als ze je op je verleden pakt is ze het niet waard hoor ???

Nee, ze is een vriendvriendinnetje, echt wel een leukerd maar ik denk dat ze een beetje de balen heeft van dat machogelul, daar ben ik nogal goed in, jwt.Vrouwen vinden dat op den duur niet grappig meer heb ik vastgesteld...

Nee, ze is een vriendvriendinnetje, echt wel een leukerd maar ik denk dat ze een beetje de balen heeft van dat machogelul, daar ben ik nogal goed in, jwt.Vrouwen vinden dat op den duur niet grappig meer heb ik vastgesteld...
komt me bekend voor :o
dont worry

Gast serieus, ik kom veel posts en topics van je tegen, en je spreekt jezelf continue tegen. Het lijkt ook alsof je de ene dag je king of the world voelt en de andere dag echt een lowlife. Zoek professionele hulp man want dit is echt niet gezond. Advies vragen aan mede bb'ers is voor jou denk ik niet genoeg om een ander beeld van de wereld en what not te krijgen.

Tis maar een tip.

Het kan ook gewoon met de aanwezigheid van sos te maken hebben. Of de ene helft is bullshit.

OT: Weekend weer voorbij en natuurlijk weer minder uitgerust dan aan het begin.

morgen terug gaan werken na 2 weken vakantie. :(

gelukkig ben ik binnen een maandje terug in verlof :D

Dat ik nu aan het werk ben, en ik ben al ****ing moe. En ik moet nog tot half 8

m'n fiets is gejat voor de deur van 'n vrien van me...hoorde m gewoon weg rijden ook nog...was echt gammel brikkie...maar goed wel balen dat i weg is...we waren binnen 10sec buiten en hebben alles afgezocht met de auto....ooooow wat had ik die gast graag tegen gekomen!

m'n fiets is gejat voor de deur van 'n vrien van me...hoorde m gewoon weg rijden ook nog...was echt gammel brikkie...maar goed wel balen dat i weg is...we waren binnen 10sec buiten en hebben alles afgezocht met de auto....ooooow wat had ik die gast graag tegen gekomen!

Balen...

Maarja, gewoon eentje terugpikken van iemand? :)

Slaap in de huiskamer :fuu:

Ik woog vandaag 91,8kg. Vorige week Zondag woog ik nog 93,8kg..

dat ik mij 2,5 uur verslapen heb omdat mijn mobiel zichzelf heeft opgehangen ergens in de nacht.... hele batterij leeg getrokken, dus geen wekker :fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven