comingup
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Homocoïtusuelen zijn gay, niets cools aan.Jij omschrijft mij!
En homocoïtusuelen zijn juist cool! Want ze concurreren nauwelijks, en ze stinken naar zaad uit hun smoel![]()
Dat ik zo 1800kcal moet verbranden met benen die gewoonweg op zijn.
?160 min., 20-22km per uur fietsen.
Ik ben sinds twee weken de draad van het trainen weer aan het oppakken nadat ik net vader ben geworden. De spanning, de korte nachten en vooral een paar weken niet trainen hebben een behoorlijke inpact gehad. Kracht is enorm gezakt en fysiek ook behoorlijk. Maaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr......................ik heb wel vet lekker getraind!!!
?Voor een calorie tekort. Ik heb me wat laten gaan...Was geen junk gelukkig, enkel heel veel fruit, maar ja, dat bevat ook kcals

zevende maal tumor vaststelling in m'n lichaam,,,heb er nu drie,,,in m'n linkerkant van m'n bekken, m'n linkeronderarm en linkerkaak.....pfff
Pauper weer.
Zit je te werken.. Is het 30-35 graden, heb je vakantie.. Ja hoor 20 graden met regen. Rot op
Ah man, dat meen je niet. Dit vind ik echt vreselijk voor je. Heb al eerdere zulke topics/berichten van je gelezen, en kan helaas niks anders doen dan je sterkte wensen. K*t ziekte.zevende maal tumor vaststelling in m'n lichaam,,,heb er nu drie,,,in m'n linkerkant van m'n bekken, m'n linkeronderarm en linkerkaak(die gezichtsverlamming en spraakproblemen kan gaan veroorzaken als het groter word of geoppereerd moet worden
...pfff
zevende maal tumor vaststelling in m'n lichaam,,,heb er nu drie,,,in m'n linkerkant van m'n bekken, m'n linkeronderarm en linkerkaak(die gezichtsverlamming en spraakproblemen kan gaan veroorzaken als het groter word of geoppereerd moet worden
...pfff