XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gym blijkt een zomerrooster te hebben!:fuu: Heel dat eind voor niks gebrommerd.

Hallow?!

Pauper weer.

Zit je te werken.. Is het 30-35 graden, heb je vakantie.. Ja hoor 20 graden met regen. Rot op

Ik ondervind hevige problemen bij het trollen de laatste tijd. Blijkbaar word ik niet meer serieus genomen, iets wat toch wel heel belangrijk is bij het trollen. Het wordt tijd dat ik een serieuze DBB member word waar Big T trots op kan zijn.

Dat ik zo 1800kcal moet verbranden met benen die gewoonweg op zijn.

Ik ben sinds twee weken de draad van het trainen weer aan het oppakken nadat ik net vader ben geworden. De spanning, de korte nachten en vooral een paar weken niet trainen hebben een behoorlijke inpact gehad. Kracht is enorm gezakt en fysiek ook behoorlijk. Maaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr......................ik heb wel vet lekker getraind!!!

Ik ben sinds twee weken de draad van het trainen weer aan het oppakken nadat ik net vader ben geworden. De spanning, de korte nachten en vooral een paar weken niet trainen hebben een behoorlijke inpact gehad. Kracht is enorm gezakt en fysiek ook behoorlijk. Maaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr......................ik heb wel vet lekker getraind!!!

Thumbs up bro! zo hoort het. Je zult zien dat je zo weer op je niveau komt.

Ontopic: Lachgaspatronen waren op bij de makro, nu is m'n avond een stuk minder interessant. Compenseren met bier zal ik het!

Vandaag fokking eerste werkdag na 10 weken ziektewet.:fuu:

Chagrijnig van de tyfushonger in me pens.:fuu:

ik kreeg vandaag geen mayonaise op mijn frieten van me vriendin !

zevende maal tumor vaststelling in m'n lichaam,,,heb er nu drie,,,in m'n linkerkant van m'n bekken, m'n linkeronderarm en linkerkaak(die gezichtsverlamming en spraakproblemen kan gaan veroorzaken als het groter word of geoppereerd moet worden :eek:
...pfff

Laatst bewerkt:
omdat mijn broer een scene maakt moet mijn ma tegen mij beginnen grommelen ???

zevende maal tumor vaststelling in m'n lichaam,,,heb er nu drie,,,in m'n linkerkant van m'n bekken, m'n linkeronderarm en linkerkaak(die gezichtsverlamming en spraakproblemen kan gaan veroorzaken als het groter word of geoppereerd moet worden :eek:
...pfff
Ah man, dat meen je niet. Dit vind ik echt vreselijk voor je. Heb al eerdere zulke topics/berichten van je gelezen, en kan helaas niks anders doen dan je sterkte wensen. K*t ziekte.

...pfff

shit:(

Veel sterkte man.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven