MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat het Dutchbodybuilding.com forum steeds meer een grote onzin forum begint te worden.

Nee maar serieus, geef me 1 reden waarom je haar niet zou dumpen.. omdat jullie al zo lang hebben en het anders zonde is? omdat je haar stiekem knapper vind dan jou en denkt dat je niet beter kan krijgen? omdat je bang bent in een isolement te raken als je der eenmaal kwijt bent?

Wat ik zou doen en wat ik ook gedaan heb is simpel.

Haar beste vriendin dronken krijgen in een kroeg (dat was echt te makkelijk) zonder dat je chick er bij is. Vervolgens met haar zoenen. Een maat neemt een foto van jullie tijdens de daad. Vervolgens ga je naar je vriendin toe, balt haar nog één keer. Vervolgens begin je over het feit dat zij is vreemdgegaan en dat je het eigenlijk niet kan verkroppen, je haalt haar door het slijk, totdat er niks meer over is en ze met rode ogen op de bank zit. Vervolgens zeg je in haar gezicht: Het is UIT..... en oojah.. ik heb nog een aandenken voor je. Je geeft de foto aan haar en begint aan je single leven.

omdat ik nog steeds verlieft op haar ben. och op ieder potje past een deksel, dus dat ik geen goede vervanger vind ben ik niet bang voor. nee ik ben eerder bang dat ik haar in een isolement gooi.

wat liefde allemaal niet met je doet. jammer dat ik niet zo hardcore ben als alle dbb'ers.....:rolleyes:

die actie is echt te gruwelijk :roflol:

Dat de banaan die naast mij in bed lag zacht was???

Misschien ligt het aan je leeftijd.. maar hmm.. ik vind het wel schattig dat je haar (nog steeds) zo vertrouwt en ook wel knap dat je haar kunt vergeven. :) Als jij haar écht gelooft, dat ze alleen heeft gezoend.. ok, dan snap ik wel waarom je het haar vergeeft.. achja, veel succes ermee verder!

thanx voor je sympathie :)

OT: ik heb weer zenuwtreksjes in mn linker tricep :fuu:

Laatst bewerkt:
Vreemdgaan is not done, al snap ik je dilemma Tymen. 2 jaar is zeker niet niks, ik kan het weten. ;)

omdat ik nog steeds verlieft op haar ben. och op ieder potje past een deksel, dus dat ik geen goede vervanger vind ben ik niet bang voor. nee ik ben eerder bang dat ik haar in een isolement gooi.

wat liefde allemaal niet met je doet. jammer dat ik niet zo hardcore ben als alle dbb'ers.....:rolleyes:

die actie is echt te gruwelijk :roflol:

:finger: bullshit bro, de enige echte hardcore dbber is CoD de rest doet alsof, moi incluus.

Natuurlijk regent het weer hoor..

:(

:finger: bullshit bro, de enige echte hardcore dbber is CoD de rest doet alsof, moi incluus.

Ja, maar hij gebruikt er een sarcastisch poppetje achter 'the rolling eyes". Dus hij bedoelt het ook sarcastisch ofwel hij is er zelf ook niet echt van overtuigd dat alle dbb'ers hier "hardcore' zijn.

Of heb ik het mis Tymen?

Hahahahha..

flauwerd. :D

En nee, je bent niet dik.. sssssst! :mad:

Owkeej snoes...:angstig:

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Ja, maar hij gebruikt er een sarcastisch poppetje achter 'the rolling eyes". Dus hij bedoelt het ook sarcastisch ofwel hij is er zelf ook niet echt van overtuigd dat alle dbb'ers hier "hardcore' zijn.

Of heb ik het mis Tymen?

Hm, ik begreep het als ´jammer dat ik geen echte dbber ben...´ dus wilde ik ´m even opbeuren met een leugentje om bestwil...

Te veel leugens op en om dbb :mad:

Owkeej snoes...:angstig:

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Hm, ik begreep het als ´jammer dat ik geen echte dbber ben...´ dus wilde ik ´m even opbeuren met een leugentje om bestwil...

Je hoeft niet bang te zijn hoor Marcel, ik bijt niet.. eigenlijk ben ik best lief hoor.

Oooooooooooh.... naja, je bedoelde het goed.
:D

kijk vrouwen begrijpen mij :)

ik maak het alsnog uit. ik word homofiel :D :jk:

Snoezepoes, je bent al vanaf juni 2009 lid. Waarom kom je nu pas uit de kast?

Vreemdgaan is not done, al snap ik je dilemma Tymen. 2 jaar is zeker niet niks, ik kan het weten. ;)

ja ik weet het. maar ik kan het niet. binnen X tijd komen we toch weer met hangende pootjes terug bij elkaar. ze lijkt echt spijt te hebben. maar het meeste doet mij nog zeer dat ze tegen mij loog. ik heb haar dat weekje lloret toevertrouwd en ze verdoet het letterlijk en figuurlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven