omdat mensen fouten maken. en dat ze daar ook spijt van hebben. en omdat mensen leren van fouten. omdat jij ook een 2de kans wil als je een fout maakt.
daarom.
en dat het voorval niet meer te vergeten is, klopt. genade is ook een kracht. weten wanneer je moet straffen en wanneer je genade moet hebben maakt een leider in mijn ogen.
Hoe weet jij of ze 'echt' spijt heeft, mensen kunnen verdomd goed faken bro.
Gozer, als je het nu niet uitmaakt ben je gewoon echt weak, en dat heeft niks te maken met hardcore zijn of stoer zijn.
Als je nu doet alsof het niet gebeurt is gaat ze het gewoon weer doen omdat de hele drempel lager is, ze weet al dat je het toch niet uit gaat maken dat is het enige wat ze van deze fout heeft 'geleerd'.
Als je een bijv een huisdier of een jong kind niet afstraft als hij wat fout doet gaat hij het toch ook opnieuw doen?
Ik snap sowieso niet hoe je nog bij haar in de buurt kunt zijn terwijl je weet wat ze heeft gedaan, ik snap best dat je nog verliefd bent ik heb in dezelfde situatie gezeten maar je relatie en je vertrouwen daarin hebben gewoon een klap gekregen waarvan het niet meer kan herstellen.

ofzo
beetje vroeg thuis
no offence