MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dan is ze geknield met haar mond vol voor twee gasten die groter zijn dan haar vriendje de papa figuur, en als papa deze drie mensen betrapt wordt hij uitgelachen. Dat is hard:(

You've got a really sick mind, you bastard. :mad:

Nee, een dame doet niet zulke gare dingen.

wtf, ik wil een map openen (bij elke map gebeurt dit opeens) en VLC speler begint te spelen ???. Hij opent de map erna trouwens ook niet.

exploding head syndroom, jep..vaagheid slaat weer bij me toe.

Internet blijft eruit vliegen :fuu:

Het zit je niet mee vandaag pantrofl

:p Inderdaad.

ik heb niks te klagen

fuuuuuuuuuuuu?

hehe ik zou het wel bij een turk willen zien die in een bus zit ofzo , HELP MY HEAD IS GOING TO EXPLODE
doet het veel pijn trouwens?

Krijg er soms hoofdpijn van tegelijkertijd zodra ik wakerword, Ik ontwaak zegmaar en tegelijk hoor ik in mijn hoofd alsof er n soort bom ofzo ontploft echt enorm hard*wat natuurlijk niet werkelijk is* maar ik hoor het wel zo en het voeld ook alsof het echt is 'zo werkelijk komt het over'.

Ik heb het al een paar keer gehad maar vooral de eerste keer was ik van WTF overal kijke of er iets was enzo maar naar de 2e keer wat gaan rondzoeken op internet enzo en het blijkt vaker voor te komen bij mensen die slecht slapen of gestrest zijn.. vaag genoeg heb ik geen van beide problemen eigenlijk. Echter ben ik de laatste tijd wel de hele dag suf en voel me alsof ik maar niet echt 100% wakerword 'alleen tijdens fitnesse enzo voel ik me helemaal top'. Lichamelijk is er niets mis maar het is gwn..enorm vaag om mee te make.??? Het is waarschijnlijk iets tijdelijks. Lichamelijk ben ik in elk geval in orde en heb laatst nog bloedonderzoek laten en was ook niets mis mee..

Laatst bewerkt:
Ja, maar ze had er echt spijt van!

Tymen, die sl*t van je zal gewoon vreemd blijven gaan. Dat je mij een nobody noemt verandert daar niks aan. Blijf jij maar lekker zwemmen in het zaad van een maat! :D

ik hoop het niet voor haar.

ik heb gekozen om haar een 2de kans te geven. nu nog proberen de "slechte" gedachtes af te blokken :)
ik hoop niet voor haar dat ze denk dat de nòg een 2de kans krijgt want dan is het echt end of story :D

dus CoD ik wil je heel erg bedanken voor je positieve input en mij proberen op het goede spoor te zetten. maar je hebt gefaald :sad:

ik heb gekozen om haar een 2de kans te geven. nu nog proberen de "slechte" gedachtes af te blokken :)
ik hoop niet voor haar dat ze denk dat de nòg een 2de kans krijgt want dan is het echt end of story :D

Ik denk niet dat je die slechte gedachtes nog uit je hoofd zult krijgen. Bij de meeste mensen die ik ken die verder gaan nadat de partner is vreemdgegaan blijft het toch knagen hoor. (en krijgt de persoon die is vreemdgegaan zelfs jaren later nog verwijt hierover)

dus CoD ik wil je heel erg bedanken voor je positieve input en mij proberen op het goede spoor te zetten. maar je hebt gefaald :sad:

Ik hoop voor je dat ik het helemaal mis heb en ze dergelijke dingen niet meer flikt. Maar als cheater verwacht ik van niet. (hoe ben je er trouwens achter gekomen? Indien ze er zelf mee is komen aanzetten is er wellicht nog hoop :p)

Ik denk niet dat je die slechte gedachtes nog uit je hoofd zult krijgen. Bij de meeste mensen die ik ken die verder gaan nadat de partner is vreemdgegaan blijft het toch knagen hoor. (en krijgt de persoon die is vreemdgegaan zelfs jaren later nog verwijt hierover)

Ik hoop voor je dat ik het helemaal mis heb en ze dergelijke dingen niet meer flikt. Maar als cheater verwacht ik van niet. (hoe ben je er trouwens achter gekomen? Indien ze er zelf mee is komen aanzetten is er wellicht nog hoop :p)

ik hoop toch echt dat je aan het trollen was :)

waarom zou ik niet die gedachtes uit mijn hoofd kunnen krijgen? het lukt me tot nu best goed.

haha ik hoorde het via via en dat viel mij het zwaarste :mad: ze zei dat ze me het echt wel wou vertellen binnenkort, maar tot nu toe het gewoon nog niet kon. ik kan dit alleen maar geloven. of niet natuurlijk, maar dan had ik het uit moeten maken.

echter een vraag blijft natuurlijk nog ff door mijn hoofd spoken: Waarom?!

slechte keuze, dat 'voorval' zal altijd in je kop blijven ronddwalen en bij de volgende ruzie zal het allemaal weer naar boven komen. Relatie gaat sowieso stukgaan, dus waarom er nog tijd aan verspillen?

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

ik hoop toch echt dat je aan het trollen was :)

waarom zou ik niet die gedachtes uit mijn hoofd kunnen krijgen? het lukt me tot nu best goed.

haha ik hoorde het via via en dat viel mij het zwaarste :mad: ze zei dat ze me het echt wel wou vertellen binnenkort, maar tot nu toe het gewoon nog niet kon. ik kan dit alleen maar geloven. of niet natuurlijk, maar dan had ik het uit moeten maken.

echter een vraag blijft natuurlijk nog ff door mijn hoofd spoken: Waarom?!

en je geeft haar nog een 2de kans?:eek: wtf:roflol:

slechte keuze, dat 'voorval' zal altijd in je kop blijven ronddwalen en bij de volgende ruzie zal het allemaal weer naar boven komen. Relatie gaat sowieso stukgaan, dus waarom er nog tijd aan verspillen?

omdat mensen fouten maken. en dat ze daar ook spijt van hebben. en omdat mensen leren van fouten. omdat jij ook een 2de kans wil als je een fout maakt.

daarom.

en dat het voorval niet meer te vergeten is, klopt. genade is ook een kracht. weten wanneer je moet straffen en wanneer je genade moet hebben maakt een leider in mijn ogen.

omdat mensen fouten maken. en dat ze daar ook spijt van hebben. en omdat mensen leren van fouten. omdat jij ook een 2de kans wil als je een fout maakt.

daarom.

en dat het voorval niet meer te vergeten is, klopt. genade is ook een kracht. weten wanneer je moet straffen en wanneer je genade moet hebben maakt een leider in mijn ogen.

met een ander kussen zou je genade voor mogen hebben, als ze in bed belanden en BIJNA de daad doen, maar ze zich op het laatste moment bedenkt zou je genade voor mogen hebben, als ze een ander doet en het je direct opbiecht zou je (in zeer weinig omstandigheden, maar toch...) genade voor mogen hebben.

MAAR ALS EEN k*tHOER JE OP REIS BEDRIEGT MET EEN ANDERE KEREL EN JE HET VAN EEN ANDER TE WETEN KOMT DAN KLOP JE DIE h**r DE VERGETELHEID IN;)

en een fout... dit is geen fout, maar een regelrechte naaistreek (letterlijk en figuurlijk).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven