AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
vrouwen

Krijg er soms hoofdpijn van tegelijkertijd zodra ik wakerword, Ik ontwaak zegmaar en tegelijk hoor ik in mijn hoofd alsof er n soort bom ofzo ontploft echt enorm hard*wat natuurlijk niet werkelijk is* maar ik hoor het wel zo en het voeld ook alsof het echt is 'zo werkelijk komt het over'.

Ik heb het al een paar keer gehad maar vooral de eerste keer was ik van WTF overal kijke of er iets was enzo maar naar de 2e keer wat gaan rondzoeken op internet enzo en het blijkt vaker voor te komen bij mensen die slecht slapen of gestrest zijn.. vaag genoeg heb ik geen van beide problemen eigenlijk. Echter ben ik de laatste tijd wel de hele dag suf en voel me alsof ik maar niet echt 100% wakerword 'alleen tijdens fitnesse enzo voel ik me helemaal top'. Lichamelijk is er niets mis maar het is gwn..enorm vaag om mee te make.??? Het is waarschijnlijk iets tijdelijks. Lichamelijk ben ik in elk geval in orde en heb laatst nog bloedonderzoek laten en was ook niets mis mee..

sterkte man , komt wel goed!

hondenpoep getrapd

25 minuten in de wacht, irritatie begint toch wel te komen

Saaie werkdag, bleh.

Heb voor mijn avondeten teveel mosselen gegeten. Circa 2+ kg. Ik zit nog altijd met een volle maag... daar gaat mijn beentraining.. Anders spauw ik alles onder :(

Heb voor mijn avondeten teveel mosselen gegeten. Circa 2+ kg. Ik zit nog altijd met een volle maag... daar gaat mijn beentraining.. Anders spauw ik alles onder :(

welke heb je gegeten? want ik he net gehoord in het nieuws dat er slechte mosselen in omloop zijn, dodelijk in grote hoeveelheden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven