- Waardering
- 1.066
Normaal zou ik dit als een grap beschouwen maar Tymen is idd een lekkerding (no
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal zou ik dit als een grap beschouwen maar Tymen is idd een lekkerding (no
)Misschien een domme vraag.. maare weet iemand hier hoe ik mijn handtekening kan wijzigen? En daar bedoel ik mee mijn handtekening hier op het DBB forum, voordat er weer debiele reacties komen.![]()

Misschien een domme vraag.. maare weet iemand hier hoe ik mijn handtekening kan wijzigen? En daar bedoel ik mee mijn handtekening hier op het DBB forum, voordat er weer debiele reacties komen.![]()
Normaal zou ik dit als een grap beschouwen maar Tymen is idd een lekkerding (no)

Misschien een domme vraag.. maare weet iemand hier hoe ik mijn handtekening kan wijzigen? En daar bedoel ik mee mijn handtekening hier op het DBB forum, voordat er weer debiele reacties komen.![]()

linksboven staat gebruikers cp
en links onder mijn post karma
true story
---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------
[Link niet meer beschikbaar]
klik op deze link, voer je sig in en klik op karma geven![]()

Give ya karma. Thnx he.
---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------
Sorry schat, poppin was je voor..
![]()

Weet je wat? Laat ik maar eens lief zijn.. je karma komt eraan!
Als je 'm nog wilt, tenminste.

dan krijg je er zo wel nog eentje van me.poor thing..dan krijg je er zo wel nog eentje van me.
Hey jongens, trouwens, ik ga douchen.. ga vanavond naar de bios.
Adios!

(ja me zusje gaat ook alleen ergens anders)Step Up 3D(ja me zusje gaat ook alleen ergens anders)

Haha, have fun.. ik ga naar Inception, ben benieuwd!
Nou, tot spreeks.

Haha, have fun.. ik ga naar Inception, ben benieuwd!
Nou, tot spreeks.