Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker chickie stuurt : "Kvind da egt fijn dat je mijn grenzen zo goed kent en naleeft, toont veel blijk van respect, danku :)"

Over welke ****ing grenzen heeft ze het in hemelsnaam?

Zo geraak ik nooit in haar slipje :(
Ja nja zotekke, da wa etwa u eerste proriteit hé, amai nu zulte gij nooit meer in haar slipje geraken.

"Never gonna happen ..."
"Huh?"
"With *****"
"What? Why?"
"You waited to long to make your move and now you're in the friend zone ..."
"I'm not in the friend zone!"
"****, You're major of the friend zone!"

":("

Come again?
Je had gelijk voor de p*ssy moeten gaan, je was te aardig, nu kom je er niet in want ze ziet je als lieve nette jonge die nooit wat zal proberen. Oftewel just a friend :D, die haar waardeert:roflol:

Lekker chickie stuurt : "Kvind da egt fijn dat je mijn grenzen zo goed kent en naleeft, toont veel blijk van respect, danku :)"

het gepaste antwoord: "wtf voor grenzen heb je het over? hou gewoon je bek en lik mn pik"

dat ik helemaal bek af ben van een ruig weekendje Qontinent.... op het werk...

Je had gelijk voor de p*ssy moeten gaan, je was te aardig, nu kom je er niet in want ze ziet je als lieve nette jonge die nooit wat zal proberen. Oftewel just a friend :D, die haar waardeert:roflol:

Tja, wat wil je, ze zegt van in het begin al dat ze niet geinteresseert is *huil* *huil* :cry:

het gepaste antwoord: "wtf voor grenzen heb je het over? hou gewoon je bek en lik mn pik"

Ga ik proberen!

Bezie het als iets positief. Zo krijgt ze begrip voor jou, respect etc etc. En op een onbewaakt moment savonds laat in het park na een leuke avond, BAM BAM sla jeje slag.
En als ze niet meedoet, .. heb je het ge****ed. Dus de juiste moment afwachten. ;)

Bezie het als iets positief. Zo krijgt ze begrip voor jou, respect etc etc. En op een onbewaakt moment savonds laat in het park na een leuke avond, BAM BAM sla jeje slag.
En als ze niet meedoet, .. heb je het ge****ed. Dus de juiste moment afwachten. ;)

Het begin was slaapverwekkend, ik was bijna afgehaakt. Maar na 4 á 5 seconden werd het verhaal beter :thumb:

..

Laatst bewerkt:
Ongelooflijk hoe verdoet het weer is geweest tijdens de vakantie. Zul je wel zien dat het weer mooi zonnig wordt zodra je weer naar school gaat.

Volgens mij is da al lang gepasseert :p

Vorige week lagen we om 4u 's nachts, op de grond, naast elkaar onder een klein dekentje, langs het water, naar de sterren te zien ... Can it be any more romantic?

Barney: "There is no such thing as the signal! But yeah, that was the signal..."

Vannacht suikerspiegel van 1.5, wakker worden in een nat bed van het zweet damn.

op mn handen gepleurd vandaag :(

Steeds zin in carbs in overvloed.

Volgens mij is da al lang gepasseert :p

Vorige week lagen we om 4u 's nachts, op de grond, naast elkaar onder een klein dekentje, langs het water, naar de sterren te zien ... Can it be any more romantic?"

Ja die shit had ik eigenlijk in gedachten. Damn als ze daar niet in trapt.. dan gaat het nooit wat worden tussen jullie. Wees eerlijk tegen jezelf ;)

Ja die shit had ik eigenlijk in gedachten. Damn als ze daar niet in trapt.. dan gaat het nooit wat worden tussen jullie. Wees eerlijk tegen jezelf ;)

Daar niet in trapt ? Het was haar voorstel om daar te gaan liggen :p Hebben er zo een uur of 4 gelegen, tot ik zei dat we maar naar huis moesten gaan.

Misschien toch maar eens een gay-test ondergaan ...

OT: Absoluut geen concentratie bij het studeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven