XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij hebben de ouders van m'n nieuwe vriendinnetje geprobeerd me te vergiftigen met 't avondeten, loop al 3 uur non stop naar 't toilet. "Hoe was het eten?" Ja just freaking great verdorie.

Vanavond miss3000 uitzwaaien...:(

Teveel gezopen gister...:rolleyes:

Zat ik op een bankje in Antwerpen op men date aan het wachten , komt er een kerel me in het engels vragen of hij een foto van me mag nemen :o

ik : Why ?
hij : Because you are so cute .

Ik wtf haha , mja lief gelachen naar de camera en hops weg met men vriendin .

Het gene dat me n beetje stoorde was het cute zijn . Zit ik 5 x per week in de gym noemen ze me cute haha:)

Goed verhaal.

5 x per week trainen is gewoonweg te veel, bij 4 x zou je een beest zijn. En niet cute :D

Dat ik "gezellig" met de jongens mee moest gaan drinken en joints roken, en dat ik wat losser moet worden, omdat ik volgens hem (kameraad) niet genoeg van het leven geniet??? Wat een fakkin lef ook, ik geniet voldoende van mijn leven, ik ben introvert van aard, en ja ik moet indd. wat meer gaan deelnemen aan socialere activiteiten, maar kan dat niet zonder drank/junkfood/drugs/calorieen? Jullie worden niet snel dik, ik potverdomme wel. Dus sterf.

miss3000 uitgezwaaid....:(

Ik had nog pot whey staan die ik lange tijd niet meer gebruikte, doe ik die open zit daar wel een spin in:mad:

Gaar en ik wil naaktzwemmen in de plastic opblaaszwembad van m'n overburen.

mijn ma ontdekt dat mijn broer weed ging kopen.
broer niet thuis ik wel zij heledag tegen mij schreeuwen en zeuren terwijl ik letterlijk niets deed of tegen haar zij. (omdat ze slecht gezind was van wat me broer heeft uitgehaald)

nu is me broer thuis:
ma: moet ik je naar pukkelpop brengen?
moet ik sandwichjes met pitavlees voor je klaarmaken ?
ben je u gsm kwijt ? oei nietweer he, ik zal straks wel een nieuw kopen.

fuuuuuuuu.

mijn ma ontdekt dat mijn broer weed ging kopen.
broer niet thuis ik wel zij heledag tegen mij schreeuwen en zeuren terwijl ik letterlijk niets deed of tegen haar zij. (omdat ze slecht gezind was van wat me broer heeft uitgehaald)

nu is me broer thuis:
ma: moet ik je naar pukkelpop brengen?
moet ik sandwichjes met pitavlees voor je klaarmaken ?
ben je u gsm kwijt ? oei nietweer he, ik zal straks wel een nieuw kopen.

fuuuuuuuu.
Klinkt alsof je broer je ma bevredigt heeft. :o

Zijn beide goed volgens google en deze site. ;)

bevredigte of bevredigde?

juist ja

Gezeur over een d of t, wat boeit mij het?

dati k topic heel lang kwijt was, maar hij dus verplaatst is
:fuu:

de pijn, de trage continu tergende pijn...****ing hell

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven