Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
ik hou me wel zoet met drugs

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nee het was zeker niet sarcastischwaarom het overrated is? Met veel diploma's krijg je als starter de eerste 5 jaar veel minder geld dan iemand die nooit gestudeerd heeft en al van zn 18 werkt. Om een 'break-even' te hebben ben je dan al gerust meer dan 10 jaar aan het werken. en waar sta je dan? dan ben je al ****ing 35 jaar oud en je jeugd is voorbij
Tuurlijk, je uren en werkzekerheid zijn misschien beter dan de gemiddelde ongeschoolde arbeider, maar die algemene preek die je in het middelbaar altijd kreeg 'zonder diploma sta je nergens' is gewoon reinste bullshit, je leven gaat hoe dan ook zuigen ook al heb je een diploma of niet
---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------
en dan nog vergeten: je "beloning" voor dit alles (je geinvesteerde levensjaren) is huisje, tuintje, boompje, beestje.
en ik weet niet hoe het met jou zit, maar die shit spreekt mij totaal niet aan, en klinkt meer dan een zoveelste opgave ipv een beloning![]()

Ik ga hier toch niet mee akkoord.
1) Liever studeren tot mijn 25, dan werken vanaf 18. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar de studententijd is toch al de beste periode uit mijn leven geweest
2) Indien het waar is wat je zegt, dat je pas na 10 jaar "break-even" bent, dan nog ben je maar 35 en vanaf dan verdien je meer dan de niet-student. Dus de laatste 20-25-30 jaar van je carrière verdien je meer als je hebt gestudeerd en ook je pensioen zal hoger zijn. Ergo, je hebt 15 jaar "minder" geld dan de werker, maar de andere 60 jaar heb je meer geld dan de werker.
Waar ik wel mee akkoord ga, is dat diploma's overrated zijn. Buiten een "toegangsticket" om binnen te geraken op een sollicitatiegesprek stelt het inderdaad niet veel meer voor. Je CV daarentegen is belangrijker en zeker ook je sociale vaardigheden, maar ook dat leer je op de universiteit/hogeschool.

nee het was zeker niet sarcastischwaarom het overrated is? Met veel diploma's krijg je als starter de eerste 5 jaar veel minder geld dan iemand die nooit gestudeerd heeft en al van zn 18 werkt. Om een 'break-even' te hebben ben je dan al gerust meer dan 10 jaar aan het werken. en waar sta je dan? dan ben je al ****ing 35 jaar oud en je jeugd is voorbij
Tuurlijk, je uren en werkzekerheid zijn misschien beter dan de gemiddelde ongeschoolde arbeider, maar die algemene preek die je in het middelbaar altijd kreeg 'zonder diploma sta je nergens' is gewoon reinste bullshit, je leven gaat hoe dan ook zuigen ook al heb je een diploma of niet
---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------
en dan nog vergeten: je "beloning" voor dit alles (je geinvesteerde levensjaren) is huisje, tuintje, boompje, beestje.
en ik weet niet hoe het met jou zit, maar die shit spreekt mij totaal niet aan, en klinkt meer dan een zoveelste opgave ipv een beloning![]()

eens, dat is ook precies de reden waarom ik nog enige moeite doe voor mn studieIk ga hier toch niet mee akkoord.
1) Liever studeren tot mijn 25, dan werken vanaf 18. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar de studententijd is toch al de beste periode uit mijn leven geweest![]()

ik weet niet hoe het met jou zit, maar als oude zak heb ik helemaal geen miljoenen meer nodig hoor2) Indien het waar is wat je zegt, dat je pas na 10 jaar "break-even" bent, dan nog ben je maar 35 en vanaf dan verdien je meer dan de niet-student. Dus de laatste 20-25-30 jaar van je carrière verdien je meer als je hebt gestudeerd en ook je pensioen zal hoger zijn. Ergo, je hebt 15 jaar "minder" geld dan de werker, maar de andere 60 jaar heb je meer geld dan de werker.

Waar ik wel mee akkoord ga, is dat diploma's overrated zijn. Buiten een "toegangsticket" om binnen te geraken op een sollicitatiegesprek stelt het inderdaad niet veel meer voor. Je CV daarentegen is belangrijker en zeker ook je sociale vaardigheden, maar ook dat leer je op de universiteit/hogeschool.
of het zal misschien aan de richting liggen
Angelus je bent een spelletje aan het spelen. Ik weet dat je deze crap niet meent.![]()

eens, dat is ook precies de reden waarom ik nog enige moeite doe voor mn studie
ik weet niet hoe het met jou zit, maar als oude zak heb ik helemaal geen miljoenen meer nodig hoor![]()
uiteraard droomt het overgrote deel hopeloze zielen van de maatschappij van een dure auto en groot huis om zo een zekere "status" te verkrijgen die ze niet van hunzelf kunnen afdwingen, en dan komt zo'n extra centje vanaf je 35ste natuurlijk wel handig van pas
toch niet op mijn universiteitof het zal misschien aan de richting liggen
![]()
ben ik dan alleen als ik zeg dat dit me echt geen ballen uitmaakt, sterker nog 50 euro voor een etentje uitgeven zou ik al nooit doenNou, op je 35 ben je echt geen oude zak en zo gaat het nu eenmaal. Tenzij je de lotto wint, zal je voor je 35ste, of zelfs later, niet stinkend rijk zijn. Of je nu gaat studeren, of al van je 18de gaat werken, je zal nooit zwemmen in het geld voor je 35.
En je "geld maakt niet gelukkig" of "status kan je ook zonder geld opbouwen" zijn misschien wel waarheid, maar geld maakt het zo verdomd veel gemakkelijker. Wie rijd niet liever rond in een Audi dan in een Fiat? Wie geeft niet liever 1000 euro uit bij een etentje, ipv 50euro?
Ik weet niet welke richting je doet, maar gewoon je omgang met professoren, mondelinge examens, rapporten ... verscherpen je vaardigheden wel, maar dan moet je er natuurlijk ook wel de moeite voor doen, zelfde als wanneer je gaat werken.

Geld maakt gelukkig. Als je rijk genoeg bent krijg je alles, vrienden, chicks, status en macht. Uiteindelijk kan je zelfs beheerder van een bodybuildforum worden.
hoezo zou ik dit niet menen, waarmee ben je het dan niet mee eens?

ben ik dan alleen als ik zeg dat dit me echt geen ballen uitmaakt, sterker nog 50 euro voor een etentje uitgeven zou ik al nooit doen
ik geniet liever van mn leven dan 75% ervan te verspillen door te werken voor dingen die ik helemaal niet nodig heb![]()
1k voor een etentje das stupidity zelfs al ben je rijk. voor 1k wil ik dat al me eten besprenkelt wordt met goud en zilver, anders ga ik echt geen 1k betalen
![]()
daar kan ik alleen maar met mijn hoofd schudden
dat word niets met jou, met deze mentaliteit kom je niet ver![]()
Tja, geef mij toch maar de Audi. En dat etentje is gewoon een voorbeeld om mijn punt duidelijk te maken, maar ik denk dat je dat wel doorhebt.
De student hoeft ook niet 75% van zijn leven aan werken te verspillen als hij dat niet hoeft. Hij kan evenveel werken als de niet-student, maar toch meer verdienen en dus meer geld uitgeven tijdens dezelfde hoeveelheid vrije tijd.

met die '75% van zijn leven' heb ik het over zowel degene met diploma als degene zonder![]()

Dus je punt is dat het leven zuigt.
Waarom voeren we dan deze discussie?![]()

Zat ik op een bankje in Antwerpen op men date aan het wachten , komt er een kerel me in het engels vragen of hij een foto van me mag nemen
ik : Why ?
hij : Because you are so cute .
Ik wtf haha , mja lief gelachen naar de camera en hops weg met men vriendin .
Het gene dat me n beetje stoorde was het cute zijn . Zit ik 5 x per week in de gym noemen ze me cute haha![]()
haha, nee gekheid..
Zat ik op een bankje in Antwerpen op men date aan het wachten , komt er een kerel me in het engels vragen of hij een foto van me mag nemen
ik : Why ?
hij : Because you are so cute .
Ik wtf haha , mja lief gelachen naar de camera en hops weg met men vriendin .
Het gene dat me n beetje stoorde was het cute zijn . Zit ik 5 x per week in de gym noemen ze me cute haha![]()