- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]crap nog 3 karma punten en dan heb ik 500... maar ik wacht er al een week op![]()

crap nog 3 karma punten en dan heb ik 500... maar ik wacht er al een week op![]()

Was net aan het schijten, was het plee papier op.
Moest ik met m'n broek tot aan mijn enkels even naar een andere wc verplaatsen.

Ik check dat soort dingen meestal voordat ik ga schijten![]()

Sinds ik weer fanatiek sport en eet moet ik elke nacht me bed uit om te zeiken...zwaar klote...

naakt foto's van me vriendin verspreiden
ot: heb nu maar 500 punten
---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------
pis gewoon in bed
OT: dat ik gisteren een shakebeker met 500 ml melk heb omgegooid van het aanrecht......

Dat ik zo dom ben om tijd te verschijten aan dbb terwijl ik moet studeren en dat ik vnv een tripje ga nemen. Deze twee dingen vallen relatief te motiveren waardoor ik mijn gemoed kan sussen, maar af en toe komt het engeltje om mijn rechterschouder toch klagen tegen mij.

Alleen als jij je omgegooide shakebeker niet gaat opruimen![]()

ik heb die hele halve liter van de grond geslurpt met een rietje
weer uitgekotst in de shakebeker, ff beetje whey erbij, ff shaken, en weer door slikken.... smaakte wel een beetje vreemd![]()

houdt gewoon in je achterhoofd dat school, en een diploma zwaar overrated zijn![]()
Mijn verstand zegt dat je sarcastisch bent.
Al zou ik er best kunnen inkomen als je dit oprecht meende, met een korrel zout natuurlijk.
Verklaar je anders even nader vooraleer ik kwaad word voor je sarcastische opmerking, of in discussie ga over je filosofische stelling.
waarom het overrated is? Met veel diploma's krijg je als starter de eerste 5 jaar veel minder geld dan iemand die nooit gestudeerd heeft en al van zn 18 werkt. Om een 'break-even' te hebben ben je dan al gerust meer dan 10 jaar aan het werken. en waar sta je dan? dan ben je al ****ing 35 jaar oud en je jeugd is voorbij

nee het was zeker niet sarcastischwaarom het overrated is? Met veel diploma's krijg je als starter de eerste 5 jaar veel minder geld dan iemand die nooit gestudeerd heeft en al van zn 18 werkt. Om een 'break-even' te hebben ben je dan al gerust meer dan 10 jaar aan het werken. en waar sta je dan? dan ben je al ****ing 35 jaar oud en je jeugd is voorbij
Tuurlijk, je uren en werkzekerheid zijn misschien beter dan de gemiddelde ongeschoolde arbeider, maar die algemene preek die je in het middelbaar altijd kreeg 'zonder diploma sta je nergens' is gewoon reinste bullshit, je leven gaat hoe dan ook zuigen ook al heb je een diploma of niet
---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------
en dan nog vergeten: je "beloning" voor dit alles (je geinvesteerde levensjaren) is huisje, tuintje, boompje, beestje.
en ik weet niet hoe het met jou zit, maar die shit spreekt mij totaal niet aan, en klinkt meer dan een zoveelste opgave ipv een beloning![]()