XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondertussen leg extentions, leg curl, legpress ofzo zou ik dan doen. 2 weken niks doen is echt hatelijk

haha ik train thuis dus dat wordt lastig.

ach ff rustig aan doen is ook niet zo erg, ben ook druk met studie dus kan ik daar nu wat meer tijd aan besteden en goed herstellen, daarna vol knallen.

haha ik train thuis dus dat wordt lastig.

ach ff rustig aan doen is ook niet zo erg, ben ook druk met studie dus kan ik daar nu wat meer tijd aan besteden en goed herstellen, daarna vol knallen.

Dat is idd lastig dan:P. Succes iig met herstellen:D

ze is wel dik dus daar houden n**gers wel van

I would hit her!

u-mad1.jpg

ik moet gaan kakken maar de kuisvrouw is aan de wc's bezig :fuu:

Dat iedereen mij altijd maar asociaal vindt

Dat ik me htc desire nog steeds niet kan gebruiken! en ze hadden gezegd dat me nummer de 23e over gezet zou zijn!:mad:

vanavond fighttraining maar ben moe van gewichtheffen

Dat ik me htc desire nog steeds niet kan gebruiken! en ze hadden gezegd dat me nummer de 23e over gezet zou zijn!:mad:

Same here man, zit nu al 8 weken te wachten. In een brief hebben ze nu gezegd dat ik mijn nieuwe simkaart de 27ste krijg...

Same here man, zit nu al 8 weken te wachten. In een brief hebben ze nu gezegd dat ik mijn nieuwe simkaart de 27ste krijg...

Probleem is, ik heb me simkaart al :(
Telefoon is helemaal compleet, alleen mijn nummer moet overgezet worden naar kpn(kom van vodafone) dit zou 10 werkdagen duren, en dat is al voorbij! :mad:

heb maar 1000 euro gehad vr mn vakantiejob:( en was nogtans 12,5 euro per uur
schulden aan iedereen afbetalen en dan kom ik uit op zon 400 euro in mn handen

Ik was daarstraks te moe om te nken en mn vriendin had zin. Nu is ze pissed en sms't ze me Ik denk dat je me niet aantrekkelijk meer vind. :fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven