- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m57
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 26%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Telefoon die ik kwijt was na een week weer gevonden, ja dit is een klacht omdat ik al een nieuwe gekocht heb![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb ook al meerdere keren gefapt vandaagdenk dat ik maar naar me chick ga ofzo, alweer.

jealousy is a b*chHeb ook al meerdere keren gefapt vandaagdenk dat ik maar naar me chick ga ofzo, alweer.

Heb ook al meerdere keren gefapt vandaag![]()
denk dat ik maar naar me chick ga ofzo, alweer.

ben zenuwachtig voor stage maandag. daarbij moet ik nog eens om half 6 beginnen.

Ja joh k*t zooi ik had een date in Utrecht maar gewoon genaaid door de NS uit eindelijk weer terug gereden naar Den Haag.

dat er zon superdude in de gym loopt... ging zn eerste keer squatten volgens mij (zag hem nooit eerder squatten) en denk zo ff 140kg te squatten met zulke beentjes, maakt ie ook nog is kwart roms (letterlijk)waar zitten mensen met hun hoofd

als het een volledig beginner op squatniveau is en hij doet dat met 140kg ben ik nog steeds impressed![]()
ja tis een beginner met beentrainingen, die ROM die hij deed ging zo letterlijk:
O..
.\\.
..\\
.//.
.|..
.|..
_|..
tot zo ver..

idd als beginner 140 op je rug alleen al is niet niksals het een volledig beginner op squatniveau is en hij doet dat met 140kg ben ik nog steeds impressed![]()

m.a.w hij stond er gewoon met een baar op zn schouders voor 3 keer een minuutje![]()