AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Telefoon die ik kwijt was na een week weer gevonden, ja dit is een klacht omdat ik al een nieuwe gekocht heb :mad:

Heb ook al meerdere keren gefapt vandaag :( denk dat ik maar naar me chick ga ofzo, alweer.

Net terug van een bedrijfsfeest, echt crap was het.
Gelijk geen zin meer om uit te gaan vanavond :thumbdown: (morgen maar weer)

UFC kijken & vroeg naar bed :spaz:

ben zenuwachtig voor stage maandag. daarbij moet ik nog eens om half 6 beginnen.

Golera zooi!

2,5 vast gezeten bij Utrecht !

Heb ook al meerdere keren gefapt vandaag :(
denk dat ik maar naar me chick ga ofzo, alweer.

Daniël dit klinkt als; ik zie het niet meer zo zitten met haar?
Alles nog onder controle?;)

don't be so sad bro, have a chill weekend.

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Golera zooi!

2,5 vast gezeten bij Utrecht !

File slachtoffer? Of trein?

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

ben zenuwachtig voor stage maandag. daarbij moet ik nog eens om half 6 beginnen.

WTF maandag is nog ver weg, ga van je weekend genieten en je pas maandagochtend druk erom maken!;)

Ja joh k*t zooi ik had een date in Utrecht maar gewoon genaaid door de NS uit eindelijk weer terug gereden naar Den Haag.

heb een nachtje overgeslagen:$
en ben om 12:00 uur gaan fitnessen en om 20:00 sparren

ben kapot !!!!!!

dat er zon superdude in de gym loopt... ging zn eerste keer squatten volgens mij (zag hem nooit eerder squatten) en denk zo ff 140kg te squatten met zulke beentjes, maakt ie ook nog is kwart roms (letterlijk) ??? waar zitten mensen met hun hoofd

dat er zon superdude in de gym loopt... ging zn eerste keer squatten volgens mij (zag hem nooit eerder squatten) en denk zo ff 140kg te squatten met zulke beentjes, maakt ie ook nog is kwart roms (letterlijk) ??? waar zitten mensen met hun hoofd

als het een volledig beginner op squatniveau is en hij doet dat met 140kg ben ik nog steeds impressed:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven