MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
klote Fire in Utrecht kan nu niet bij m'n vriendin zijn GVD
Are You Mad,, Yes I Am.. Ill Come At You Brah--> BAM

bijna genakt door die popo's

Veel te fakking vroeg wakker gemaakt.:mad:

Pfff ik ook man, jezus.. net 4 uurtjes thuis ofzo, en ben nu al weer klaar wakker.

ga dan toch trainen, ga ik ook doen nu

dat er zon superdude in de gym loopt... ging zn eerste keer squatten volgens mij (zag hem nooit eerder squatten) en denk zo ff 140kg te squatten met zulke beentjes, maakt ie ook nog is kwart roms (letterlijk) ??? waar zitten mensen met hun hoofd

heb ik toevallig ook gezien, welke sportschool zit je?

Man, heb door een lies blessure zwaaar last van mijn onderrug. Kon ook al bijna niet deadliften deze week. Straks borst schouders gelukkig.

vertel over die snitches swa

nou swa, mijn broddah die hat togh een brievenbus opgeblozen jeweettogh met van die nitraten, ja togh. want die swa was tantoe skaffa jeweettog. en later kwamen die popo's ons even vraguh of wij er iets van wisten. maar wij hadden natuurlijk gesien of gehoord jeweettogh. dus hebben die popo's onze id's opgeschreven. f**gots. no spang broddah

gatver, ik heb een eiwitruft gelaten maar de kachel staat ook aan :fuu:

nou swa, mijn broddah die hat togh een brievenbus opgeblozen jeweettogh met van die nitraten, ja togh. want die swa was tantoe skaffa jeweettog. en later kwamen die popo's ons even vraguh of wij er iets van wisten. maar wij hadden natuurlijk gesien of gehoord jeweettogh. dus hebben die popo's onze id's opgeschreven. f**gots. no spang broddah
beter had je ze gewoon vermoord, in stukjes gesneden en in de maas gedumpt

had 14a18 muggen in me kamer
R.I.P. 14 muggen
k*t beesten hebben me aardig lek gestoken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven