- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Nou wat vind jij ervan? Veracht ze me of speelt ze moeilijk om te krijgen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou wat vind jij ervan? Veracht ze me of speelt ze moeilijk om te krijgen.
Ligt eraan in welke sectie, in post een idee ofzo moet je goedkeuring hebben van een mod bijv.

Denk dat ik een ban of zoiets heb.Nou wat vind jij ervan? Veracht ze me of speelt ze moeilijk om te krijgen.

Ligt eraan in welke sectie, in post een idee ofzo moet je goedkeuring hebben van een mod bijv.

Nee serieus bro, probeerde het net weer en weer het zelfde bericht.
oke als er iets mis is met mijn post dan kan een mod toch wel even via pm laten weten toch?Denk dat ik een ban of zoiets heb.
ze is bijna 18.Sorry dear, naar mijn mening played ze je gewoon. Ik deed dat wel vaker toen ik jonger was en dan precies hetzelfde, nooit gesprek opstarten, ze aan het lijntje houden, ze onwetend houden blabla.
En wat nou speelt ze moeilijk om te krijgen, je bent vijftien toch? Dat meisje is 13-14-15? Een crush misschien nog, meer niet.![]()
heb ik gedaan!in vechtsportsectie, moet er wel om lachen zeker weten dat daar iemand op zijn teentjes is getrapt.![]()
ze is bijna 18.
Maar ok, ik zal er rekening mee houden.

Nee houd er rekening mee dat het ook gewoon voorbij kan zijnMoet je niet doen hoor, ik ken die hele chick helemaal niet.
Just don't get played![]()

voor het eerst echte superdude,s gezien in mijn sportschool

vertelvoor het eerst echte superdude,s gezien in mijn sportschool
nou ik zat zo te deadliften je weeeeeet en toen kwamen er opeens 2 gasten binnen die ik nog nooit eerder heb gezien

hoppa, op naar irritant in de sportschool.nou ik zat zo te deadliften je weeeeeet en toen kwamen er opeens 2 gasten binnen die ik nog nooit eerder heb gezien
en ze zaten zo,n uur te bankdrukken en toen ze klaar waren gingen ze curls doen en keken ze vet sexy naar hun biceps
en ondertussen zat 1tje ook met zijn mobieltje te spelen![]()

hoppa, op naar irritant in de sportschool.
Edit: die houden het niet lang vol, maak je maar niet te druk![]()

wel grappig hoe die beach boy,s keken toen 3 mannen schuin leg presses dedenhoppa, op naar irritant in de sportschool.
Edit: die houden het niet lang vol, maak je maar niet te druk![]()
)wel grappig hoe die beach boy,s keken toen 3 mannen schuin leg presses deden
(die 3 mannen doen mee met sterkste man westrijden dus ze waren helemaal)
en ze zaten ook steeds te zeuren dat ze annabolen zaten te gebruiken ect.
lol