Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Poeh, facking veel tijd besteed aan mijn werkstuk geschiedenis over de HitlerJugend. Als ik nu geen 10 haal...:D

Enhad vandaag de hele middag facking buikpijn door mijn zware bulkdag xD

heb er een paar maar 2 keer gezien, trainer zij ook dat ze alles bij elkaar maar 5 keer kwamen opdagen.

Met inschrijfgeld en de 2 maanden die je moet doorbetalen hebben ze zo'n 39 euro per uur betaald dat ze trainde.

hoe is ut??
zulke mensen ook veel meegemaakt toen ik nog stage liep bij me sportschool.. sluiten ze een 2-jarig contract af en dan denken ze er binnen 2 maanden onderuit te kunnen :o

potverdomme wat een k*tdag

eerst bij het trainen achterover gevallen met squatten, vervolgens op weg naar huis met 60 km/uur een hert aangereden met de scooter---> benen kapot, hert gebroken poten, scooter kapot

eerst bij het trainen achterover gevallen met squatten, vervolgens op weg naar huis met 60 km/uur een hert aangereden met de scooter---> benen kapot, hert gebroken poten, scooter kapot

:aai: gooi het eruit jongen

Scooters horen ook geen 60km/u te gaan jonge.

idd waarschijnlijk was er met 45km/uur niets gebeurd:mad:

Vandaag een behandeling bij de tandarts gehad om voorlopig niet te vergeten. Rest van de dag nauwelijks iets kunnen eten :mad:

Vandaag een behandeling bij de tandarts gehad om voorlopig niet te vergeten. Rest van de dag nauwelijks iets kunnen eten :mad:

i feel you brah
heb ook al maanden last van die slechte tandarts
2 kiezen aan dezelfde kant verkeerd gevuld ofzo, want ik voel
echt helse pijn bij koud water of heet water of soms ander eten.

hoe gaat het nu met het hert ???

hoe is ut??
zulke mensen ook veel meegemaakt toen ik nog stage liep bij me sportschool.. sluiten ze een 2-jarig contract af en dan denken ze er binnen 2 maanden onderuit te kunnen :o
ut tis goe

Jah moar bij ons heb je het geld van 2 maanden betalen en 2 maanden opzegtermijn, en in die 2 maanden kenne ze blieve komme moar da doen ze nie

Kan niet slapen.Hoerenkots.:mad:

nice, ook nog even met je gebroken poten naar dat hert gekropen, ritsje los en ff in het holletje, voordat de ambulance daar was?

MN proxyserver in Firefox en IE lag eruit, iemand nog een goed adres?

verslapen -.-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven