Misterw00t
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 65
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
i now brah

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
i now brah

heb er een paar maar 2 keer gezien, trainer zij ook dat ze alles bij elkaar maar 5 keer kwamen opdagen.Idd, in mijn gym liepen ook 2 supahdude's. Wel 2 hele maanden.![]()
heb er een paar maar 2 keer gezien, trainer zij ook dat ze alles bij elkaar maar 5 keer kwamen opdagen.
Met inschrijfgeld en de 2 maanden die je moet doorbetalen hebben ze zo'n 39 euro per uur betaald dat ze trainde.

potverdomme wat een k*tdag
eerst bij het trainen achterover gevallen met squatten, vervolgens op weg naar huis met 60 km/uur een hert aangereden met de scooter---> benen kapot, hert gebroken poten, scooter kapot
gooi het eruit jongenpotverdomme wat een k*tdag
eerst bij het trainen achterover gevallen met squatten, vervolgens op weg naar huis met 60 km/uur een hert aangereden met de scooter---> benen kapot, hert gebroken poten, scooter kapot
Vandaag een behandeling bij de tandarts gehad om voorlopig niet te vergeten. Rest van de dag nauwelijks iets kunnen eten![]()
hoe gaat het nu met het hertpotverdomme wat een k*tdag

idd waarschijnlijk was er met 45km/uur niets gebeurd![]()
ut tis goehoe is ut??
zulke mensen ook veel meegemaakt toen ik nog stage liep bij me sportschool.. sluiten ze een 2-jarig contract af en dan denken ze er binnen 2 maanden onderuit te kunnen![]()
potverdomme wat een k*tdag
nice, ook nog even met je gebroken poten naar dat hert gekropen, ritsje los en ff in het holletje, voordat de ambulance daar was?