Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha:roflol: dat word een permbannetje denk ik

internet valt heletijd uit.. heb modem al een reset gegeven, maar niets werkt :(

Verkouden, slecht geslapen en de hele dag duf...
En vanavond naar een oersaaie vergadering toe :treuren:

Genoeg zyzz gelul, het topic is locked, en ik wil dat onderwerp niet in elk topic terug vinden.

Live with it.

als je niet wilt dat het in elk topic terug komt dan moet je tog juist het zyzz-topic openlaten. We doen niemand kwaad, het staat immers in humor en geouwehoer???

daarnaast gaat het gewoon over zyzz in het topic, vind ik niet echt spam

als je niet wilt dat het in elk topic terug komt dan moet je tog juist het zyzz-topic openlaten. We doen niemand kwaad, het staat immers in humor en geouwehoer???

Ja, want toen het zyzz topic nog wel open was kwam dat gespam nergens anders voor. :rolleyes:

prrrrrt, eten en dan werken :( boringg

Dat topic heeft binnen 3 maanden 294 pagina's aan posts. Liep compleet uit de hand en staat vol met onzin. Sommige leden hebben meer dan 500 posts in dat topic. Een grapje is leuk, maar dit was gewoon een topic om postcounts op te krikken.

dat kun je ook wel doen in "wat eet jij nu" hoor :P er zijn nu gewoon vele levens geruineerd, en dat is een kwalijke zaak!

Dat topic heeft binnen 3 maanden 294 pagina's aan posts. Liep compleet uit de hand en staat vol met onzin. Sommige leden hebben meer dan 500 posts in dat topic. Een grapje is leuk, maar dit was gewoon een topic om postcounts op te krikken.

lol wie geeft er om postcounts ? srs brah

oh ja, jij.

Het 'DBB virus' te pakken, zit nu dus op linux. :fuu:

Ja, ik dacht hetzelfde tot dat. Killde gelijk al m'n apps en kwam zo'n gay neppe virusscanner in beeld, kon ook niks meer openen. :fuu:
Nasty.. Ik heb vaak zat vroegah zonder anti-virus op het web gezeten heb nog nooit echt iets serieus te pakken.
Ik denk dat het meer iets is zoals met muggen enzo, soms lusten ze je gewoon niet... hihi

Ik heb er echt nog steeds geen last van ???

Name: Jinkazama1
Stats: Mad.

Gotcha now b*ch.

s5bbdt.gif

dat kun je ook wel doen in "wat eet jij nu" hoor :P er zijn nu gewoon vele levens geruineerd, en dat is een kwalijke zaak!

Dat topic is gestart in november 2004...
Ongeveer 75 maanden dus voor 1400 pagina's.
Het zyzz topic heeft 300 pagina's en is gestart in september 2010.

1400/75 = 19 pagina's per maand
300/4 = 75 pagina's per maand

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deal with it.

lol wie geeft er om postcounts ? srs brah

oh ja, jij.

Blijkbaar de mensen in het zyzz topic, omdat het daarvoor werd gebruikt. Mijn postcount interesseert me niet, daarom spam ik ook geen topics vol. Ben je teleurgesteld dat je zyzz topic is gesloten waar je 448 posts in hebt, ongeveer 1/4e van je totaal aantal posts?

Blijkbaar de mensen in het zyzz topic, omdat het daarvoor werd gebruikt. Mijn postcount interesseert me niet, daarom spam ik ook geen topics vol. Ben je teleurgesteld dat je zyzz topic is gesloten waar je 448 posts in hebt, ongeveer 1/4e van je totaal aantal posts?

Mischien door sommige, maar dan nog zie ik het probleem er niet van in.

bang dat ze je 16k post inhalen? lawl

Maar ja, jij haalt het aan. dus je geeft zeker wel om je postcount.

Fail to argumenteren?

Just repeat what u said earlier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven