XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kerel je had zelf 200 posts in dat topic :roflol:

Niet grappig, maar wel steeds terug komen.

Conclusie is gewoon dat mensen te serieus zijn, was gewoon om te lachen en samen zyzz miren. maarja, had dit wel verwacht van dbb mods.

Misschien moet je dan maar op een ander forum gaan lopen trollen, je voegt naar mijn mening namelijk niet echt wat toe aan dit forum.Of ga anders eens beginnen met trainen zodat je jezelf in de spiegel kan 'miren', 'brah'.

...

Als anderen het niet meer grappig vinden en je blijft maar bashen dan, ja.
Dan kan het in mijn ogen gesloten worden. Ik blijf ook niet de hele tijd door je strot douwen ''Peanut is een freak of nature hij heeft een dikke penis zou hem ppen.'' Over and over again.
Verder zoals The Rock al zei heeft discussiëren gewoon geen zin.. Dat is al vaker gebleken.

lol als er nu 5000 mensen zijn die het grappig vinden waarom zou je dan het topic sluiten

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Misschien moet je dan maar op een ander forum gaan lopen trollen, je voegt naar mijn mening namelijk niet echt wat toe aan dit forum.Of ga anders eens beginnen met trainen zodat je jezelf in de spiegel kan 'miren', 'brah'.

...

lol wat een fail die marcel

en maar in dat topic blijven posten (92 posts :roflol:) terwijl hij zyzz zo 'haat'

ik ben ook van mening dat als je er niets aan vind, post er dan gewoon niets.

want het is nu gesloten omdat alle haters in dat topic gingen posten. dat weet ik zeker.

en inderdaad ook wel jammer dat de mods hier zo op reageren en er verder geen discussie mogelijk is (laat staan een nieuw topic openen :roflol: )

jammer

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Het boeide mij wel omdat ik mij ergerde, niet omdat ik op het laatst nou het topic zo leuk vond.
Het enige wat ik op het laatst nog diggde was dat dansje avn hem dat ik uiteindelijk nog wou leren ook.. Maar heel die zyzz kon me gestolen worden en om eerlijk te zijn deed ik idd ook mee met offtopic gespam in dat topic.
Nu doe ik close discussion sorry loveyou xxxxx

je reactie slaat nergens op en klinkt eerder als een snel geïmproviseerd excuus

lol als er nu 5000 mensen zijn die het grappig vinden waarom zou je dan het topic sluiten
Omdat als je dan dezelfde ratio als bij zyzz pakt je een verhouding hebt van 1:20 van mensen die het wel leuk vinden en mensen die het niet leuk vinden.

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

je reactie slaat nergens op en klinkt eerder als een snel geïmproviseerd excuus
Het slaat nergens op dat jullie mensen lastig gaan vallen met het irritant gezwets en ieder rood licht van de mensen en mods negeren.

Jongen, als het je niet bevalt: ga dan niet naar het Zyzz topic.

Ga niet achteraf de mods ppen.

Grapjas deel dat getal gerust door een factor 1000.

lol wat een fail die marcel

en maar in dat topic blijven posten (92 posts :roflol:) terwijl hij zyzz zo 'haat'

ik ben ook van mening dat als je er niets aan vind, post er dan gewoon niets.

want het is nu gesloten omdat alle haters in dat topic gingen posten. dat weet ik zeker.

Iemand van het internet haten:roflol: omg...
Maar goed, jij bent hier de fail gast.Als je mijn posts gelezen had zou je duidelijk geworden zijn dat ik zyzz niet haat en dat ik vind dat hij een goed fysiek heeft, alhoewel hij wel een giraffenek en een rotkop heeft maar goed, waar het mij om ging was dat bakvisachtige vereren van jullie.
Get a life man, serieus.
Verder onttrek ik me nu aan deze discussie, ik heb namelijk geen zin in een kaart of een ban vanwege een stel geretardeerden.
Goedenavond.

Jongen, als het je niet bevalt: ga dan niet naar het Zyzz topic.

Ga niet achteraf de mods ppen.
Niet naar dat topic gaan gaat nog wel lukken, maar het is wel moeilijk om jullie te dodgen als jullie in letterlijk ELK topic met die lompe opmerkingen komen is het niet?

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

+1

Wat een kontlikkend gedrag, peanuthead
Hoor er eentje praten, zuig dan meteen weer de anus van zyzz leeg :roflol:

Niet naar dat topic gaan gaat nog wel lukken, maar het is wel moeilijk om jullie te dodgen als jullie in letterlijk ELK topic met die lompe opmerkingen komen is het niet?
zyzzfags zijn nu gewoon 'mad' blijkbaar.
grappig als je bedenkt dat ze zelf het zyzz topic volspamde met "u mad?" etc dat komt nu goed van pas
:trollface:

idd
**** die hele t*ring zyz

**** dat inderdaad.

Zyzz topic is dicht? --'
Vond het soms echt nergens over gaan, maar daarom is het toch ook humor & geouwehoer sectie?:(

Pas maar op dat soort dingen mag je niet zeggen
heb er ook al een kaart voor gekregen

Ga ik eindelijk weer eens DBBen, (Heb er doordeweeks amper tijd voor:() en dan is het Zyzz topic gesloten, !@#$%^&*&^%$#@!@#$%^&*^%$!!!! FUUUUUUUUUUUUUUUUUU,

K*tmods hier, kunnen nieteens een goedlopend topic over Zyzz waarderen. :mad:

Slechte zet iig, zal heel wat posts en tijd kosten dat wij hier doorbrengen, zorgt iig nog voor een beetje vermaak op dit forum dat topic..

83092d1293895047-show-off-your-tits-if-you-have-any-banhammer_forecast.gif

echt slecht dat zyzz topic op slot staat..zal ik anders een nieuwe aanmaken?

Het is inderdaad gierig, het was het leukste humor&geouwehoer topic....
als je het niet leuk vind dan moet je niet in het zyzz-topic kijken.

Daarnaast was het helemaal niet zo offtopic omdat het altijd over zyzz ging en er bijna elke dag updates mbt de god waren.

Je mag dus niet eens meer in humor&geouwehoer een topic aanmaken:roflol:

Voor de mensen die zich zo irriteren aan het: u mad, problem? etc. : kijk dan gewoon niet in het topic of helemaal niet bij H&G. Daarnaast is er nog de negeerlijst;)

Oh no zyzz topic is gesloten :(
Einde van de wereld is in zicht nu :(
Kan niet meer geilen op een homo met ecto fysiek :(
Straks moet ik nog daadwerkelijk iets leren op een bb forum :(
Kan niet meer trollen op het hele forum over dat zyzz zo heet is :(

Oh no, herinner me opeens dat ik geen heaumeau ben :(
:trollface:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven