Klapkuif
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is een mod, hij kan iedereens post counts zien neem ik aan..
damn wat zijn mensen moeilijk aant doen
![]()
Mischien door sommige, maar dan nog zie ik het probleem er niet van in.
bang dat ze je 16k post inhalen? lawl
Maar ja, jij haalt het aan. dus je geeft zeker wel om je postcount.
Misschien door sommige zeg je, en dan vervolgens zelf 448 posts in dat topic hebben. Zulke topics worden gewoon gesloten. Waarom zou ik bang zijn dat iemand mijn postcount inhaalt? Moet iedereen lekker zelf weten hoeveel posts hij/zij heeft, zolang er geen sprake is van spam/flooding zal je mij niet horen.
Ik haalde inderdaad de postcounts aan als reden om het topic te sluiten. Als er een serieus topic is en er serieus gepost wordt mag je van mij 1000 posts in een topic hebben. Alleen als er alleen maar onzin staat in een topic en sommigen vinden het nodig om die kinderachtige poststijl ook buiten dat topic te uiten, dan wordt het topic terecht gesloten. Je zoekt naar dingen die er niet zijn.
Misschien door sommige zeg je, en dan vervolgens zelf 448 posts in dat topic hebben. Zulke topics worden gewoon gesloten. Waarom zou ik bang zijn dat iemand mijn postcount inhaalt? Moet iedereen lekker zelf weten hoeveel posts hij/zij heeft, zolang er geen sprake is van spam/flooding zal je mij niet horen.
Ik haalde inderdaad de postcounts aan als reden om het topic te sluiten. Als er een serieus topic is en er serieus gepost wordt mag je van mij 1000 posts in een topic hebben. Alleen als er alleen maar onzin staat in een topic en sommigen vinden het nodig om die kinderachtige poststijl ook buiten dat topic te uiten, dan wordt het topic terecht gesloten. Je zoekt naar dingen die er niet zijn.
Nee maar heb je ook ooit is buiten dat topic gekeken? In elk topic stonden op een gegeven moment wel 10 u mads en 13 u jelly's.Ik snap niet dat het een punt is dat er onzin gepost wordt in ''humor en geouwehoer''. Ook lijkt me het me onnodig om dat topic te sluiten vanwege vervuiling buiten dat topic. Zyzz heeft al die uitspraken niet bedacht en ''U MAD'' etc zijn al eerder komen overwaaien van /fit en misc. Eerlijk gezegd hebben de mods vrij slap hier tegen opgetreden en vind ik het een beetje onzin dat op het moment dat het zogenaamd uit de hand loopt het Zyzz topic maar word gesloten vanwege de reden dat mensen het voor hun postcount zouden gebruiken. Ik denk eigenlijk ook dat er niet minder gepost in dat topic er geen postcount was. Sowieso is het ook een optie om posts in niet serieuze boards niet mee te tellen, postcount te verwijderen of niet prominent bij elke post weer te geven.
Ik snap niet dat het een punt is dat er onzin gepost wordt in ''humor en geouwehoer''. Ook lijkt me het me onnodig om dat topic te sluiten vanwege vervuiling buiten dat topic. Zyzz heeft al die uitspraken niet bedacht en ''U MAD'' etc zijn al eerder komen overwaaien van /fit en misc. Eerlijk gezegd hebben de mods vrij slap hier tegen opgetreden en vind ik het een beetje onzin dat op het moment dat het zogenaamd uit de hand loopt het Zyzz topic maar wordt gesloten vanwege de reden dat mensen het voor hun postcount zouden gebruiken. Ik denk eigenlijk ook dat er niet minder gepost in dat topic er geen postcount was. Sowieso is het ook een optie om posts in niet serieuze boards niet mee te tellen, postcount te verwijderen of niet prominent bij elke post weer te geven als het zo'n issue is.

Nee maar heb je ook ooit is buiten dat topic gekeken? In elk topic stonden op een gegeven moment wel 10 u mads en 13 u jelly's.
Heel dat zyzz gebeuren werd gewoon irritant en heel het forum werd er gewoon strontziek van. De mods (die normaal vrij tolerant zijn qua trolling met hypes etc) waren het zelfs al spuugzat.. kun je na gaan.
Het lijkt me al iets als die zyzzers gewoon ook nu kunnen in zien dat ze lekker iets nuttigs gaan posten in dat Zyzz-topic ookal is het ''Humor en geouwehoer'' De laatste pagina's waren gewoon geblaat door elkaar en niemand die nog naar elkaar luisterde. Je hebt hypes en je hebt gewoon hersenloos citaten posten en niet denken wat je nou eigenlijk zegt..
Oh dat is de reden, wees dan duidelijk.
Dat van dat gespamm is allemaal lulkoek, spammen kun je overal als je er echt op uit bent.
Ik snap niet dat het een punt is dat er onzin gepost wordt in ''humor en geouwehoer''. Ook lijkt me het me onnodig om dat topic te sluiten vanwege vervuiling buiten dat topic. Zyzz heeft al die uitspraken niet bedacht en ''U MAD'' etc zijn al eerder komen overwaaien van /fit en misc. Eerlijk gezegd hebben de mods vrij slap hier tegen opgetreden en vind ik het een beetje onzin dat op het moment dat het zogenaamd uit de hand loopt het Zyzz topic maar wordt gesloten vanwege de reden dat mensen het voor hun postcount zouden gebruiken. Ik denk eigenlijk ook dat er niet minder gepost in dat topic er geen postcount was. Sowieso is het ook een optie om posts in niet serieuze boards niet mee te tellen, postcount te verwijderen of niet prominent bij elke post weer te geven als het zo'n issue is.
Sinds ik vind dat je moet weten wanneer iets niet meer grappig is.
lol sinds wanneer maak jij jezelf zo druk om dit soort dingen.
Haters gonna hate, hater
Sinds ik vind dat je moet weten wanneer iets niet meer grappig is.
Als anderen het niet meer grappig vinden en je blijft maar bashen dan, ja.dus omdat jij het niet meer grappig vind moet het maar gesloten worden?
[Link niet meer beschikbaar]
damn ik keek er dagelijks in en vond het altijd vermakelijk.
brah ze staan gewoon onder je leeftijd, iedereen kan ze zien.
Als anderen het niet meer grappig vinden en je blijft maar bashen dan, ja.
Dan kan het in mijn ogen gesloten worden. Ik blijf ook niet de hele tijd door je strot douwen ''Peanut is een freak of nature hij heeft een dikke penis zou hem ppen.'' Over and over again.
Verder zoals The Rock al zei heeft discussiëren gewoon geen zin.. Dat is al vaker gebleken.
Ik ben vanaf het begin duidelijk geweest. Andere mods hebben deze reden ook aangegeven. Dat van dat gespam is geen lulkoek. Je kan inderdaad overal spammen, maar dan wordt er door moderators ingegrepen.
Vroeger is dat op dit forum het geval geweest, in de niet-serieuze secties telden de posts toen niet mee. Je moest eens weten hoeveel protest dat heeft opgeleverd destijds.
Het topic liep uit de hand en de beslissing is genomen om het topic te sluiten. Dat kan je leuk vinden of niet, de beslissing is genomen. Verder ga ik er ook niet meer over in discussie, want daar kom je geen stap verder mee.

Als anderen het niet meer grappig vinden en je blijft maar bashen dan, ja.
Dan kan het in mijn ogen gesloten worden. Ik blijf ook niet de hele tijd door je strot douwen ''Peanut is een freak of nature hij heeft een dikke penis zou hem ppen.'' Over and over again.
Verder zoals The Rock al zei heeft discussiëren gewoon geen zin.. Dat is al vaker gebleken.

In het begin van de hype laat zeggen.. 100 posts gehad dat ik actief mee deed. De andere 100 waren haat posts, remember?Kerel je had zelf 200 posts in dat topic
Niet grappig, maar wel steeds terug komen.
Conclusie is gewoon dat mensen te serieus zijn, was gewoon om te lachen en samen zyzz miren. maarja, had dit wel verwacht van dbb mods.

In het begin van de hype laat zeggen.. 100 posts gehad dat ik actief mee deed. De andere 100 waren haat posts, remember?![]()
Het boeide mij wel omdat ik mij ergerde, niet omdat ik op het laatst nou het topic zo leuk vond.Je snapt wat ik bedoel, topics die mij niet boeien post ik helemaal niet in.
en zeker geen 200 posts.
Maar zo zijn er wel meer, toevallig zag ik die van jou eerst.