MuscleMeat

Wat is het ergste/duurste wat jij gestolen hebt?

Bezoekers in dit topic

Ooit met mijn maten een fiets gestolen. Dan hebben ze hem doorverkocht aan mn vader.
Zo had ik een nieuwe fiets bij en 80 € :D

Het duurste was denk'k 200 € van iemand van mn klas.
Verder eens een handtas, maar hiervoor ben ik opgepakt geweest. Het werd direct diefstal met geweldpleging genoemt -_-
 
Ooit met mijn maten een fiets gestolen. Dan hebben ze hem doorverkocht aan mn vader.
Zo had ik een nieuwe fiets bij en 80 € :D

Het duurste was denk'k 200 € van iemand van mn klas.
Verder eens een handtas, maar hiervoor ben ik opgepakt geweest. Het werd direct diefstal met geweldpleging genoemt -_-
:no:
 
Toen was ik nog jong en onbezonnen ...
Dat van die handtas had nooit mogen gebeuren. Eens je geld op is en je hebt je drugs nodig, loopt het uit de hand :)
 
Toen was ik nog jong en onbezonnen ...
Dat van die handtas had nooit mogen gebeuren. Eens je geld op is en je hebt je drugs nodig, loopt het uit de hand :)
Aha dus van je klasgenoot 200 euro stelen, heb je geen spijt van...laat me raden die handtas heb je van een weerloos oud vrouwtje gestolen?

Drugs is geen enkel excuus, ik ken genoeg mensen die behoorlijk aan de drugs zitten of hebben gezeten, maar die hebben gewoon een baan.
 
Nee dat van die klasgenoot heb ik inderdaad geen spijt van. Het was zelf een klojo en hij ging er ook drugs mee kopen.

En de handtas was trouwens niet van een oude vrouw.
Ik was 16 jaar, had een kleine pre van thuis en 50 € per dag hou je niet lang vol

edit: ik zeg niet dat de drugs het rechtvaardigt, thad nooit moeten gebeuren.
 
Het valt mij ook op hoe lichtzinnig er over bepaalde onderwerpen gedaan wordt. Drugs, geld stelen, fietsen stelen, van familie, etc.

"Het lag voor het grijpen dus nam ik maar geld van mijn ouders mee."

Men kan mij 100% vertrouwen, als er bij ons 5/10/20/50/100, van mijn part een miljoen euro op tafel ligt, zal ik er niets van meenemen. Als ik ooit geld pak van mijn ouders of wie dan ook, dan leg ik een A4tje neer waarop staat hoeveel ik mee heb genomen en waarom. En uiteraard erg belangrijk, ze krijgen het terug.

Te gek toch, dat je, je eigen familie niet kunt vertrouwen...

Mijn opa bijvoorbeeld heeft een beroerte gehad en doet dingen waar hij niet helemaal bij is. Hij liep te zeuren dat hij een plant uit onze tuin wilde hebben, maar mijn ouders wilden die plant niet weggeven. Een week later kwam hij aan met zijn invalidekarretje en probeerde hij de plant te jatten, m'n moeder had 'm betrapt :roflol:
 
Het valt mij ook op hoe lichtzinnig er over bepaalde onderwerpen gedaan wordt. Drugs, geld stelen, fietsen stelen, van familie, etc.

Idd, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Zooitje tuig hier...
 
iemand had mijn fiets gejat op het station.heb toen een andere meegenomen.
een betere dan de mijne.goeie deal lijkt me zo.
 
Thuis heb ik ook nooit dingen gestolen. Dat zien ze toch meteen :p
 
een dremel, heb zo'n ****ing grote doos in mijn rugzak geramt toen ik nog schoolging
en ongemerkt naar buiten gelopen:D
 
Een boosterbox met Dragonball Z trading cards op een breurs á €300,- :D. Toen flipte ik hem wel zeg :D
 
Idd, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Zooitje tuig hier...

Cocabusiness als nick laat anders niet vermoeden dat je een brave postbode bent...

Of je moet CEO van Coca-Cola zijn, in dat geval trek ik mijn woorden terug. :p
 
Cocabusiness als nick laat anders niet vermoeden dat je een brave postbode bent...

Of je moet CEO van Coca-Cola zijn, in dat geval trek ik mijn woorden terug. :p

Haha, ik was me bewust van m'n nick toen ik mijn post maakte. :D
Ik ben wel braaf, maar geen postbode, en ook niet de CEO van Coca Cola... :o
Die laatste functie zou ik overigens best willen vervullen.

Die nick komt uit de tijd dat ik nog veel Omerta speelde op internet tijdens school. Mooie tijden.
 
Cocabusiness als nick laat anders niet vermoeden dat je een brave postbode bent...

Of je moet CEO van Coca-Cola zijn, in dat geval trek ik mijn woorden terug. :p
Coca Cola werd oorspronkelijk gemaakt van cocaine bladeren, dat is ook de reden waarom het zo verslavend was en waarom het zo goed werkte als anti-katermiddel.

Wat nog grappiger is, is dat het een Amerikaans staat symbool was geworden.
 
een auto stelen is een van de domste dingen die je doen kan,het levert je niets op,en als je hem verkopen kan is dat in het buitenland,zeker een golf 3 die zijn toch niets waard,he hebt hier toch wel enkele domme dieven tussen hoor,blij dat k niet hoef te stelen voor mijn geld

zoals ik dus al zei, lang verhaal... ga het niet helemaal uitleggen want dat ben ik aan niemand verschuldigd en dat was ook niet de vraag van topicstarter
 
Haha, ik was me bewust van m'n nick toen ik mijn post maakte. :D
Ik ben wel braaf, maar geen postbode, en ook niet de CEO van Coca Cola... :o
Die laatste functie zou ik overigens best willen vervullen.

Die nick komt uit de tijd dat ik nog veel Omerta speelde op internet tijdens school. Mooie tijden.

:roflol: Ik speelde vroeger ook altijd Omerta.
 
Die roze flippo's van vroeger, uit een lade van een schooltafel in groep 3 of zo. Ik had ze de pauze daarna gelijk weer verloren aan de jongen van wie ze eigenlijk waren ;)
 
Back
Naar boven