MuscleMeat

Wat is het ergste/duurste wat jij gestolen hebt?

jaren geleden, zomer uitzendbaantje in een magazijn voor electronica.. orders pikken

toen was er zo philips mp3 cd speler, 500 gulden nieuwste van het nieuwste.. eerste mp3 speler vanaf cdr discman

doosje het magazijn ingetrapt, ding in m'n zak en net gedaan alsof het m'n eigen was.. cd erin, oordopjes in en mee naar buiten gelopen. niks aan de hand ondanks controle :P week later verkocht voor 350 gulden

een compleet computerset waar ik nu fluitend op zit :)

totale waarde: 300 euro, valt best mee toch

oja op een toenmalige school, waren paar nieuwe pc's nog niet aangesloten.. enkel torens stonden in een klaslokaal.. 1 in een gymtas gedaan en mee naar buiten genomen, later verkocht voor 150 euro ;) we deden dat met paar gasten, dus 50 euro pp ofzo

Een stuiterbal van een kwartje, guldenkwartje, toen ik 5 was ofzo.
Daarna nooit meer iets gestolen.

Kan ik me niet over uit laten, ben er al goed genoeg van af gekomen ...
Maar het was meer dan wat ik per jaar verdien ....

van een oude maat van me:
playstation 2
5 spellen
de bbq
200 euro geld
en zijn scooter

omdat die kl***zak mij scooter kapot had gereden en hij zei laat hem maar repareren dan regelen we het met de verzekering(wat ook de normaalste zaak van de wereld is). en toen me scooter gerepareerd was wilde hij nog steeds niet betalen. het ging om 750 euro.

na weet ik het hoeveel keer vragen en zelfs dreigen deed ik het maar op mijn eigen manier.

die sukkel weet nog steeds niet dat ik alles heb. al met al heb ik nog steeds niet al me geld ermee terug verdient.
haha

Slipje van La Perla, mét augurkgeur.

snoepjes :x

Laatst bewerkt:
Het is nooit slim om dit soort shit op het internet te zetten.

• Topic Starter Topic Starter
als je braaf bent heb je niets te vrezen, tenzij mijn leraar uit groep 6 nog voor die pen bij mij komt aankloppen.

Vroegah op de bloemenveiling bij een expediteur waar ik werkte, ging ik op vrijdag altijd als laatst weg (voorraad checken).
Nu hadden we altijd een gigantische voorraad aan exclusieve bloemen (calla, delphinium, dure rozen soorten etc.)in de koelcel, dus trakteerde ik m'n schoonouders en m'n bejaarde buurvrouw(weduwe met geen contacten) op bekjam's pretboeket, elke keer wat anders.:)
Was altijd wel lachen, ze zijn er nooit achter gekomen omdat veel verouderde bloemen die niet verkocht werden, weg werden gegooid dus verdween sowieso uit de voorraad.
En je kon natuurlijk zeggen dat er boterytis,meeldauw of een andere ziekte in de bloemen zat als ze ergens naar vroegen.

Heb vroeger wel eens een computerkast van school in mn tas meegenomen, zelfde geld voor keabords muizen en boxen.

Ook verscheidene fietsonderdelen toen ik nog bij de halfords stage liep.:o

En natuurlijk bij de albert heijn een rol koekjes en een blikje fris, kan me nog herrineren dat ik gewoon nooit geld meenam naar school omdat ik toch alles gewoon stal:p Schooltassen werden op het eind van het jaar zelfs gevuld met axe deodorant en gel.

Best erg maar waren toch geweldige tijden.:)

een aantal jassen, heb denk ik de afgelopen 2 jaar 7 verschillende jassen gehad.
mijn jas werd steeds gejat (of ik vond hem gewoon niet trug:o), dus nam ik maar een andere mee.

dus je steelt andermans jassen om er vervolgens zelf in te lopen?
Haha sloeber.

Terug
Naar boven