XXL Nutrition

Wat is het ergste/duurste wat jij gestolen hebt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nog nooit iets, ben er blij van. Zal zo blijven ook :)
goed zo jongen,je bent tenminste slim;)

Je bent nog maar 14 joh! Het leven voor jou moet nog echt beginnen. Kruip eerst maar uit de pamper.
denk dat zich al stukken volwassender gedraagt dan een jassen en truien dief,tweedehandse kleren jatten,lager kan echt niet:D:p
 
Als dit topic naar de prive sectie verplaatst wordt zal ik mn hart eens luchten :D
 
fietsen soms geld en ene keer een psp met oplader enzo die jongen was zo stom omdat ding met alle toebehoren mee te nemen naar school
 
fietsen soms geld en ene keer een psp met oplader enzo die jongen was zo stom omdat ding met alle toebehoren mee te nemen naar school

Ja tuurlijk, steel maar ff een toestel van 250 euro onder het mom van "hij moet het maar niet naar school meebrengen". Hopelijk word je geklist voor deze klotestunt.
 
"thuis heb ik wel altijd gewoon een goede jas, maar vind het zonde als die wordt gejat dus neem altijd een oude, of een gejatte jas mee naar het uitgaan"

:o...

Grappig gewoon xD ik jat een jas, want het is zonde om mijn eigen jas mee te nemen want die wordt misschien wel gejat xD

hahaha oke ik leg het even snel uit; je hebt een oude jas(zelf gekocht) en een nieuwe jas(ook zelf gekocht), je gaat met de oude jas, aangezien het niet zo heel erg is als daar iets mee gebeurt, en als ie wel opeens weg is, is het buiten vaak te koud om zonder jas te fietsen, vandaar dan ik maar een andere meeneem:o de week erna ga ik met de gejatte jas stappen, en aant eind van de avond is ie weer weg, dus neem ik weer een ander mee. zo erg is het toch niet? zolang er geen jassen blijven hangen en iedereen 1 jas meeneemt heeft iedereen gewoon een jas:D
 
Ik heb nog nooit iets gestolen, ik ben niet zo'n boefje.
 
Nog nooit wat gestolen. Ja een snoepje uit onze eigen snoep kast:p
 
hmm, midden de jaren negentig een actiepop van wolverine met retractable claws. Kwas helemaal gek van die actiepop. Later vroegen m'n ouders dan, waar heb je dat vandaan??? gevonden op straat :)
 
hmm, midden de jaren negentig een actiepop van wolverine met retractable claws. Kwas helemaal gek van die actiepop. Later vroegen m'n ouders dan, waar heb je dat vandaan??? gevonden op straat :d

Toen was je 6?
 
En dan ook nog wat zaken van een schoolkameraad. Iedere keer als ik ging spelen jatte ik wel wat mee :). En kzat toen nog maar in het derde kleuterklasje :)...De kleine dief
 
Sleutel van bmw 3 , wagen gevonde en papieren waren aanwezig.... wagen naar duitsland gereden.... wagen verkocht voor € 12000 ......

die sleutel eigelek niet gestolen..... maar gevonden :p.

het duurste wat ik ooit gestolen heb ? een aansteker, en enkel en alleen omdat ik geen vuur had, en op dat moment geldloos was, :d jaren geleden :d
 
Nee hoor, toen was ik 8

Uit de winkel gejat? :eek:

Of bij iemand thuis? :P

Ik was altijd degene die autootjes kwijtraakte. Ik kon altijd precies herkennen welke autootjes van mij waren, want ik had namelijk een gereedschapset van mijn vader gekregen en daarmee ramde ik de autootjes in elkaar (woeste aanvallen had ik vroeger). Die autootjes zag ik dan wel eens bij vriendjes thuis... Stelletje dieven! :mad:
 
goed zo jongen,je bent tenminste slim;)

denk dat zich al stukken volwassender gedraagt dan een jassen en truien dief,tweedehandse kleren jatten,lager kan echt niet:D:p

Tss :) Stelen, of "lenen" heeft niets met volwassenheid te maken... Iedereen is een potentiële dief...
 
Uit de winkel gejat? :eek:

Of bij iemand thuis? :P

Ik was altijd degene die autootjes kwijtraakte. Ik kon altijd precies herkennen welke autootjes van mij waren, want ik had namelijk een gereedschapset van mijn vader gekregen en daarmee ramde ik de autootjes in elkaar (woeste aanvallen had ik vroeger). Die autootjes zag ik dan wel eens bij vriendjes thuis... Stelletje dieven! :mad:

Die wolverine ergens aan zee.

en die andere zaken zoals ghostbusterfiguurtjes, Double dragon voor NES, en enkele pietlulligheden bij een schoolkameraadje thuis.

Maar dat was lang geleden allemaal. Kben nu de braafste en eerlijkste ziel ooit :p. MIsschien tikkeltje aggressief maar dat zijn we allemaal wel :)
 
Back
Naar boven