AndroidHealthClinic

Wat is het ergste/duurste wat jij gestolen hebt?

Bezoekers in dit topic

20 gulden van mijn ouders :(
 
2 jassen uit het café samen met 2 truien.
 
het duurste een fiets geloof ik, gejat van een asielzoekerhut achtig iets, ergens in de bosjes, wss was ie al gejat, en later werd hij van mij weer gejat.
 
Ook een jas paar jaar geleden, was op een feestje gekomen zonder jas ging smorgens naar huis en het was ijskoud.
 
dus je steelt andermans jassen om er vervolgens zelf in te lopen?
Haha sloeber.

nee de meeste waren in de winter, vond het altijd een beetje koud om zonder jas naar huis te gaan;)

thuis heb ik wel altijd gewoon een goede jas, maar vind het zonde als die wordt gejat dus neem altijd een oude, of een gejatte jas mee naar het uitgaan.
 
-veel
Zou nooit en ten nimmer van mn ouders jatten.. simpelweg vragen of je mag lenen en iets met fatsoen en respect

:D ja was destijds om een cd te kunnen kopen. 7 of 8 jaar terug ofzo. Dat geld lag er wel heel makkelijk bij op een kastje:rolleyes:
 
Topcom walkie talkies op mijn werkstraf nieuw in doos nooit gebruikt;)
 
even ergens binnengebroken omdat er een verwaarloosde kat zat,heb die meegenomen en naar de dierenarts gebracht en daarna naar een asiel,ze hebben er mijn vingerafdrukken gevonden en de vrouw zij dat er ook 500 euro was gestolen en een uurwerk dus nu ben ik er voor moeten voorkomen,procureur eist 1jaar cel en ik vraag een vrijspraak,die ik wellicht krijg omdat alle bewijzen in mijn voordeel spreken ;)
 
"thuis heb ik wel altijd gewoon een goede jas, maar vind het zonde als die wordt gejat dus neem altijd een oude, of een gejatte jas mee naar het uitgaan"

:o...

Grappig gewoon xD ik jat een jas, want het is zonde om mijn eigen jas mee te nemen want die wordt misschien wel gejat xD
 
DIEVEN,en dan alles altijd op mocro's gaan steken hehe ;)
 
2 jassen uit het café samen met 2 truien.
waarom?

echt zwerver acties zijn dat, zoveel gezeik om gehad 1x m'n jas kwijt, rijbewijs alles.. en je hebt er geen moer aan ???
 
Mensen die jassen stelen uit cafe's mogen wat mij betreft echt dood. Zorg voor je eigen shit. Stelletje ****ing paupers.
 
waarom?

echt zwerver acties zijn dat, zoveel gezeik om gehad 1x m'n jas kwijt, rijbewijs alles.. en je hebt er geen moer aan ???

Omdat in die 2 gevallen ook mij jas was gestolen, en ik voel me te klote om zonder terug naar huis te gaan.

Die truien heb ik gepikt omdat ze veels te graaf waren...
 
Nog nooit iets, ben er blij van. Zal zo blijven ook :)
 
Back
Naar boven