XXL Nutrition

Aankondiging Wegens suc6 geprolongeerd: Beginnerswedstrijd NPB!

Volgens 9292 kan ik er pas tegen 10 uur zijn als ik de eerste reismogelijkheid neem.
Het is wel op zondag he, dus waarschijnlijk kan je dan niet zo vroeg reizen

edit:

Doordeweeks kan je er tegen 7 uur al zijn, maar op zondag dus niet.

dan ben je nog op tijd weegin is tot 10:30 dus dat red je wel, maar mischien kan iemand je oppikken van het station arnhem, moet je hier maar effe vragen

De mail word rondgestuurd over 10 minuten, ontvang je hem toevallig niet neem nog even contact op met mij. of via dit forum

verstuurd

Laatst bewerkt:
hebben jullie de mail wel ontvangen:(

Mail is aangekomen hoor!

Bij mij ook Pjotr. :)

okay dan was het verhaal een beetje duidelijk en excuses als het taal gebruik niet helemaal klopt. ( tweede taal he)

Duidelijk verhaal hoor!
En hoezo tweede taal?

Mmm never noticed that before. :P

even een tip draag lange sokken voor het deadliften.

Nog 3 nachtjes slapen

Kan er helaas niet bij zijn om te komen kijken, iedereen iig heel veel succes!

Ook een tip: babypoeder voor het deadliften, glijd de stang net iets makkelijker over je benen heen

En ruikt nog lekker ook. :D

Jammer dat je niet kunt komen, bij kaasstad kom ik je wel even supporten dan. :p

Kan er helaas niet bij zijn om te komen kijken, iedereen iig heel veel succes!

Ook een tip: babypoeder voor het deadliften, glijd de stang net iets makkelijker over je benen heen

bedankt voor die tip kom jij dweilen:D:mad::D

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

En ruikt nog lekker ook. :D

Jammer dat je niet kunt komen, bij kaasstad kom ik je wel even supporten dan. :p

ja lekker in de buurt voor je:p

miss slim om te zorgen dat er maar op 1 plek met babypoeder ''gekloot'' word, en niet door de hele zaal.

Noem je ons nou beginners? :mad:

daar heb je gelijk in maar toch, geeft wel rotzooi.

Haha ik maak maar een grapje :D

Terug
Naar boven