Sannee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 28%
Ik heb vandaag ook een carbload gedaan en heb niet eens een wedstrijd hahahaha
Lol Pjotr...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vandaag ook een carbload gedaan en heb niet eens een wedstrijd hahahaha

Ik ga maandag en dinsdag gewoon trainen alsof het een normale week is. Doe niet aan de-loads e.d. Zit er aan te denken donderdag nog een training te doen tot het punt van me eerste wedstrijd beurt voor elke oefening.

Probeer niet te veel de hardcore mf te zijn. ELKE top athleet last een korte periode van rust/deload in voor een piek moment. Dat is niet omdat het allemaal luie varkens zijn
Ik zelf zou (net als Pjotr) Donderdag ook veel te laat vinden voor wedstrijdbeurten. Die moet je vandaag/morgen doen en de rest van de week lekker focussen op assistance en vorm/groove zonder tot failure te gaan.
Just my $0,02.
Edit: Ik ben ook vast aan het carbloaden geweest voor de Kaasstad dit weekend![]()
heb me helaas afgemeld voor de wedstrijd, moet het weekend doorwerken aan een artikel waardoor ik hopelijk naar Hawaii op zakenreis mag
veel plezier iedereen!

Ik ga maandag nog bovenlichaam trainen waaronder max benchen en woensdag onderlichaam waaronder max squaten en deadliften.
Deadlift doe ik na squaten aangezien dat vooral grip training zal zijn. Max is nu 200 zonder straps![]()
heb me helaas afgemeld voor de wedstrijd, moet het weekend doorwerken aan een artikel waardoor ik hopelijk naar Hawaii op zakenreis mag
veel plezier iedereen!

ik zag corpaul schaars gekleed in een rokje voor me![]()

Dan zie ik je vanavond wel, want ik kom ook naar FPA alleen laat na het werk, dus pas om 21:00 denk ik, maar ik ga denk ik vandaag LB doen en dinsdag UB.....Gijs gaat biceps trainen
Je hebt 3 beurten per onderdeel die je zelf mag kiezen.
lees anders even de regels die op pag 1 van dit topic staan gelinkt.