jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het een probleem als ik wat later bij het wegen aanwezig ben? Als ik de eerste trein vanuit Groningen neem kan ik namelijk pas rond 10u aanwezig zijn op Papendal...
Heb net even de reglementen door gelezen. Heb daar nog een vraag over. Bij bench press schijnt er een 81cm markering op de barbell te zijn. De wijsvingers moet hier binnen vallen. Betekend dit dat je dus ook gewoon small grip mag pressen? Of moet er per se 1 willekeurige vinger op die 81cm markering geplaatst zijn? En dat je niet per se een vinger op de "ringen" moet houden? Dan kan ik wellicht smaller pressen dan ik nu doe en meer uit me triceps halen.
Wat ik wel tegenstrijdig vind. Heb net die 81cm markering met een rolmaat afgetekend op me barbel. Als ik dan op youtube naar voorbeelden zoek pakken al die gasten de barbell bijna bij de schijven vast zo breed.
Ik twijfel nog, de vorige keer was het wel leuk en de vergelijking zou ook wel gaaf zijn met de gewichten van mei
Hoezo zou je in 1 week 2 PL wedstrijden doen?
Ik neem aan dat die andere wedstrijd ook raw is?

Nah wat is dat voor wedstrijd?, ik kan of 18december in gramsbergen meedoen of deze
Nee nee het is het een of het ander haha. Dat zou dom zijn om er 2 te doen![]()

Je mag ook maar van 1 bond lid zijn en wedstrijden doen en niet voor beide![]()
we hebben nu 21 aanmeldingen waaronder 3 vrouwen.
Hopelijk krijgen we nog weat mee aanmeldingen.
een lijst met namen, ik ken niet ieders naam hier op het forum.