XXL Nutrition

Aankondiging Wegens suc6 geprolongeerd: Beginnerswedstrijd NPB!

jongens, mijn forumnaam is Starter20!

keb me ook aangemeld hoor!
ik zal wel helemaal ingemaakt worden :P

Laatst bewerkt:
is wel aardig om dat hier te melden..
maar op de beginners wedstrijd word als het goed is niet gecontroleerd. vorige x niet tenminste. meeste zijn geen leden van de NPB duss.

Deze bond is advocaat voor drugsvrij liften. Toen de vorige keer paar man aangaven AS gebruikt te hebben op dat moment of in het verleden werd er niet moeilijk over gedaan. Het is maar een beginners wedstrijd om kennis te maken met de sport. Het is geen officiële wedstrijd waar het oneerlijk zou zijn om gebruikers en niet gebruikers tegen elkaar te laten strijden.

Maar het is toch een drug-free wedstrijd of word daar voor de rest niet op gecontroleerd? Ik check je log wel eens.. vandaar.

Dat vroeg ik me ook meteen af, maar is geen probleem werd mij verteld.
Mocht ik in de toekomst serieus wedstrijden willen gaan doen ga ik iig niet meer kuren en hoop ik dat ze niet al te moeilijk doen over TRT op doktersrecept (vanaf januari).

Mocht ik in de toekomst serieus wedstrijden willen gaan doen ga ik iig niet meer kuren en hoop ik dat ze niet al te moeilijk doen over TRT op doktersrecept (vanaf januari).

Of de andere bond ;)

bij powerlifting holland zijn geen controles

zover ik weet niet, als ik geen controles zijn letten ze er dus niet op dus vinden ze het niet erg. maar hoe het precies zit weet ik niet en dit is ook niet het topic om daar over te discussiëren

yep laten we deze discussie hier niet voeren.

Ik heb niets tegen AAS gebruikers hoor als dat zo overkwam haha. Maar wie weet werd er wel gecontroleerd en dan sta je daar beetje voor l*l toch!

Yeah nog ff en het is 12-12.

Volgende week lekker de hele week deloaden en dan zondag knallen!!!!!

ja doe lekker rustig aan en dan zien we het zondag ben benieuwd naar iedereens prestaties

Heey jongens, ben nu eindelijk 5min thuis van een duizend lange reis, nog meer mensen problemen hebben gehad?

BTW vond het weer gezellig :)

Terug
Naar boven