Fitness Seller

Aankondiging Wegens suc6 geprolongeerd: Beginnerswedstrijd NPB!

Zijn er nog dingen qua wegen waar rekening mee gehouden moet worden of nemen we dat ook niet zo strikt?

Misschien niet het juiste moment om je leren string aan te trekken als je in je ondergoed gaat wegen? Voor de rest zou ik me niet echt druk maken daarover.

Misschien niet het juiste moment om je leren string aan te trekken als je in je ondergoed gaat wegen? Voor de rest zou ik me niet echt druk maken daarover.

dacht meer aan een zeeblauwe slip met wat fluwelen tierelantijntjes. Geeft minder wrijving bij het deadliften. :D

Of anders zo'n sumo broek bij elke beurt ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er nog dingen qua wegen waar rekening mee gehouden moet worden of nemen we dat ook niet zo strikt?

In elk geval zal je roem tot in de hoogste regionen stijgen als je ondergoed vol met "remsporen" zit :D

Gaten in de sokken (uit hygiënische oogpunt gaan we niet met de blote voeten wegen) is ook zo iets wat het altijd goed doet! :rolleyes:

Voor hen onder ons die het geluk hebben om "indrukwekkend geschapen te zijn" je mag overigens ook in je blootje wegen als je daar de voorkeur aangeeft...scheelt al weer 2 ons ;)

edit

Laatst bewerkt:
Wanneer wordt de definitieve mail de deur uit gedaan?

vanaf woensdag, hoop stiekum op nog wat aanmeldingen.

de wedstrijd gaat sowieso door.

Ik heb er zin in ben alles aan het regelen,

Eerst lekker met ze allen tillen en wie het wilt nog effe in de bar van papendal lekker nakletsen.

succes iedereen met de deload en vooral de laatset paar dagen voor de wedstrijd de carbload.

Haha deload sucks, maar carbload zal zeker brutal worden hehe. Hmm vrijdag bier = zondag PR?

carbload is al begonnen :roflol:

Idd! Vandaag al uitgebreid bij de Mac geluncht!

Ik ga maandag en dinsdag gewoon trainen alsof het een normale week is. Doe niet aan de-loads e.d. Zit er aan te denken donderdag nog een training te doen tot het punt van me eerste wedstrijd beurt voor elke oefening.

Carbload is 2x wat bestellen bij de Kantonees op woensdag en zaterdag.

dat is een fatload :D

lekker aan de sjeekies en bami dus :D

Ik ga maandag en dinsdag gewoon trainen alsof het een normale week is. Doe niet aan de-loads e.d. Zit er aan te denken donderdag nog een training te doen tot het punt van me eerste wedstrijd beurt voor elke oefening.

Carbload is 2x wat bestellen bij de Kantonees op woensdag en zaterdag.

dat zo ik niet donderdag doen maar al eerder in de week.
je moet pas max gaan zondag.
en je eerste beurt lijkt me toch al pittig.
Ik zou dat morgen doen en dan je normale trainingen erna.
maar iedereen moet doen wat hun het best lijkt als we maar plezier hebben Zondag.

Ik heb vandaag ook een carbload gedaan en heb niet eens een wedstrijd hahahaha

Terug
Naar boven