MuscleMeat

Wei-eiwitten na de training missen de boot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet ofdat jullie graag geld uitgeven. Maar pak gewoon de spullen die nootzakelijk zijn. eiwitten voor de training en bcaa net voor het trainen. En daarlangs kan je nog altijd iets pakken waardoor het trainen wat lekkerder gaat caffiene bijvoorbeeld.

krijg veel zakgeld van mijn ouders, moet toch op:)

Pas die topictitel nou eens aan!

hoeveel verschil kwa snelheid zit er tussen whey en normale proteine dan?

hoeveel verschil kwa snelheid zit er tussen whey en normale proteine dan?

wat is volgens jouw normale proteine? in mijn ogen is elke proteine een normale proteine.

in whey alleen al heb je concentraat isolaat en hydrolisollaat ofzo. bedoel je het verschil tussen die 3 of tussen whey in het algemeen en casseine, boon proteine ei proteine in poedervorm. of bedoel je proteine in vlees /vis?

Snap dan niet waarom alle fabrikanten zeggen na de training te drinken.

wat is volgens jouw normale proteine? in mijn ogen is elke proteine een normale proteine.

in whey alleen al heb je concentraat isolaat en hydrolisollaat ofzo. bedoel je het verschil tussen die 3 of tussen whey in het algemeen en casseine, boon proteine ei proteine in poedervorm. of bedoel je proteine in vlees /vis?
poedervorm pro 80 in die richting.

poedervorm pro 80 in die richting.

dat is wrs concentraat. naargelang de kwaliteit word dat ongeveer na 60-120 minuten opgenomen denk ik. zag het hier in dit topic staan. isolaat zal wat rapper zijn; en hydrolaat het rapst aangezien dat al practisch verteerd is vooraleer je het opdrinkt. beetje zoals kost:p

denk ik corect me if im wrong

dat is wrs concentraat. naargelang de kwaliteit word dat ongeveer na 60-120 minuten opgenomen denk ik. zag het hier in dit topic staan. isolaat zal wat rapper zijn; en hydrolaat het rapst aangezien dat al practisch verteerd is vooraleer je het opdrinkt. beetje zoals kost:p

denk ik corect me if im wrong

Ik dacht ong dit: hydrolaat: 60 min
de rest... ja langer!

ah oke wist ik dus duidelijk niet. en concentraat dan meer naar de kant van 120?

hoe zit het eigelijk met bcaa's aminos en glutamine hoe rap worden die opgenomen?

• Topic Starter Topic Starter
concentraat staat ergens tussen de 90-120
BCAA's, Amino's en glutamine neem ik aan ook allemaal tussen de 30-60 omdat ze al voorgeknipt zijn. Helemaal zeker weten doe ik het niet.

amino's, bcaa's doen er een kwartier over en bv pro 80 2-5 uur zitten 3 soorten eiwit in

Laatst bewerkt:
dat weten we nu dus ook. egt leerrijk topic:p

Haha dat wou ik zeggen. Door dit topic neem ik me eiwitten op andere tijden in.

Er was trouwens ook nog een onderzoek dat eiwitten na de training de snelle kh's in de weg zat ofzo.

weet iemand dat artikel nog?
kan niet vinden

Er was trouwens ook nog een onderzoek dat eiwitten na de training de snelle kh's in de weg zat ofzo.

weet iemand dat artikel nog?
kan niet vinden

ik herinner het me ook maar zou het ook niet weten vinden. de lichaamscellen weten niet goed wat eerts op te nemen. daar kwam het op neer denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven