Fitness Seller

welke studies doen de DBB forum leden???

Mbo laboratorium techniek xD
volgend jaar richting- micro biologie

Is de uni van tilburg trouwens wat?
Ik heb gehoord dat die bagger is

uni zelf is echt heerlijk, alleen is het in tilburg niet gebruikelijk dat je bij een studentenvereniging zit.. geloof dat die verenigingen iets van 2500 leden hebben met zen allen op 15k studenten.

tis dat ik er al 6 jaar middelbaar heb gedaan en het daarom nu geen ruk aan vind.. dus objectief ben ik niet:rolleyes:

*ik doe trouwens 1e jaar

Psychologie te Leiden.

licentiaat criminologie en licentiaat politieke en sociale wetenschappen aan de Ugent.

Indien ik zou kunnen terugkeren in de tijd zou ik architectuur willen studeren en als zelfstandige in een warm land gaan leven.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

De economische faculteit hoort bij de Europese top. Voor psychologie kun je beter richting Nijmegen/A'dam gaan. Organisatiewetenschappen is ook een goede studie. De rest weet ik niet zo goed...

Tilburg is een goede Uni, met een breed pakket van studies. De een beter dan de ander. De UVT is wel hard op weg om over de gehele breedte meer kwaliteit te leveren, door betere onderzoekers aan te stellen en door bijvoorbeeld met selectie aan de poort te gaan werken

Bachelor of Build Environment 2e jaar

Bouwmanagement en Vastgoed

1e Bach Handelsingenieur.

Was tweedejaars HTS Architectuur/Bouwkunde. Toen overleed een goed maat. De rest raad je al...

Toen het leger in. Lang leve de lol! :D Veel studies daar gedaan. Alleen niks officieel afgerond. :mad:

Nu net VAPRO C afgerond en ga D doen in Proces-Industrie... Daarna gaan proberen te werken als proces-operator bij BASF in Antwerpen.

In de 5e zitten terwijl je 15 bent? Hoe flik je dat?

Klasje overslaan.. ik was ook 15 in de 5e en in het begin van 6VWO was ik 16 ;)

Ik doe nu dus 6VWO E/M. Hierna ga ik ZoutZak vergezellen @ Erasmus Universiteit Rotterdam; bedrijfskunde :)

Eerste paar jaar gewoon VWO/Gymnasium, laatste 3 jaar heb ik 1 jaar gedaan.

Nu Geneeskunde student op Erasmus MC/Universiteit.

@Yff, kom je ook trainen op de Uni?

Terug
Naar boven