MuscleMeat

Contest Log Wengstertje contestlog 2023 (bulk)

Door die hormonen groeit dat haar gewoon weer terug (nieuwe haarzakjes). Is bij vrouwen met PCOS (volgens mij) ook zo, die moeten al sneller terug gaan om het nog eens te laten doen.
Klopt, de chick van een maat van me heeft dat ook. Dan heeft laseren nauwelijks nut tenzij je gewoon je geld wilt verbranden.

Helaas want ik moet me echt 3x per week ontharen :')

ik was redelijk haarloos en heb nu ineens borst, buik, schouder, arm haar. :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Feedback van de coach gekregen.
We gaan waarschijnlijk nog 4 weken langer door pushen omdat ik zo lean blijf dit zal dan tot 14 november zijn dan ongeveer en dan een primer fase tot de kerst.
Dus shredded aan de kerst tafel zitten. Daarna weer pushen waarschijnlijk want ik heb gezegd ik wil pas op het podium als ik er zo uit zie.
Want ik wil winnen en niet meedoen om mee te doen

We gaan waarschijnlijk nog 4 weken langer door pushen omdat ik zo lean blijf dit zal dan tot 14 november zijn dan ongeveer en dan een primer fase tot de kerst.
Dus shredded aan de kerst tafel zitten. Daarna weer pushen waarschijnlijk want ik heb gezegd ik wil pas op het podium als ik er zo uit zie.

Grote doelen gesteld. Met jouw inzet moet dat mogelijk zijn. Tijdspad daar ga ik me niet aan wagen. 👊🏼

Tof om te lezen hoe lekker je gaat man, dik verdient! Heb je een verklaring waarom je zo lean blijft en toch groeit of is dat genetisch mazzel?
Zie in je OP dat je over de 110 wilt gaan. Welke wedstrijd heb je voor ogen waarbij je je pro card wilt halen?

Maar die gast is 4e geëindigd... 😜

Tof om te lezen hoe lekker je gaat man, dik verdient! Heb je een verklaring waarom je zo lean blijft en toch groeit of is dat genetisch mazzel?
Zie in je OP dat je over de 110 wilt gaan. Welke wedstrijd heb je voor ogen waarbij je je pro card wilt halen?
Dat zeg ik net hierboven. Haha bouwen tot ik een beetjenin de buurt komt van dat fysiek inndienpost. Eerder ga ik geen poging wagen. Ik wil winnen en niet 300 euro neertellen om mee te doen. Dus of ik nog 1 2 of 3 pushgases nodig heb daarvoor? So be it.

En waarom ik zo lean blijf? Niet te snel verhogen en geduld hebben. Sommige verhogen meteen als ze 2 dagen hetzelfde wegen. Ik woog vorige week 5 dagen bijna hetzelfde. En opeens schiet je omhoog.

Dat zeg ik net hierboven. Haha bouwen tot ik een beetjenin de buurt komt van dat fysiek inndienpost. Eerder ga ik geen poging wagen. Ik wil winnen en niet 300 euro neertellen om mee te doen. Dus of ik nog 1 2 of 3 pushgases nodig heb daarvoor? So be it.

En waarom ik zo lean blijf? Niet te snel verhogen en geduld hebben. Sommige verhogen meteen als ze 2 dagen hetzelfde wegen. Ik woog vorige week 5 dagen bijna hetzelfde. En opeens schiet je omhoog.
Haha dat had ik gelezen ja, maar dacht wellicht heb je wel iets voor ogen, die datum hoeft natuurlijk niet vast gelegd te worden. Maar lekker dat je door bouwt en voor meteen een goeie stageplek wilt gaan.

Goeie tip van het bouwen, geduld hebben blijft lastig haha

Dat is bij vele een angstscenario en dan pushen ze hun voeding en dan plots hebben ze te maken met spilling en worden ze vetter.
En dan hoor je als excuus of pseudo verklaring dat je nu eenmaal vet% aanzet als je in bulk bent.

Jij bent het bewijs van voldoende geduld en het bewijs dat clean bulken ook echt clean bulken is zonder vet% verhoging. :thumbs:

Dat is bij vele een angstscenario en dan pushen ze hun voeding en dan plots hebben ze te maken met spilling en worden ze vetter.
En dan hoor je als excuus of pseudo verklaring dat je nu eenmaal vet% aanzet als je in bulk bent.

Jij bent het bewijs van voldoende geduld en het bewijs dat clean bulken ook echt clean bulken is zonder vet% verhoging. :thumbs:
De gear en zijn massa spelen natuurlijk niet mee.

Haha dat had ik gelezen ja, maar dacht wellicht heb je wel iets voor ogen, die datum hoeft natuurlijk niet vast gelegd te worden. Maar lekker dat je door bouwt en voor meteen een goeie stageplek wilt gaan.

Goeie tip van het bouwen, geduld hebben blijft lastig haha
liefst wilde ik dit jaar al op het podium staan in december, maar dat was voor dat Kuba zei je bent geen Classic we gaan naar open toe :P
Ja mensen zijn te gefixeerd op de weegschaal en vergeten dan vaak het speigelbeeld. Maar te snel gaan verhogen geeft extra vetgains ipv extra spiergains. je kan namelijk maar paar gram spier aanzetten in de zoveeltijd dat gaat echt niet grammen meer worden als je opeens veel meer gaat eten.
Als je al dat extra vet aangaat komen werkt niet alleen demotiverend voor je zelfbeeld hoe je eruit ziet. Maar is ook niet ideaal voor het verloop van de rest van je bulk.
Meer oestrogeen
sneller verzadigd/vol dus moeilijker veel te eten
Bloedglucose veel hoger dus minder voedingsstoffen gaan naar de spieren ipv daarvan word je nog vetter.
Langer/dieper cutten
etc

Bedoel ik niet lullig btw maar je hebt aardig wat massa en ik merk iig bij mezelf dat het steeds moeilijker word om dik te worden.
speelt ook zeker wel mee. maar ik zelf zou al op 5500 kcal nu hebben gezeten ipv 4500 waar ik nu maar op zit. Eind januari zat ik namelijk op de 5500 kcal en tot kotsend aan toe haha. maar toen werd/was ik wel vetter dan ik nu ben en minder spiermassa.

Wat is een primer fase?

mini cut heeft hij er ook achter gezet. maar is meer om te zorgen dat ik weer kan pushen daarna.
Want eetlust zal er in oktober ook bijna niet meer zijn denk ik.
Vandaar dat ik ook maar een kleine mini cut hoef omdat ik niet veel vet zal moeten kwijt raken.
Hij doet de check in via voice memo dus ik kan dat helaas niet invoegen hier.

Maar soort van klaar maken zodat ik weer kan pushen daarna.

Terug
Naar boven