Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
ow hahah ja precies, pre workout meal. zal het even aanpassenGoed dat je toch gegaan bent? Je pre-workout meal bedoel je denk ik?
thnxVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ow hahah ja precies, pre workout meal. zal het even aanpassenGoed dat je toch gegaan bent? Je pre-workout meal bedoel je denk ik?
thnx
Ik hoop voor jou dat je geen medium dag krijgt voorgeschreven.Kuba noemde mijn shape vanochtend tremendous met een lachende toon.
Voeding is ook omhoog gegaan.
Momenteel op
![]()

24-06
94,2 kilo precies Vanochtend. Gewicht blijft nu rond de 94 hangen en ben nogsteeds goed droog. Honger eigenlijk alleen als ik wakker word snachts en als ik ga ontbijten en einde training.
11 juli gaat dus mijn gear omhoog. Denk dat tot die tijd mijn voeding hetzelfde blijft en wellicht ook een deload of devolume de week voor de 11e ga krijgen.
Kuba is daar helaas fan van. Ik zelf minder pas als ik echt op ben vind ik dat je een deload moet programmeren. En Kuba doet het vaak per 6/8 weken en aangezien ik nu na dit weekend alweer 6 weken train sinds de laatste deload en dan de 11e nog meer gaan pushen lijkt me dat de beste optie en kan ik het accepteren haha. Gaan we 11 juli deload in met het pushen van de gear denk ik dat ik gewoon alsnog ga trainen met mijn eigen wijze hoofd.
Vandaag Push training weer op het programma.
Morgen pull samen met iemand misschien dat ik vraag hem te laten filmen dat ik eens een betere video heb dan uit een rot hoek en met schermrecorder 😜
Rug foto van vanochtend nuchter. Na een rustdag.
![]()
Lees zijn log eens door zou ik zeggen dan zie je vanzelf het antwoordZo een deload plan je dat vast in om de ... weken of is dit meer op gevoel dat je lichaam het nodig heeft.
Heb ik en dus ook de tegenstijdigheid met de coach, uppen van gear. Hij was eerst precies niet van plan dit te doen maar nu wel. Omwille van het gevoel gisteren dan?Lees zijn log eens door zou ik zeggen dan zie je vanzelf het antwoord
Nee deze week kan ik wel accepteren. volgende week zou ik het niet kunnen accepteren (mentaal omdat dan mijn gear omhoog gaat en ik dat dan zonde vind en het maximale eruit halen en dat doe ik niet met stappen maken en eten)Heb ik en dus ook de tegenstijdigheid met de coach, uppen van gear. Hij was eerst precies niet van plan dit te doen maar nu wel. Omwille van het gevoel gisteren dan?
Duidelijk. Thx.Nee deze week kan ik wel accepteren. volgende week zou ik het niet kunnen accepteren (mentaal omdat dan mijn gear omhoog gaat en ik dat dan zonde vind en het maximale eruit halen en dat doe ik niet met stappen maken en eten)
Kuba is idd van de 6/8 weken een deload. Zelf ben ik daar minder voorstander van maar eerder idd als het lichaam het aangeeft. maar dit is pas mijn eerste echte trainingsblok bij Kuba die ik heb gehad (eerste periode was voornamelijk oefeningen leren uitvoeren enzo plus ik zat nog niet in mijn push dus ook minder stress op mijn lichaam van de gear)
Wel komt het goed uit. want als ik dan deze week die deload heb dan heb ik daarna 7 weken tot ik een week op vakantie ga. En daarna heb ik ook weer 6 weken tot het einde push.
Test 400
Primo 400
Mast 500
NPP 200
6 IU GH