Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nee deze week kan ik wel accepteren. volgende week zou ik het niet kunnen accepteren (mentaal omdat dan mijn gear omhoog gaat en ik dat dan zonde vind en het maximale eruit halen en dat doe ik niet met stappen maken en eten)
Kuba is idd van de 6/8 weken een deload. Zelf ben ik daar minder voorstander van maar eerder idd als het lichaam het aangeeft. maar dit is pas mijn eerste echte trainingsblok bij Kuba die ik heb gehad (eerste periode was voornamelijk oefeningen leren uitvoeren enzo plus ik zat nog niet in mijn push dus ook minder stress op mijn lichaam van de gear)
Wel komt het goed uit. want als ik dan deze week die deload heb dan heb ik daarna 7 weken tot ik een week op vakantie ga. En daarna heb ik ook weer 6 weken tot het einde push.
ja klopt deze week mijn deload en volgende week start mijn push. dus nu heb ik er vrede mee. plus ik had een kut week ook afgelopen week zal ook wel meespelen waarom ik zo moe voel enzo.
Ja daarom ook haha. Hij zegt dus als je meer dan 500 mg nodig hebt kun je 't beter niet doen, om vervolgens wel 1500 mg voor te schrijven. Kun je nagaan wat ie er zelf in drukt.
Ja daarom ook haha. Hij zegt dus als je meer dan 500 mg nodig hebt kun je 't beter niet doen, om vervolgens wel 1500 mg voor te schrijven. Kun je nagaan wat ie er zelf in drukt.
Als 'ervaringsdeskundige' wat is jouw/jullie mening daarover? Begreep dat Greg Doucette bijv. Jo Lidner coachte op 300mg test voor zijn laatste show.
Lijkt me ergens echt te laag maar ook zoiets van waarom zullen ze erover liegen ipv stil houden.
Als 'ervaringsdeskundige' wat is jouw/jullie mening daarover? Begreep dat Greg Doucette bijv. Jo Lidner coachte op 300mg test voor zijn laatste show.
Lijkt me ergens echt te laag maar ook zoiets van waarom zullen ze erover liegen ipv stil houden.
misschien noemen ze alleen de test op maar zetten ze er wel 500 mg primo 300 mast 300 tren naast wat ze niet benoemen? in prep zat ik ook op 100 test oed wat ongeveer rond de 350 test zit dan
Jo Lidner is die dooie? Geloof je 't zelf? Je gaat een show doen waar je tegenstanders helemaal tot de nok toe vol zitten met AAS die je look verbeteren zoals tren, mast, winny, halo en noem 't op en dan ga je 't zelf op 300 mg test doen? Tuurlijk, alles kan maar erg realistisch is 't nie.
Voor groenten sowieso niet altijd. Dan kan je beter kijken naar aanbiedingen van supermarkten of de Lidl, maar dacht dat jij niet veel groenten at in de bulk als ik je niet verwar met iemand anders. voor vlees ga ik toch eigenlijk altijd naar de turk in plaats van de markt.