Fitness Seller

Contest Log Wengstertje contestlog 2023 (bulk)

Nee deze week kan ik wel accepteren. volgende week zou ik het niet kunnen accepteren (mentaal omdat dan mijn gear omhoog gaat en ik dat dan zonde vind en het maximale eruit halen en dat doe ik niet met stappen maken en eten)

Kuba is idd van de 6/8 weken een deload. Zelf ben ik daar minder voorstander van maar eerder idd als het lichaam het aangeeft. maar dit is pas mijn eerste echte trainingsblok bij Kuba die ik heb gehad (eerste periode was voornamelijk oefeningen leren uitvoeren enzo plus ik zat nog niet in mijn push dus ook minder stress op mijn lichaam van de gear)

Wel komt het goed uit. want als ik dan deze week die deload heb dan heb ik daarna 7 weken tot ik een week op vakantie ga. En daarna heb ik ook weer 6 weken tot het einde push.

Test 400
Primo 400
Mast 500
NPP 200
6 IU GH
Wel mooi dat ie in een Q&A een tijd terug zelf nog zei dat als je op 500 mg geen pro kunt worden je niks te zoeken hebt in de BB wereld.

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijk. Thx.
K was trouwens een week mis. Je deload zit dus een week voor je gear omhoog gaat.
ja klopt deze week mijn deload en volgende week start mijn push. dus nu heb ik er vrede mee. plus ik had een kut week ook afgelopen week zal ook wel meespelen waarom ik zo moe voel enzo.

• Like
Waarderingen: horn
Ja daarom ook haha. Hij zegt dus als je meer dan 500 mg nodig hebt kun je 't beter niet doen, om vervolgens wel 1500 mg voor te schrijven. Kun je nagaan wat ie er zelf in drukt.
Ow echt haha, ja voor mij is dit ook het meeste wat ik ooit heb gezet. Maar Jay en Cbum gebruiken ook maar 500 mg toch :P

d9999625-dfba-4d29-a7e3-cea1f8035430.jpeg

Dit monster photobomben :flexbiceps: :bow2:

Ow echt haha, ja voor mij is dit ook het meeste wat ik ooit heb gezet. Maar Jay en Cbum gebruiken ook maar 500 mg toch :P
Als 'ervaringsdeskundige' wat is jouw/jullie mening daarover? Begreep dat Greg Doucette bijv. Jo Lidner coachte op 300mg test voor zijn laatste show.
Lijkt me ergens echt te laag maar ook zoiets van waarom zullen ze erover liegen ipv stil houden.

Als 'ervaringsdeskundige' wat is jouw/jullie mening daarover? Begreep dat Greg Doucette bijv. Jo Lidner coachte op 300mg test voor zijn laatste show.
Lijkt me ergens echt te laag maar ook zoiets van waarom zullen ze erover liegen ipv stil houden.
Allemaal 1 grote leugen :)

misschien noemen ze alleen de test op maar zetten ze er wel 500 mg primo 300 mast 300 tren naast wat ze niet benoemen? in prep zat ik ook op 100 test oed wat ongeveer rond de 350 test zit dan

Ben je niet bang dat je oestro crasht op 400 t 400p 500m? Mijn oestrogeen is al te laag op 500 test 400 primo

Jo Lidner is die dooie? Geloof je 't zelf? Je gaat een show doen waar je tegenstanders helemaal tot de nok toe vol zitten met AAS die je look verbeteren zoals tren, mast, winny, halo en noem 't op en dan ga je 't zelf op 300 mg test doen? Tuurlijk, alles kan maar erg realistisch is 't nie.

Rustdag/deload week voer
Dit eet ik dus deze week 5 dagen.

M1
200 gram brood
200 gram biefstuk
100 gram groente
20230704_095550.jpg

M2
200 gram zalm
100 gram rijst
100 gram groente
20230704_133728.jpg

M3
200 gram kip
100 gram ricenoodles
100 gram groente
100 gram ananas (in het bakje nog)
20230704_162729.jpg

M4
Zelfde als meal 3 alleen dan met rijst

M 5
100 gram oats
50 gram whey
Halve appel
20230704_205503.jpg

M6
75 gram cor
30 gram pindakaas
50 gram caseine
100 gram berries
10 gr chocolade

20230704_231930.jpg

Kcal 4280
353 prot
486 carbs
103 fats

Wel mooi duur weekje, zalm en bief zijn belachelijk duur in de supermarkt haha.

Tips mogen gedeeld worden heren. Markt is dus beter?
Voor groenten sowieso niet altijd. Dan kan je beter kijken naar aanbiedingen van supermarkten of de Lidl, maar dacht dat jij niet veel groenten at in de bulk als ik je niet verwar met iemand anders. voor vlees ga ik toch eigenlijk altijd naar de turk in plaats van de markt.

Terug
Naar boven