Fitness Seller

Wilders' film 1 Aprilgrap of niet?

Peiling Peiling Is Wilders' film een 1 Aprilgrap?

• Ja

Stemmen: 31 37,3%
  • Nee

Stemmen: 52 62,7%

• Totaal stemmers
    83
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ik denk het niet. Al heeft ie zeker wel aangetoond dat de Islam gewelddadig kan zijn. Allahu akbar™

Denk het ook, iedereen distansieert zich maar van een film die nog niet uit is. Het is gewoon te lachwekkend, hoop dat er een southpark episode over komt :D

Het zou wel een hele goeie zijn wil het een grap zijn:P

• Topic Starter Topic Starter
Denk het ook, iedereen distansieert zich maar van een film die nog niet uit is. Het is gewoon te lachwekkend, hoop dat er een southpark episode over komt :D
haha en dan Cartman die een toespraak van Wilders op tv ziet en zich gaat verkleden met pruik en roept 'respect my authoritah' :D

Als dat zo zou zijn zo het echt geschiedenis schrijven, zou de grootste blunder zijn voor de wereld, Balkenende etc.

Zich zo druk maken hele stennis wordt er geschopt etc, en het was gewoon een grap :roflol:

Wilders weet zelf ook wel dat als hij dit als 1 april grap zou aankondigen dat hij zwaar omhoog schiet qua populairiteit.

:roflol: Je weet het nooit met wilders.Maar ik hoop voor hem dat het idd een grap is.

• Topic Starter Topic Starter
Wilders weet zelf ook wel dat als hij dit als 1 april grap zou aankondigen dat hij zwaar omhoog schiet qua populairiteit.
Yep, juist daarom denk ik dat het waar is. Het is puur populisme. Het volk zal er van houden en hij wint meteen kiezers.

Ik zet m'n geld nog steeds op de optie dat hij wel met een filmpje komt maar daarin slechts commentaar geeft op de reacties van de afgelopen maanden.

Daarom ook die site van em Fitna the movie.nl met coming soon erbij, zodat mensen daar in spanning steeds naar gaan surfen, en als 't zover is staat er gewoon 1 april!! :D

Of de film wel of niet komt maakt niet zoveel meer uit, zijn punt is duidelijk. Maar ik denk wel dat ie komt.

Ik denk van niet. Hij wou aantonen dat de koranteksten fascistische kenmerken bevat. Dat heeft hij nog niet aangetoond.

Ik bedoel waarom zo lang wachten met uitbrengen? Die film (van 10 min) zou allang af zijn? Waarom uitgerekend tot 1 april wachten?

Daarnaast, wat zou er nou in die film moeten komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven