Zaterdag Wedstrijd Strongman for KIKA 2013
Lekkere wedstrijd gehad, 2x PR gezet, een op de loglift, en een op de tyrflip! Om een PR te zetten tijdens een wedstrijd geeft het gelijk een veel beter gevoel als een PR tijdens de training!
Had ook een minder leuk gevalletje tijdens de laadrace, viel met het gewicht, als ik het gewicht later los had gelaten had ik met 70kg gewicht+130kg bodyweight met een aardige vaart op de kar geklapt met me kop. Maar gelukkig viel ik liet ik optijd los en viel onder de kar... Heb het met paar verrekte pezen in onderarm, een zere voet en pijn in me polzen vanaf gebracht, het had veel slechter gekunnen. Na de val ook niet meer goed durven rennen, je ziet in het filmpje ook dat ik de rest van de laadrace voorzichtig en langzaam afgemaakt heb. Maar goed af is af! No quiting! gvd
Verder de truckpull ging wel lekker, maar toen ik het filmpie bekeek kwam ik erachter dat ik weer veelste rechtop liep... maar goed toch een nette tijd neergezet.
Met de stones heb ik ook weer lopen kloten... In training bijna nooit geen problemen, nu liep ik weer te klote en dat het lang duurde... Had ook warme hars op gesmeerd, dat was achteraf ook een slecht plan, want het was eerder glijmiddel dan plak middel.... Maar goed doordat ik de stones weer zwaar verkloot heb, is die Robert toch nog boven mij geeindigd...

Nou ja volgende keer beter, heb 3 van de 5 onderdelen gewonnen van uhm, maar door de valpartij in de laadrace en het klote met de stones toch te veel punten verloren.
Truckpull 7,5 ton (harnas only)
31 seconde
Loglift
85 kg easy
90 kg easy
95 kg
PR ging nog vrij makkelijk, ik was zo blij als een varken in de modder met dit PR tijdens een wedstrijd!
Laadrace (ijzeren lomp ding 70 kg, nature stone 80 kg, wasmachine 95 kg
1:41 minuten... (valpartij)
Tyreflip 360 kg
6 flips in 33 seconde
PR
Stones
110 kg en 120 kg in 1:40 minuut. (weer stones waardeloos helaas)
Ga in de toekomst zeker meer wedstrijden doen, wil op zo`n wedstrijd dezelfde prestaties neerzetten als tijdens de trainingen! Ook is de sfeer bij wedstrijden erg goed, tegenstanders van mekaar toch mekaar aanmoedigen of bijstaan waar het nodig is!
Zo nu nog 2 weken werken, beetje aanklote met het trainen, niks bijzonders, dan weekje naar het buitenland lekker eten en drinken, en dan is het tijd voor mission insanity! Afvallen, cleaner eten, betere conditie proberen te krijgen! En dat zonder kracht te verliezen... Kijken wat er van terecht gaat komen!
---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 23:09 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=yMYd41xHPUw&feature=youtu.be