Paardelul
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.055
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
woensdag 21-08-2013 events
Ik kwam aan bij RPB, en kreeg buikpijn... (moest poepen
) toch gewoon begonnen
YOKE
150kg 15m
200kg 15m
250kg 15m
280kg 15m (2 drops en paar keer extra uitgesquat) PR
**
280kg 15m (1 drop) PR
** toen werd de kramp in me buikje te erg en heb ik in de struiken tussen de brandnetels zitten schijten... Niet echt een aanrader, maar goed nood breekt wet! Kon hierna beter spanning op me core zetten dus vandaar de PR gelijk verbetert!
YOKE UITSQUATEN
5x 300kg
Ff voelen hoe die voel voor volgende keer!
TYREFLIP 380kg
4 flips warming up
8 flips 53,99 seconde DIK PR
8 flips
8 flips
40 seconde sneller dan me vorige tijd
Mooi verhaal, me trainer/coach/gymbaas/broer die altijd tegen iedereen verteld dat ik hem nooit zal verslaan, vaak mij loopt te kleineren, die begon met een setje 8 flips in 1:04 minuten. Had daarmee mijn vorige tijd verslagen (dat was 1:34min) toen kwam mijn eerste set, waar ik gelijk alles heb gegeven, vol gas een tijd van 53:99 seconde neergezet! Dit is de rest van de avond de snelste tijd gebleven! Flauwless victory! De setjes die ik daarna gedaan heb, duurde wel heel lang, had alles in me eerste set gestopt
Voor mij een mooie gebeurtenis, de tijd zal volgende keer misschien wel verbroken worden, maar deze overwinning kan niemand meer afpakken!
Ik kwam aan bij RPB, en kreeg buikpijn... (moest poepen
) toch gewoon begonnenYOKE
150kg 15m
200kg 15m
250kg 15m
280kg 15m (2 drops en paar keer extra uitgesquat) PR
**
280kg 15m (1 drop) PR
** toen werd de kramp in me buikje te erg en heb ik in de struiken tussen de brandnetels zitten schijten... Niet echt een aanrader, maar goed nood breekt wet! Kon hierna beter spanning op me core zetten dus vandaar de PR gelijk verbetert!
YOKE UITSQUATEN
5x 300kg
Ff voelen hoe die voel voor volgende keer!
TYREFLIP 380kg
4 flips warming up
8 flips 53,99 seconde DIK PR
8 flips
8 flips
40 seconde sneller dan me vorige tijd

Mooi verhaal, me trainer/coach/gymbaas/broer die altijd tegen iedereen verteld dat ik hem nooit zal verslaan, vaak mij loopt te kleineren, die begon met een setje 8 flips in 1:04 minuten. Had daarmee mijn vorige tijd verslagen (dat was 1:34min) toen kwam mijn eerste set, waar ik gelijk alles heb gegeven, vol gas een tijd van 53:99 seconde neergezet! Dit is de rest van de avond de snelste tijd gebleven! Flauwless victory! De setjes die ik daarna gedaan heb, duurde wel heel lang, had alles in me eerste set gestopt

Voor mij een mooie gebeurtenis, de tijd zal volgende keer misschien wel verbroken worden, maar deze overwinning kan niemand meer afpakken!

De hele dag jeuk! En het is bij mij een groot oppervlak om te krabben