AndroidHealthClinic

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
NIET PLOOIEN @Koppie! :)
vreemd taaltje dat belgisch.

Vlaams e, belgisch spreken we niet hoor
nie-neute-nie-pleuje.png

Kan het redelijk verstaan, mijn vrouw komt uit Noord Brabant (reserve belgie)

Nee balen als een stekker. Vanavond eindelijk wel weer eens! Wordt een UB-training. Heb er zin in! Eindelijk weer eens wat te loggen en hopelijk valt het niet teveel tegen........

Als het goed voelt valt het toch niet tegen? Niet teveel op het gewicht focussen.

plooien
[Belgisch Nederlands] kreuken, vouwen, doorbuigen, zwichten

:D opgeven dus
:jk: natuurlijk

Natuurlijk geef ik niet op........das voor mietjes :p

No worries @RaceRookie vanavond gaan we gewoon weer ouderwets knallen......ik heb er zin in!

Vlaams e, belgisch spreken we niet hoor
nie-neute-nie-pleuje.png

Wil ik het weten???? :bang:

Kan het redelijk verstaan, mijn vrouw komt uit Noord Brabant (reserve belgie)

Hahaha ik had vroeger een vriendinnetje in Veldhoven.....ik zei altijd precies hetzelfde....:lol:

Als het goed voelt valt het toch niet tegen? Niet teveel op het gewicht focussen.

Nee zal ik zeker niet doen. Gewoon weer lekker aan de slag en we zien wel waar het schip strand. Vind het allang fijn dat ik straks weer aan de slag kan.

Zo gisteravond eindelijk weer kunnen trainen. Was bang veel ingeleverd te hebben, maar uiteindelijk viel het nog enigszins mee (al was het veel op karakter ook).

BOR
1x20x20
1x16x40
1x10x60
1x8x70
3x8x80........hetzelfde gebleven dus dat begon eigenlijk wel lekker......

BP
1x20x20
1x12x40
1x8x50
1x5x60
2x5x65, pfffff effe een stapje terug nu, balen
2x5x60

Reverse latt pull down
1x12x40
3x10x70, laatste reps op het tandvlees, maar ik laat me verdomme niet kennen......geen achteruitgang

Incline DB press
3x10x22, heavy maar ok

Incline DB curl
2x10x12, burrrrrnnnnnnnnn en ik voel het vandaag ook nog lekker in de biceps

Side raises
3x10x8, laatste reps ook weer erg zwaar

Nu helemaal leeg, kapot.........maar wel lekker om te zien dat ik niet eens zo heel veel ingeleverd heb en ik best lekker getraind heb.
Vandaag nieuwe inkt dus ff geen training, misschien morgen een lichte LB ofzo.......effe lekker squats enzo.......

@RaceRookie, thanks was inderdaad wel een lekkere training, maar was ook echt helemaal op. Ik merk aan mezelf dat ik het niet zomaar rustig aan kan/wil doen en dus lekker door probeer te knallen....

Zo ff een ander logje van vandaag. Geen gym report dus, maar iets totaal anders. Net thuis van een zit van 7 uur maar het eerste gedeelte staat erop een volledige mandala tattoo op mijn onderarm. Ben er superblij mee ookal ben ik nu helemaal gaar en heb zo ook nog een afspraak voor de voorbereiding voor een booking binnenkort. Niet helemaal handig gepland dus nu ff snel een diepvries pizzaatje er in en weer door.........morgen weer een LB training op mijn gemakje om toch bezig te blijven.........:wl::wl:

Zo ff een ander logje van vandaag. Geen gym report dus, maar iets totaal anders. Net thuis van een zit van 7 uur maar het eerste gedeelte staat erop een volledige mandala tattoo op mijn onderarm. Ben er superblij mee ookal ben ik nu helemaal gaar en heb zo ook nog een afspraak voor de voorbereiding voor een booking binnenkort. Niet helemaal handig gepland dus nu ff snel een diepvries pizzaatje er in en weer door.........morgen weer een LB training op mijn gemakje om toch bezig te blijven.........:wl::wl:
Foto!

Die komt. Folie zit er nog om.

Linkerarm? Dat wordt geen horloge meer dragen. ;)
Ziet er goed uit.

Terug
Naar boven