Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
@RaceRookie ik krijg van dit weer zo'n oppepper, nu al zin om straks lekker te gaan trainen......helaas nog ff werken haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb niet echt zin, maar dat wil niet zeggen dat ik vanmiddag niet los ga in de gym! Hoe voelt de IF tot nu toe? Goed te doen toch?@RaceRookie ik krijg van dit weer zo'n oppepper, nu al zin om straks lekker te gaan trainen......helaas nog ff werken haha
Klopt, dat heb ik ook. Je hebt in de 8 uur minder neiging om verkeerde dingen of teveel te eten. Je maag kan maar een bepaald volume aan en de tijd is beperkt door de IF.want moet zeggen dat ik nu iets meer focus heb op het dieet.

Groeihormoon afgifte wordt verhoogd door vasten, leuke bijkomstigheid.![]()

.Zwaar balen is dat, als het zo druk is en alles wat je wilt gaan doen wordt bezet gehouden.. :/
Fietsen naar en van je werk verbrandt toch ongemerkt meer kcal dan je zou denken. Ik fiets zelf 4 keer in de week een halfuur, en zie dat duidelijk terug wanneer ik hetzelfde blijf eten maar de fiets niet pak.
Rijd je auto met fietsdrager en fiets de andere kant op en parkeer gratis, neem je vanaf daar de fiets naar het werk. Win/win.Klopt helemaal.......ik weet het ook. Maar stom genoeg is het nu even goedkoper voor me om met de auto naar het werk te gaan ipv met de fiets........gelukkig is het mooie weer in aantocht, dus dat motiveert me nog een beetje extra om een aantal zaken sneller te regelen en weer te gaan fietsen.......

Nog ff de train van gisteren loggen. Had zeer weinig tijd (verdomme veel te druk bij stembureau), maar gelukkig kon ik het belangrijkste meteen doen. Daarbij was het gelukkig ook niet heel druk.
Squats
1x20x20
1x16x40
1x10x60
1x8x80
1x8x90
1x6x90, pffff ging zwaar.......8 reps niet vol kunnen maken......
1x10x60, speedreps
RDL
1x20x20
1x16x40
1x8x80
1x8x100
1x8x120, progressie......bijna drie grote platen
Leg Press
1x20x80
1x10x120
1x10x160
2x10x180, progressie, denk dat ik hier nu door een plateautje ben gebroken......bleef lang hangen op 160/170
DB Lunge
2x10x14, pfffff leeg en tijd op
Zin om vanavond weer lekker UB te gaan doen!!!!
Lekkere training, Squats kan ik alleen maar van dromen.![]()
Poeh...nette training hoorJaloers op die squats. 90kg zit ik nog lang niet...
)..........misschien zou het nu al lukken als ik 5x5 zou doen? Misschien eens testen........