Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Linkerarm? Dat wordt geen horloge meer dragen.
Ziet er goed uit.
Droeg ik toch al niet....hahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Linkerarm? Dat wordt geen horloge meer dragen.
Ziet er goed uit.
Tuurlijk niet, anders hadden ze die tattoo niet kunnen zetten.

Niet verwacht vandaag te kunnen gaan, maar de kleine wilde heel graag alleen met mijn vriendin naar de film, papa jij mag niet mee.........pffff nu al....
Nou ja heb ik lekker UB kunnen knallen.
Pull ups
2x8xBW
1x7xBW, ging wel lekker eigenlijk......
One arm DB row
3x10x28, had vorige keer nog een laatste set met 30kg, maar voelde dat ik dat nu niet ging redden, volgende keer maar weer
DB BP
1x20x12
1x12x18
3x10x24, geen achteruitgang in ieder geval
Incline DB BP
2x10x22
1x12x22, voelde dat ik er nog wat extra uit kon persen, dus twee reps vooruitgang....
Skull Crushers
3x10x35, dacht dat ik dus iets achteruit gegaan was, maar had setjes met 8 reps moeten doen.....dus VPR denk ik dan maar
EZ Bar Curl
1x10x25
2x10x30, lekker branden, wilde ipv 2 sets nu 3 sets doen en dat is wel ff lekker.....
Shoulder press
1x12x14
1x11x14
1x10x14, dit blijft toch maar een beetje aanmodderen hoor.......
Nu lekker douchen en omkleden en hop naar buiten!!!![]()

Lekkere training!Niet verwacht vandaag te kunnen gaan, maar de kleine wilde heel graag alleen met mijn vriendin naar de film, papa jij mag niet mee.........pffff nu al....
Nou ja heb ik lekker UB kunnen knallen.
Pull ups
2x8xBW
1x7xBW, ging wel lekker eigenlijk......
One arm DB row
3x10x28, had vorige keer nog een laatste set met 30kg, maar voelde dat ik dat nu niet ging redden, volgende keer maar weer
DB BP
1x20x12
1x12x18
3x10x24, geen achteruitgang in ieder geval
Incline DB BP
2x10x22
1x12x22, voelde dat ik er nog wat extra uit kon persen, dus twee reps vooruitgang....
Skull Crushers
3x10x35, dacht dat ik dus iets achteruit gegaan was, maar had setjes met 8 reps moeten doen.....dus VPR denk ik dan maar
EZ Bar Curl
1x10x25
2x10x30, lekker branden, wilde ipv 2 sets nu 3 sets doen en dat is wel ff lekker.....
Shoulder press
1x12x14
1x11x14
Nu lekker douchen en omkleden en hop naar buiten!!!![]()

Hoe oud is ze?
Shoulder Press is een b*ch. Gaat bij mij de ene keer prima, maar zodra ik mijn motivatie een beetje mis of als de focus even verslapt dan krijg ik ook problemen.Shoulder press
1x12x14
1x11x14
Hoe oud is ze?
Alweer 4,5..........gaat zo snel.
Shoulder Press is een b*ch. Gaat bij mij de ene keer prima, maar zodra ik mijn motivatie een beetje mis of als de focus even verslapt dan krijg ik ook problemen.
Lekkere training!
En wanneer je kleine groter wordt, dan wil die niks lievers dan met jou trainen![]()
Gym is toch veel leuker dan de bios??
Nu van een relaxte zondag genieten...![]()
Was wel lekker om ff naar de gym te kunnen inderdaad, maar de tijd met mijn dochter is ook heel belangrijk hoor. Gelukkig de rest van de dag genoten en nu pannenkoeken bakken voor haar.
)Is ook heeeeel belangrijk! Voor je het weet zie je ze ineens een paar dagen niet meer (wat soms ook wel eens lekker is op deze leeftijd)
Dat is in mijn situatie sowieso al het geval dat ik haar niet altijd zie. Ben niet meer samen met haar moeder. Kan inderdaad wel eens fijn zijn, maar vaker niet fijn hoor.

Een weekje rust (ziek) heeft soms ook wel eens zijn voordelen.

Sorry, die situatie had ik even over het hoofd gezien...
In dat geval...genieten van ieder moment![]()

Kom hier ook maar eens kijken!
Onderarm ink is nice!![]()
Volgende keer gewoon wat mensen van de machines trekken. Balen als het zo druk wordt. Slecht voor de mindset ook lijkt me.
Verder wel redelijk toch?
Ik vindt het juist leuk als er veel mensen zijn. Ik heb eigenlijk alleen de squat rek nodig en voor de rest zit ik wel goed. Lijkt me wel klote als je chest flies of iets anders met de kabels wilt doen, want die dingen zijn áltijd bezet.Ja is ook wel slecht voor de mindset. Zeker op het moment dat je niet helemaal in de zone zit.........is dan moeilijker om te focussen. Verder was het zeker wel redelijk en blij dat ik weer gegaan ben......we gaan gewoon lekker door.......zit wel een beetje te twijfelen om eens van schema te veranderen, misschien eens verder in verdiepen