MuscleMeat

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
Gister niet kunnen sporten ivm andere verplichtingen, dus nu lekker geweest. Vandaag een LB op het programma en dat is dus de eerste keer sinds ik ziek ben geweest. Wilde het niet al te gek doen ook met een verse tattoo, maar om nou helemaal niet te gaan........no way.

Begonnen met squat......natuurlijk stond er iemand ohp te doen in het squatrack .......... dus dan maar zonder rack en safety bars....
1x20x20
1x16x40
1x10x60, wilde aan de set beginnen gaat er 1 of andere ecto/nederlander met een migratieachtergrond vlak voor mijn neus triceps kick backs doen....dus iets langer gewacht tot hij klaar was en daarna laten blijken dat ik toch echt wel mijn ruimte nodig heb.......gelukkig begreep hij het...
1x8x80
5x5x90, kreeg er geen 8 reps uit....dus maar 5x5 gedaan.....heb dus wel iets ingeleverd, snel opbouwen maar weer.

Leg Curl
1x20x25
1x12x40
3x10x50, lekker branden.....

Leg extensions
1x10x35/40/45/50/55/60, dus steeds met 5 kg verhoogd, ging eigenlijk wel lekker

Hyper extensions
1x20xBW, had deze al heel lang niet meer gedaan, maar zo goed en makkelijk als het nu ging is het nog nooit gegaan, zal wel te maken hebben met de RDL's die ik sinds dit schema doe.
1x16xBW+10
3x10xBW+20, heb deze met DB's gedaan ipv plates want wilde die vieze dingen niet tegen mijn tattoo aanhebben. Moet eigenlijk zeggen dat het dus eigenlijk geen reet uitmaakt en de DB's ook prima vast te houden zijn met deze oefening.

Calf raises in smith
1x10x80
1x10x100
2x10x120

Lekker getraind in ieder geval. Nu ff huisje weer fris en in orde maken en dan zo de kleine meid ophalen. Lekker genieten van de lente.....

Niet verwacht vandaag te kunnen gaan, maar de kleine wilde heel graag alleen met mijn vriendin naar de film, papa jij mag niet mee.........pffff nu al....
Nou ja heb ik lekker UB kunnen knallen.

Pull ups
2x8xBW
1x7xBW, ging wel lekker eigenlijk......

One arm DB row
3x10x28, had vorige keer nog een laatste set met 30kg, maar voelde dat ik dat nu niet ging redden, volgende keer maar weer

DB BP
1x20x12
1x12x18
3x10x24, geen achteruitgang in ieder geval

Incline DB BP
2x10x22
1x12x22, voelde dat ik er nog wat extra uit kon persen, dus twee reps vooruitgang....:D

Skull Crushers
3x10x35, dacht dat ik dus iets achteruit gegaan was, maar had setjes met 8 reps moeten doen.....dus VPR denk ik dan maar :p

EZ Bar Curl
1x10x25
2x10x30, lekker branden, wilde ipv 2 sets nu 3 sets doen en dat is wel ff lekker.....

Shoulder press
1x12x14
1x11x14
1x10x14, dit blijft toch maar een beetje aanmodderen hoor.......

Nu lekker douchen en omkleden en hop naar buiten!!! :cool::cool::cool:

Niet verwacht vandaag te kunnen gaan, maar de kleine wilde heel graag alleen met mijn vriendin naar de film, papa jij mag niet mee.........pffff nu al....

Pull ups
2x8xBW

One arm DB row
3x10x28, had vorige keer nog een laatste set met 30kg, maar voelde dat ik dat nu niet ging redden, volgende keer maar weer

DB BP
1x20x12
1x12x18

Incline DB BP
2x10x22
1x12x22, voelde dat ik er nog wat extra uit kon persen, dus twee reps vooruitgang....:D

Skull Crushers
3x10x35, dacht dat ik dus iets achteruit gegaan was, maar had setjes met 8 reps moeten doen.....dus VPR denk ik dan maar :p

EZ Bar Curl
1x10x25
2x10x30, lekker branden, wilde ipv 2 sets nu 3 sets doen en dat is wel ff lekker.....

Shoulder press
1x12x14
1x11x14

Gym is toch veel leuker dan de bios?? :D

Nu van een relaxte zondag genieten... :thumb:

Pull ups
2x8xBW

One arm DB row

DB BP
1x20x12
1x12x18

Incline DB BP
2x10x22

Skull Crushers

EZ Bar Curl
1x10x25

Shoulder press
1x12x14
1x11x14

Lekkere training!

En wanneer je kleine groter wordt, dan wil die niks lievers dan met jou trainen ;)

Hoe oud is ze?

Alweer 4,5..........gaat zo snel.

Shoulder Press is een b*ch. Gaat bij mij de ene keer prima, maar zodra ik mijn motivatie een beetje mis of als de focus even verslapt dan krijg ik ook problemen.

Herkenbaar. Vind er ook echt geen zak aan, maar stug blijven volhouden!

Gym is toch veel leuker dan de bios?? :D

Nu van een relaxte zondag genieten... :thumb:

Was wel lekker om ff naar de gym te kunnen inderdaad, maar de tijd met mijn dochter is ook heel belangrijk hoor. Gelukkig de rest van de dag genoten en nu pannenkoeken bakken voor haar.

Was wel lekker om ff naar de gym te kunnen inderdaad, maar de tijd met mijn dochter is ook heel belangrijk hoor. Gelukkig de rest van de dag genoten en nu pannenkoeken bakken voor haar.

Is ook heeeeel belangrijk! Voor je het weet zie je ze ineens een paar dagen niet meer (wat soms ook wel eens lekker is op deze leeftijd :D)

Is ook heeeeel belangrijk! Voor je het weet zie je ze ineens een paar dagen niet meer (wat soms ook wel eens lekker is op deze leeftijd :D)

Dat is in mijn situatie sowieso al het geval dat ik haar niet altijd zie. Ben niet meer samen met haar moeder. Kan inderdaad wel eens fijn zijn, maar vaker niet fijn hoor.

Een weekje rust (ziek) heeft soms ook wel eens zijn voordelen.

Dat is in mijn situatie sowieso al het geval dat ik haar niet altijd zie. Ben niet meer samen met haar moeder. Kan inderdaad wel eens fijn zijn, maar vaker niet fijn hoor.

Sorry, die situatie had ik even over het hoofd gezien...:(

In dat geval...genieten van ieder moment :thumb:

Kom hier ook maar eens kijken!:marvin:

Onderarm ink is nice!:D

Een weekje rust (ziek) heeft soms ook wel eens zijn voordelen.

Mwah toch liever niet......ziek dan, rust wel.....:p

Sorry, die situatie had ik even over het hoofd gezien...:(

In dat geval...genieten van ieder moment :thumb:

Tja shit happens en geniet nu ook wel extra van elk moment hoor...:)
Kom hier ook maar eens kijken!:marvin:

Onderarm ink is nice!:D

Thanks ben er ook zeker blij mee, maar weet nu ook dat ik dus nog wel even onderweg ben om de rest ook vol te krijgen......pfff dit was al een zit van 7 uur......
oh en btw leuk dat je ff komt neuzen hiero.....:thumb:

Zow vandaag weer tijd voor LB, in het begin was het rustig maar binnen no-time topdrukte weer.........gelukkig meeste kunnen doen behalve de calf raises.......

Squats
1x20x20
1x16x40
1x10x60
1x8x80
1x7x90
4x5x90, bedoeling was 3x8x90......merkte bij de eerste werkset al dat ik nog niet helemaal terug ben.......

RDL
1x20x20
1x16x40
1x10x60
1x8x80
3x8x100, laatste reps was vast niet mooi om aan te zien.......

Leg Press
1x10x140
3x10x160, trillende beentjes........

Seated leg curl
1x12x45
2x12x50, nu echt helemaal leeg en trillen to the max........

Helaas nu zo druk dat smith en horizontal leg press bezet waren en ik had geen puf meer om te wachten, dus helaas geen calves kunnen doen.

Net lekker eitjes gebakken, had geen zin om uitgebreidt te koken, handje noten erbij en me happy.........nu verder met mijn sets voor aankomende vrijdag voorbereiden. Weer lekker draaien.

Ciao buffels......

Volgende keer gewoon wat mensen van de machines trekken. Balen als het zo druk wordt. Slecht voor de mindset ook lijkt me.

Verder wel redelijk toch?

Volgende keer gewoon wat mensen van de machines trekken. Balen als het zo druk wordt. Slecht voor de mindset ook lijkt me.

Verder wel redelijk toch?

Ja is ook wel slecht voor de mindset. Zeker op het moment dat je niet helemaal in de zone zit.........is dan moeilijker om te focussen. Verder was het zeker wel redelijk en blij dat ik weer gegaan ben......we gaan gewoon lekker door.......zit wel een beetje te twijfelen om eens van schema te veranderen, misschien eens verder in verdiepen

Ja is ook wel slecht voor de mindset. Zeker op het moment dat je niet helemaal in de zone zit.........is dan moeilijker om te focussen. Verder was het zeker wel redelijk en blij dat ik weer gegaan ben......we gaan gewoon lekker door.......zit wel een beetje te twijfelen om eens van schema te veranderen, misschien eens verder in verdiepen
Ik vindt het juist leuk als er veel mensen zijn. Ik heb eigenlijk alleen de squat rek nodig en voor de rest zit ik wel goed. Lijkt me wel klote als je chest flies of iets anders met de kabels wilt doen, want die dingen zijn áltijd bezet.

Terug
Naar boven