AndroidHealthClinic

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
Zow gisteravond lekker UB getraind! En alweer was het niet al te druk in de gym......zal vast iets te maken hebben met het mooie weer, want alle terrasjes zaten wel vol.

Bench Press
1x25x20
1x14x40
1x10x50
1x5x60
4x5x65
1x4x65, faalde keihard op de 5de rep......

BOR
1x20x20
1x14x40
1x8x60
1x8x70
3x8x80

Incline DB Press
3x10x22

Reverse lat pull down
1x20x40
2x10x70
1x8x70, kreeg die laatste twee er echt niet meer uitgeperst.......

Triceps dips
2x12xbw, pfff zwaar....

Side Raises
3x10x8, volgende keer verhogen

Preacher Curl
2x12x32,5

Helemaal leeg, maar zeker wel voldaan.......vanmorgen zat ik 81,9 kg, wat 0,6 kg lager is dan precies een week geleden. IF is the way to go (voor mij althans)

Vanavond weer LB!

Jammer van die fail op de BP.
Gefeliciteerd met die -0,6kg, netjes binnen de guidelines van het afvallen. Had je hiervoor moeite om af te vallen? Heb je de kcal nog aangepast of is dit met exact hetzelfde aantal kcal?

Jammer van die fail op de BP.
Gefeliciteerd met die -0,6kg, netjes binnen de guidelines van het afvallen. Had je hiervoor moeite om af te vallen? Heb je de kcal nog aangepast of is dit met exact hetzelfde aantal kcal?

Ja was zeker jammer van die fail, ik voelde hem wel aankomen, maar was zo eigenwijs om door te zetten........(zonder spotter haha)
Het ging de laatste weken tergend langzaam........ik woog begin januari 83,7 kg, dus ik had al veel verder kunnen zijn. Nu met ongeveer het zelfde aan kCal, maar ben niet heel strict met bijhouden hoor......

Ja was zeker jammer van die fail, ik voelde hem wel aankomen, maar was zo eigenwijs om door te zetten........(zonder spotter haha)
Het ging de laatste weken tergend langzaam........ik woog begin januari 83,7 kg, dus ik had al veel verder kunnen zijn. Nu met ongeveer het zelfde aan kCal, maar ben niet heel strict met bijhouden hoor......
Toch met stijl er onderuit geraakt hoop ik?

Gewoon gedaan alsof het bij de training hoorde......hahaha. :cool:.....ah well, shit happens
hQhX9N.gif

@Banshee Juist zoiets ja..........denk bij mij dan meer aan een sort foam rollen maar dan met een barbell :rolleyes::o

En dan nu........de log van zojuist....alweer zeer rustig in de gym, snap er niks van maar ben er behoorlijk blij mee....

Vandaag een LB training, had nog best vermoeide benen, maar niet zeiken en gewoon gaan......

Squats
1x20x20
1x16x40
1x10x60
1x8x80
2x8x90
1x7x95 PR........wist dat ik die 8ste rep niet moest gaan proberen zonder spotter dus maar teruggelegd......

RDL
1x20x20
1x16x40
1x10x80
1x8x100
1x6x120, pfffff vorm weg, voelde mijn rug bollen.....durfde daardoor ook niet door voor de laatste twee reps
1x8x100, weer beter qua vorm

Seated leg curl
1x20x30
3x12x50, progress........en branden.....gvd de fik stond er goed in

Calf raises in horizontal leg press
1x20x70
1x10x90
3x12x110, kuiten helemaal vol.......best lastig lopen met het gevoel dat de kramp er elk moment in kan schieten lol

Leg extensions (leg press bezet, doe geen leg presses in horizontal leg press)
1x12x30
1x10x40
1x8x50
1x8x55
1x8x60
1x8x65, vond het wel genoeg zo, maar vind dit wel een erg fijne oefening.....volgende schema komt hij er weer terug in

Al met al een ok training.....gaaf om een squat PR neergezet te hebben, maar balen dat de RDL niet helemaal ging zoals gewild (al is het qua volume wel progress bedenk ik me net)

Adios!

Ja die hebben ze wel maar daar durf ik eigenlijk niet aan. Ben bang dat wanneer ik dat nodig ga hebben het zo ongecontroleerd zal zijn dat er iets kapot gaat.......
Ben wel eens door mijn hoeven gezakt op de safety bars, gaat prima hoor. In twente zeggen ze altijd "vaak ben je te bang". :)

Ik heb jouw log ook gevonden en zal hem regelmatig bekijken

Maar dan moet je natuurlijk wel blijven loggen.

Je hebt helemaal gelijk. Helaas er een weekje uit geweest ivm ziekte......nu weer hersteld en hopelijk vanavond eindelijk weer de gang richting de gym.........Ben benieuwd wat ik ingeleverd heb.......

Gewoon paar keer oefenen met lage gewichten.

Mwah ik ga het wel merken in de warm up setjes voor de werk sets......mocht dat zwaarder gaan dan normaal dan weet ik genoeg en zal ik mijn werksets dus met een lager gewicht moeten doen.

Je bent zo weer terug waar je was.

Terug
Naar boven