AndroidHealthClinic

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Zow vandaag weer tijd voor LB, in het begin was het rustig maar binnen no-time topdrukte weer.........gelukkig meeste kunnen doen behalve de calf raises.......

Squats
1x20x20
1x16x40
1x10x60
1x8x80
1x7x90
4x5x90, bedoeling was 3x8x90......merkte bij de eerste werkset al dat ik nog niet helemaal terug ben.......

RDL
1x20x20
1x16x40
1x10x60
1x8x80
3x8x100, laatste reps was vast niet mooi om aan te zien.......

Leg Press
1x10x140
3x10x160, trillende beentjes........

Seated leg curl
1x12x45
2x12x50, nu echt helemaal leeg en trillen to the max........

Helaas nu zo druk dat smith en horizontal leg press bezet waren en ik had geen puf meer om te wachten, dus helaas geen calves kunnen doen.

Net lekker eitjes gebakken, had geen zin om uitgebreidt te koken, handje noten erbij en me happy.........nu verder met mijn sets voor aankomende vrijdag voorbereiden. Weer lekker draaien.

Ciao buffels......

Best een fijne training toch? Squats gaan ook lekker zie ik! Beter dan bij mij :(

Waar gebruik jij de Smith voor? Ik kreeg laatst op m'n kloten van @RaceRookie toen ik dat ding gebruikte voor squats...:roflol: Gebruik het nu alleen nog maar voor behind the neck shoulder presses :wl:

Stevige leg-day kerel!!:thumbs:

Best een fijne training toch? Squats gaan ook lekker zie ik! Beter dan bij mij :(

Waar gebruik jij de Smith voor? Ik kreeg laatst op m'n kloten van @RaceRookie toen ik dat ding gebruikte voor squats...:roflol: Gebruik het nu alleen nog maar voor behind the neck shoulder presses :wl:
Niks mis met smith squats...maar wie ben ik ;)

lompe dingen die smith machines. Die houden het tegen als ik mijn rug wil breken :p

ik gebruik ze niet. Alles los hooah. Je kan je calfs ook trainen op een zweedse bank of step met ferme dumbells in de handen btw. dan kan je verder je spier uitrekken voor je ze onder spanning brengt.

Vind ik ook...Of ik nu 5x5x70kg los doe of 5x10x40 en 5x10x50 in de Smith? En dan weet ik ook zeker dat ik het met goede vorm doe en dan duw ik ook nog eens meer KG's weg :cool:
Het heeft allebei zijn voor en nadelen. Ik vind zelf squats in de smith lekker wanneer je er wat meer 'in gaat hangen' door je voeten net wat verder naar voren te plaatsen..

Het heeft allebei zijn voor en nadelen. Ik vind zelf squats in de smith lekker wanneer je er wat meer 'in gaat hangen' door je voeten net wat verder naar voren te plaatsen..

Ja, dat doe ik dus ook bij de eerste 5x10. Daarna rechtop nog 5x10...Ik begrijp dat je met losse squats je stabilisatoren ook meetraint, maar ik vind Smith gewoon prettiger :D

Er zijn ook altijd mensen met een soort ongefundeerde haat op de smith...

Dezelfde haat die ik koester voor de squat...:rolleyes:
Ik haat de smith niet. Ik heb erg geen. Ik haat de mensen die er wel 1 hebben. :D
Ik haat de squat ook, daarom doe ik hem. Je moet proberen van je zwakte je kracht te maken. Geldt overal, ook in de gym.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vindt het juist leuk als er veel mensen zijn. Ik heb eigenlijk alleen de squat rek nodig en voor de rest zit ik wel goed. Lijkt me wel klote als je chest flies of iets anders met de kabels wilt doen, want die dingen zijn áltijd bezet.

En daar heb je meteen al het probleem te pakken. Bij ons staat er maar 1 echt fatsoenlijk squatrack en als die bezet is dan heb je dus pech.:(

Ik gebruik de smith voor standing calf raises en voor de rest helemaal niet.:p

Thanks mate.......voel het nu ook wel.......zo'n lekkere spierpijn......:o

Niks mis met smith squats...maar wie ben ik ;)

Ik deed ze alleen toen ik voor het eerst ging squaten, toen ontdekte ik dit forum......nou durf ik ze niet meer te doen in de smith hahaha;)

lompe dingen die smith machines. Die houden het tegen als ik mijn rug wil breken :p

ik gebruik ze niet. Alles los hooah. Je kan je calfs ook trainen op een zweedse bank of step met ferme dumbells in de handen btw. dan kan je verder je spier uitrekken voor je ze onder spanning brengt.

Zweedse bank? Ikea? zal ik eens ff opzoeken........;)

Vind ik ook...Of ik nu 5x5x70kg los doe of 5x10x40 en 5x10x50 in de Smith? En dan weet ik ook zeker dat ik het met goede vorm doe en dan duw ik ook nog eens meer KG's weg :cool:

Het voelt voor mij completer om ze niet in de smith te doen, maar je moet gewoon doen waar je je het beste bij voelt......dat is mijn mening in ieder geval.:D

Proef ik daar een Haags accentjûh?

Mooie stad achter de duinûh...........nah geef mij toch maar de duinen van Zeeland......:cool:

nope, Belgica! teveel gegamed vroeger haha

Ga je van gamen raar praten??? j/k

Oh haha...nou, niets mis met een Belgica accentje ;)

:eek: niet?

Je gaat toch geen squat rel veroorzaken in mijn log he?;)

Ja, dat doe ik dus ook bij de eerste 5x10. Daarna rechtop nog 5x10...Ik begrijp dat je met losse squats je stabilisatoren ook meetraint, maar ik vind Smith gewoon prettiger :D

Ik ga lekker voor de losse........voel me daardoor ook een stuk stoerder in de gym hahahaha

Ik haat de smith niet. Ik heb erg geen. Ik haat de mensen die er wel 1 hebben. :D
Ik haat de squat ook, daarom doe ik hem. Je moet proberen van je zwakte je kracht te maken. Geldt overal, ook in de gym.

Ik haat squat gelukkig helemaal niet, maar ken het gevoel wel want dat heb ik met shoulder press........:mad:

Met 70kg in the Smith squatten is nog steeds met 70kg squatten. Kan het niet mooier maken :D

Nee..........ik voel toch wel echt het verschil...........maar goed vanavond hoef ik daar niet over na te denken, want dan staat er weer lekker UB op het programma. :flexbiceps:

Ik vind de squat echt een k*t oefening. Zie er altijd tegenop, daarom moet ik er ook beter in worden. Shoulder Press valt wel mee.

haha dus precies andersom, maar dat is geen excuus om ze niet te doen. Gewoon door knallen en progressie proberen te blijven boeken.

En daar heb je meteen al het probleem te pakken. Bij ons staat er maar 1 echt fatsoenlijk squatrack en als die bezet is dan heb je dus pech.:(
Wij hebben 1 Smith, 2 half racks, 3 bench press en 1 incline bench staan...Dus meestal wel plek om daar mee aan de slag te gaan :lifter:

Het voelt voor mij completer om ze niet in de smith te doen, maar je moet gewoon doen waar je je het beste bij voelt......dat is mijn mening in ieder geval.:D

Juistem! Ik voel me meer op mijn gemak in de Smith...en pak daar ook gelijk schouder-oefeningen mee.

Mooie stad achter de duinûh...........nah geef mij toch maar de duinen van Zeeland......:cool:

Helaas is het niet meer zo'n mooie stad achter de duinûh...dat is de afgelopen 20 jaar steeds meer een zooitje geworden. Gelukkig woon ik er niet meer ;)

Ga je van gamen raar praten??? j/k

Jah jongûh...van gamûh ga je raarh lullûh....

Ik ga lekker voor de losse........voel me daardoor ook een stuk stoerder in de gym hahahaha

:flexbiceps:

@darude0306 you lucky bastard......zelf 3 BP's? bij ons ook maar 1.........:scold:

Terug
Naar boven