Fitness Seller

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Bezoekers in dit topic

Soms heb je van die dagen.....
Maar nette training hoor :thumb:
 
Vandaag een hele korte maar zeer intensieve LB gedaan. Nou alleen maar squats en deads........maar ik ben meer dan tevreden.
Wilde eerst gaan deadliften, maar platform was bezet........

Squats
1x14x20
1x10x60
1x10x80
1x10x100
3x8x120, zwetennnnnn, lekker volume wel....

Deads
1x10x40
1x8x80
1x6x100
1x2x120
1x1x140
1x1x160
1x1x180, ga ik het doen? Yup wie niet waagt die niet wint
1x1x200!!!! BAMMMM PR eerste goal van deze bulk is gehaald. nu de andere twee nog. :flexgrin: :flexgrin: :flexgrin:
 
Hoppa! Dat is de DL in de pocket! :cool:
 
Goeie train man, Squat is ook wel erg lekker hoor, doe het je niet na.

En die PR is ook wel erg lekker, toch weer een magisch getal wat je hebt weten te bereiken :thumbs: Ik hoop eerdaags de 170 te kunnen gaan pakken dus zat al ff naar je WU opbouw te kijken naar deze PR.
 
Hoppa! Dat is de DL in de pocket! :cool:

Jep volgende is de Squat op 160kg. Daar zit ik denk ook niet ver meer vandaan.

Goeie train man, Squat is ook wel erg lekker hoor, doe het je niet na.

En die PR is ook wel erg lekker, toch weer een magisch getal wat je hebt weten te bereiken :thumbs: Ik hoop eerdaags de 170 te kunnen gaan pakken dus zat al ff naar je WU opbouw te kijken naar deze PR.

Warm up op advies van Ano_071120 ging erg lekker ook al voelt het alsof je weinig doet door die singles.

Erna trouwens nog een kleine 10km gelopen met de hond waarop ik oppas dit weekend. Beentjes zijn dus goed aan de beurt geweest vandaag.
 
Netjes gedaan die DL :cheer:
en eventjes de spierpijn eruit gewandeld daarna ....
 
Net terug van de UB training. Ging ook wel weer lekker al zeg ik het zelf. :roflol:

Pull ups
6
7
8
7, toen kwam de BP vrij dus snel naar toe gegaan (het is toch maandag....)

Bp
1x12x20
1x10x40
1x8x60
1x4x70
1x2x80
1x5x82,5 nice
2x4x82,5
1x3x82,5
1x2x82,5, verslikte me dus focus weg. Maar toch wel happy. Volgende keer 5x5 zien te redden en dan weer verhogen...

One arm db row
1x10x28
3x8x34

Incl db flyes
4x10x22

Db curls
3x8x16

Side raises
3x8x12

Triceps overhead db extensions (2-handed)
3x10x24

En klaar. Blij met de beng, eindelijk wat progressie dus nu lekker doorzetten daarmee.....
 
Verslikken tijdens de BP? Hoe dan?
 
Tijdens het inademen om goed te kunnen bracen. Schoot een druppeltje speeksel mijn luchtpijp in. Niet veel maar genoeg om mijn focus te verliezen.
lullig.... hopelijk zag niemand het :D
 
Net terug van de training van vandaag. Had niet veel tijd en wilde Squat, Bench en Deadlifts doen. Niet gelukt.........
Bij binnenkomst in de gym kwam ik een bekende tegen die ook PT'er is. Wist niet eens dat hij ook bij dezelfde gym trainde.
Hij ging squatten en ik ook dus meteen samen opgetrokken en dat heb ik geweten!!! Wat een dikke training is dit geworden zeg!

Eerst samen opgewarmd (doe ik nooit op deze manier)
Beentjes rekken en strekken en wat ab-work om de core warm te maken.

Squats
1x10x20
1x8x60
1x3x100
1x2x120
1x1x140
1x1x160, BAMMMMMMM PR. Moest alleen hierna nog een keer verhogen van de PT'er
1x1x165, maar hier wat ik wel wat hulp bij nodig. Toch tevreden over vorm en diepte.

Bench
1x12x20
1x10x40, toen wat tips gekregen over set up bij bench, was wennen, maar had het redelijk snel door.
Nu een betere arch en een wijdere grip. Ook de beweging verbeterd.
1x8x60
1x5x80, moest verhogen dus dat deed ik maar
1x5x90, VPR! Maar moest weer verhogen
1x2x100, BAMMMMMMM PR. Eerste rep helemaal zelf, tweede rep met hulp. Had dit niet zien aankomen!
1x10x60
Nu moest ik een dropset doen
1x10x60
1x8x40
1x8x30
1x8x20, godver dit deed pijnnnnnnnnn :fire: :fire: :fire:

Nu echt helemaal leeg en geen puf meer om te gaan DL'en. Ook geen tijd meer trouwens.
Nu dus al mijn doelen gehaald voor deze bulk en ik zit nog 3kg van de 90 af! Ga dus gewoon nog even door want dit was wel echt lekker.

Stats nu dus:
Bench: 100kg
Squat: 160kg
Deadlift: 200kg

Alles dus in de triple digits:flexgrin::flexgrin::flexgrin:
Laat het weekend maar beginnen
 
Nice, 1000lbs club member! :flexbiceps:
 
Super. Gaat altijd beter met de motivatie als je samen met iemand anders traint.
 
Bam!! :cheer:
Er zat dus meer in dan je zelf verwachtte .....
 
dat zijn hele mooie cijfertjes geworden.
mooi man :thumbup:

Thanks Droop. Ben vooral echt blij met die bench. Nu de OHP nog maar daar heb ik voor mezelf geen doel bij. Gewoon bouwen.
 
Back
Naar boven