Fitness Seller

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

mooie sessie. :) Altijd moeilijk, door gaan met bulken of toch maar gaan cutten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.222
mooie sessie. :) Altijd moeilijk, door gaan met bulken of toch maar gaan cutten.
Is inderdaad lastig. Twijfel elke keer weer. Vanmorgen op de badkamer vond ik dat er best nog wat massa op kan ondanks het opgebouwde vet. Leuke daarbij is ook nog steeds de krachtwinst. Ik denk nu dat ik ook doorbulk tot de laatste week van december. Die week ga ik dan op onderhoud aangezien ik dan waarschijnlijk niet kan trainen en dan januari cutten. Hoe lang? Zien we dan wel weer.....

Keuzes, keuzes...

Las ergens dat een bulk best 5 maanden aangehouden wordt om degelijke spiermassa op te bouwen die niet als sneeuw voor de zon verdwijnt bij het beginnen cutten...
Geen dirty bulk wel te verstaan, een "verstandige" bulk ;)

• #2.224
Ik ben sinds juli zo'n 11kg aangekomen nu, dus houdt je die 5 maanden aan dan moet ik december ook nog even vol maken....ga het gewoon doen zoals ik net gezegd heb. Dus nu gewoon nog even lekker doorbulken en dan in ieder geval een minicut inzetten (misschien wel langzaam doorcutten tot de zomer, maar dat evalueer ik aan het einde van de minicut)

11 kg.... Damn, das een beste bulk:eek:

• #2.231
0.5 Kg per week is toch best een stevige bulk volgens mij

Wordt toch een beetje als standaard hier gezien? 500gram/week? Vind het niet heel erg schokkend in ieder geval....

Als er ook maar een beetje spiermassa bij zit. Anders heb je er niet zoveel aan.

Owh...........kom je nu mee... :roflol:

Gezien de PR's die hier vallen en de gewichten die verplaatst worden denk ik dat dat best gaat meevallen :thumb:

Denk het ook (hoop het in ieder geval haha)

• #2.235
Hahahaha,

Ik meende dat vaak 0.25 wordt aangehouden maar 0.5 zou ook heel goed kunnen hoor, in dat geval zit ik er naast en doe je het dus erg netjes met 0.5 per week ;)

Ach nog drie weekjes en dan zit het er weer op.

Gister nog wel lekker een UB geknald.

Side raises als W/U
2x12x6

BP
1x12x40
1x8x60
1x5x80
1x3x85, voelde het nog van afgelopen maandag dus maar even minder gewicht en meer reps
1x10x70
2x8x70
1x8x60, borst vol

Reverse lateral pull down
1x10x50
1x10x65
1x8x75
1x8x85
2x5x100, VPR

Incl db flyes
3x12x20

Db pull over
3x12x34

Db curls
2x12x14
1x10x14

Ohp
1x9x40
1x8x40
1x5x40

Triceps push downs
2x8x25

Helemaal leeg....vanavond LB

Ik ben sinds juli zo'n 11kg aangekomen nu, dus houdt je die 5 maanden aan dan moet ik december ook nog even vol maken....ga het gewoon doen zoals ik net gezegd heb. Dus nu gewoon nog even lekker doorbulken en dan in ieder geval een minicut inzetten (misschien wel langzaam doorcutten tot de zomer, maar dat evalueer ik aan het einde van de minicut)
dat is een stevige bulk idd, zal er gelijk bij zeggen dat ik er een groot voorstander van ben, een stevige bulkperiode en in die periode lekker door kunnen knallen en mooie resultaten neerzetten.
is volgens mij precies wat je de afgelopen tijd hebt gedaan.
kan bijna niet anders dan dat je daar spiermassa mee hebt gewonnen

• #2.237
dat is een stevige bulk idd, zal er gelijk bij zeggen dat ik er een groot voorstander van ben, een stevige bulkperiode en in die periode lekker door kunnen knallen en mooie resultaten neerzetten.
is volgens mij precies wat je de afgelopen tijd hebt gedaan.
kan bijna niet anders dan dat je daar spiermassa mee hebt gewonnen

Klopt inderdaad wel Droop. Hoop dat er genoeg VVM aan me blijft plakken........

Training van vandaag....LB en ik had er weer eens zin in!

Squats
1x10xbw
1x8x60
1x8x80
1x6x100
1x5x120
1x3x140
2x2x150, VPR.....heavy maar wel lekker om gedaan te hebben
1x2x140
3x6x120

Rack pull
1x12x20
1x10x60
1x10x80
1x8x100
1x6x120
1x5x140
1x5x160
1x3x180
1xFx200, nog geen centimeter van z'n plek......was gewoon echt leeg

Calf raises in horizontal leg press
1x10x110
1x10x130
3x10x150, fik erin

Leg curl
1x10x40
4x10x50

Leg extension
1x10x50
4x10x60

Prima training dit, vooral ook weer blij met de squats........nu relax en morgen weer UB. Ciao

Mooie lading squats en een vpr. Goed begin van het weekend.

• #2.240
Hoop het ook man, je hebt er goed voor gegeten :)

Volgende keer nieuwe kansen :thumb:

Zeker goed gegeten, kan niet genoeg zijn hahaha......
En vwb die gemiste rack pull.....tsja mocht al blij zijn met die squats dus ik klaag niet......:D

Terug
Naar boven