- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is inderdaad lastig. Twijfel elke keer weer. Vanmorgen op de badkamer vond ik dat er best nog wat massa op kan ondanks het opgebouwde vet. Leuke daarbij is ook nog steeds de krachtwinst. Ik denk nu dat ik ook doorbulk tot de laatste week van december. Die week ga ik dan op onderhoud aangezien ik dan waarschijnlijk niet kan trainen en dan januari cutten. Hoe lang? Zien we dan wel weer.....mooie sessie.Altijd moeilijk, door gaan met bulken of toch maar gaan cutten.

haha maar dat is wel inclusief creatine dus ook best wat vocht. Maar is zo’n 5 maanden dus valt toch wel mee![]()
Als er ook maar een beetje spiermassa bij zit. Anders heb je er niet zoveel aan.haha maar dat is wel inclusief creatine dus ook best wat vocht. Maar is zo’n 5 maanden dus valt toch wel mee![]()
Als er ook maar een beetje spiermassa bij zit. Anders heb je er niet zoveel aan.
0.5 Kg per week is toch best een stevige bulk volgens mij
Als er ook maar een beetje spiermassa bij zit. Anders heb je er niet zoveel aan.

Gezien de PR's die hier vallen en de gewichten die verplaatst worden denk ik dat dat best gaat meevallen![]()

volgens mij ook0.5 Kg per week is toch best een stevige buik volgens mij

Hahahaha,
Ik meende dat vaak 0.25 wordt aangehouden maar 0.5 zou ook heel goed kunnen hoor, in dat geval zit ik er naast en doe je het dus erg netjes met 0.5 per week![]()
dat is een stevige bulk idd, zal er gelijk bij zeggen dat ik er een groot voorstander van ben, een stevige bulkperiode en in die periode lekker door kunnen knallen en mooie resultaten neerzetten.Ik ben sinds juli zo'n 11kg aangekomen nu, dus houdt je die 5 maanden aan dan moet ik december ook nog even vol maken....ga het gewoon doen zoals ik net gezegd heb. Dus nu gewoon nog even lekker doorbulken en dan in ieder geval een minicut inzetten (misschien wel langzaam doorcutten tot de zomer, maar dat evalueer ik aan het einde van de minicut)
dat is een stevige bulk idd, zal er gelijk bij zeggen dat ik er een groot voorstander van ben, een stevige bulkperiode en in die periode lekker door kunnen knallen en mooie resultaten neerzetten.
is volgens mij precies wat je de afgelopen tijd hebt gedaan.
kan bijna niet anders dan dat je daar spiermassa mee hebt gewonnen
Hoop het ook man, je hebt er goed voor gegetenKlopt inderdaad wel Droop. Hoop dat er genoeg VVM aan me blijft plakken........

Volgende keer nieuwe kansen1xFx200, nog geen centimeter van z'n plek......was gewoon echt leeg
Hoop het ook man, je hebt er goed voor gegeten
Volgende keer nieuwe kansen![]()