- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms ook lekker om je eens een beetje te laten gaan.Jip maar wel een stuk minder energie ook.........nou ja het was wel echt even lekker om gegaan te zijn.
OMG, 3 dagen geen creatineKlaar......wel echt alles gegeven. Creatine is nu ook sinds 3 dagen eruit en ben op onderhoud (misschien zelfs eronder) aan het eten. Komende dagen nergens op letten en gewoon genieten. Iedereen hele fijne feestdagen!!!
Ik merk zelf best veel verschil met of zonder eerlijk gezegd. Met creatine gaat het echt allemaal net wat makkelijker bij mij.OMG, 3 dagen geen creatine![]()
Fikse train, man.Fijne feestdagen!
Ja het helpt wel, om die laatste zware rep in de set eruit te persen bij voorbeeld....Ik merk zelf best veel verschil met of zonder eerlijk gezegd. Met creatine gaat het echt allemaal net wat makkelijker bij mij.
O, interessant. Ik zal er ook eens op letten, in een ooghoek en buiger van pink en zo (dat heb ik wel eens), of ook in grotere spieren?Creatine werkt bij mij ook wel maar niet heel erg. Krijg ook gelijk allemaal twitches in de spieren.
Inderdaad de vingers maar ook in mijn rugspieren en abs. Heel irritant.O, interessant. Ik zal er ook eens op letten, in een ooghoek en buiger van pink en zo (dat heb ik wel eens), of ook in grotere spieren?

OMG, 3 dagen geen creatine
Fikse train, man.Fijne feestdagen!
. Feestdagen zitten er alweer bijna allemaal op. Kerstdagen in ieder geval. Morgenochtend eens kijken wat de schade is.Ik merk zelf best veel verschil met of zonder eerlijk gezegd. Met creatine gaat het echt allemaal net wat makkelijker bij mij.
Ja het helpt wel, om die laatste zware rep in de set eruit te persen bij voorbeeld....
Creatine werkt bij mij ook wel maar niet heel erg. Krijg ook gelijk allemaal twitches in de spieren.
O, interessant. Ik zal er ook eens op letten, in een ooghoek en buiger van pink en zo (dat heb ik wel eens), of ook in grotere spieren?

Inderdaad de vingers maar ook in mijn rugspieren en abs. Heel irritant.
toch nog een lekker stuk training gedaan ondanks misselijkheid
is het misselijkheid in de zin van ziek zijn/worden, of gewoon ook teveel gevroten en gezopen?![]()
Tic, twitch .... wat is het verschil

Nu al misselijk? En de oliebollen moeten nog komen.....Nu wel echt zo misselijk dat ik er maar de brui aan gegeven heb..........

Klopt, als ik het lang gebruik dan wordt ik wel iets zwaarder maar verder merk ik er naast de twitches weinig van.Kan me nog wel herinneren dat je aangaf een non-responder te zijn. Volgens mij zelfs in dit log ergens haha