XXL Nutrition

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Bezoekers in dit topic

Net terug van mijn LB training.
Was erg druk toen ik aankwam en kon niet gaan squatten, dus eerst maar deadlifts gedaan.

DL
1x12x40
1x10x60
1x8x80
1x6x100
1x5x120
1x2x140
1x1x160
1x1x180
1x1x200
1x1x210, evenaring PR (maar ietsjes lager BW :D)

Squats
1x12x20
1x8x60
1x6x80
1x6x100
1x2x120
1x2x140
1x1x150
1xFx167,5 wilde een PR-poging doen, het bleef dus bij een poging, had hulp van spotter nodig helaas
2x8x120, voor het volume

Calf raises in horizontal leg press
1x10x110
1x10x130
3x10x150

Leg curls
3x12x50

Klaar ermee, wilde eigenlijk nog leg extensions doen, maar bezet door 2 gastjes en geen zin meer om te wachten
 
Mwah was er stiekem ook wel klaar mee na die deads en squats.........:o

Ik ga morgen ook zoiets proberen, wel eerst squats en dan de DL's :p
zie wel wat het geeft...
 
Ik ga morgen ook zoiets proberen, wel eerst squats en dan de DL's :p
zie wel wat het geeft...

Ik doe het bijna altijd op mijn LB dag en probeer nog wel eens te wisselen met de start van deze twee compounds. Ik ben daarna vaak wel gesloopt, maar de belangrijkste oefeningen heb je dan toch gehad, rest is voor mij bijzaak........
 
Terwijl ik zit te wachten tot de oven klaar is kan ik meteen de training van zojuist even loggen. UB in een bijna lege gym??? Schiet mij maar lek, snap er niks van, maar je hoort mij niet klagen.....

Side raises Warm Up
3x10x6

Incl db bp
1x12x22
1x8x28
1x6x34
1x8x40, lekker dit en zeker met de zwaarste db's uit de gym
1x6x40, fail op 7
1x5x40, fail op 6
2x10x32, voor de pomp

One arm db row
1x12x26
4x8x32

Incl db flyes
1x10x18
3x8x22, prima

Db pull over
1x10x32
1x8x36
2x8x40, heavy dit

Db shoulder press
1x12x14
1x8x18
4x8x20, ging lekker. Is wel eens anders geweest

Db curls
3x10x16, fik erin

Triceps overhead rope extensions
3x12x20

Klaar. Nu een aantal dagen geen mogelijkheid voor de gym helaas. Maandag weer! Ciao
 
Ik vind het hier ook verdomd rustig voor januari. Niet drukker dan in december
 

Nou ja er is geen peil op te trekken op het moment. Zo is alles wat ik wil doen bezet en zo sta je in een bijna lege gym. Natuurlijk heerlijk als er bijna niemand is, wordt k wel blij van.

Ik vind het hier ook verdomd rustig voor januari. Niet drukker dan in december

Misschien stilte voor de storm......???
 
Weekend helaas niet kunnen trainen zoals verwacht, maar dat gaan we deze week keihard inhalen natuurlijk. Vanavond een LB op de planning.
Wel dedicated doorgegaan met de cut (zelfs geen M&M's tijdens de film met mijn dochtertje dus zij kon lekker doorknabbelen).
Gewicht daardoor van vanmorgen 87,9 kg dus we gaan lekker door.
 
Net thuis van de training na een lange dag werken en weinig slaap. Ook nog eens snotverkouden geworden van het weekend dus dat zat ook niet helemaal mee.
Nou ja niet zeiken en blij zijn dat je kan trainen....... En jawel hoor, daar waren ze dan.......de nieuwelingen, godver wat was het druk.........nou ja niet op letten en gewoon me ding doen (voor zover dat lukte!)

Squats
1x12x40
1x10x60
1x8x80
1x6x100
1x5x120
3x4x140, wilde 5-reppers doen maar die zaten er helaas niet in
2x12x100, doodgaan.......

Deadlift
1x10x60
1x8x80
1x6x100
1x5x120
1x5x140
1x5x160, helemaal leeg........laatste 2 sets duizelend na de laatste rep

Calf raises in horizontal leg press
1x10x110
1x10x130
3x10x150, fik erin.......daarbij ben ik in de laatste set bezig(met oortjes in), komt er zo'n fitchick tegen me aan lullen, waarschijnlijk hoeveel ik nog moest ofzo.........DENK JE NU ECHT DAT IK DAT HOOR??? Gewoon genegeerd natuurlijk en mijn set afgemaakt............

Nou ja deze training was op karakter, morgen weer UB en dan hopelijk wat fitter.......adios
 
Dat zijn de beste trainingen. Als alles tegenzit maar je mooi wel geweest bent.
 
Dat zijn de beste trainingen. Als alles tegenzit maar je mooi wel geweest bent.

En zo is het......... dat ik heel laag in kcal zit helpt natuurlijk ook niet mee, maar ik heb een doel, dus gewoon doorzetten........
 
Toch maar mooi wel ff geweest. Alles beter dan niets. En zo'n slechte training was het toch ook niet eens.
 
En zo is het......... dat ik heel laag in kcal zit helpt natuurlijk ook niet mee, maar ik heb een doel, dus gewoon doorzetten........
Blijven doorgaan, volhouden is het belangrijkste. Zelfs al is de training wat minder.
 
gewoon voldoende kgs verplaatst dus prima training toch
het is wel snel dat je last hebt van je lage kcals, of zit je nu heel erg laat tov onderhoud?
 
Toch maar mooi wel ff geweest. Alles beter dan niets. En zo'n slechte training was het toch ook niet eens.

Nee maar was wel zwaar terwijl dat vorige week nog wel veel beter voelde, maar verkoudheid en weinig slaap zullen wel de boosdoeners zijn.....

Blijven doorgaan, volhouden is het belangrijkste. Zelfs al is de training wat minder.

En zo is het. :flexgrin:

gewoon voldoende kgs verplaatst dus prima training toch
het is wel snel dat je last hebt van je lage kcals, of zit je nu heel erg laat tov onderhoud?

Ik zit heel laag nu in kcals...... vandaag eindig ik op 1871. Ik zit sinds de start van mijn minicut steeds tussen de 1800 en 2000 kcal dus dat is wel even afzien.
Nu speelde vooral vermoeidheid en dat ik verkouden ben mij vooral parten denk ik.......we gaan gewoon door ;)
 
Back
Naar boven