Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Zal voorlopig vast ook even de laatste zijn nu de cut begonnen is. Maar blijf gewoon lekker hard doorknallen!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zit al in de pocket

Gelukkig nieuw jaar en een mooie PR. Goed begin van het jaar.
Die zit al in de pocket
Succes met de minicut. Ik zal er ook aan moeten geloven dit voorjaar![]()
)

)Dat lijkt me echt frustrerend. Wil je een oefening doen en dan kan het niet.
Trainen op maandag avond...... Ik NOOOOIIIITTTTT weer, wat een drama is dat
Jammer van de OHP maar een keer variëren met dumbbells is op zich niet erg toch?
Dat lijkt me echt frustrerend. Wil je een oefening doen en dan kan het niet.
Weet je al hoe lang je gaat cutten, of doe je het bv in 2 kortere perioden?Thanks Neet. Ben benieuwd hoe lang ik de kracht kan vasthouden in de cut. Heb wel de mindset om zo zwaar mogelijk te blijven gaan en proberen zo geen/weinig in te leveren.
Weet je al hoe lang je gaat cutten, of doe je het bv in 2 kortere perioden?
Aan zoiets zit ik ook te denken, met een kortere break daartussen. Blijf met interesse volgen hierBen nu redelijk agressief begonnen met een minicut. Zit rond de 1900Kcal, eiwitten en vetten hoog, koolhydraten (heel) laag. Doel is om in een week of 4 vanaf nu rond de 84kg te wegen. Dan 2 maanden rustig bulken en dan weer (rustiger) cutten tot aan de zomer. Wordt even een paar weken afzien, maar wil dit gewoon ook eens geprobeerd hebben. Plan is trouwens om over een week of 3 weer te beginnen met creatine. Hopelijk beperkt dat een beetje het krachtverlies.

daar kan je denk ik ook wel de pijn en schade mee verdelen, jamisschien je carbs wat strategisch inzetten t.o.v je trainingen
je blijft er lekker pr's en vpr's uitslepen, doe je goed
in het begin van je cut hou je kracht nog wel vast, zoals je zegt gewoon lekker zwaar blijven gaan, beter een repje minder doen dan er kgs af halen.
4 weken is niet zo heel lang natuurlijk, misschien je carbs wat strategisch inzetten t.o.v je trainingen.
Aan zoiets zit ik ook te denken, met een kortere break daartussen. Blijf met interesse volgen hier
daar kan je denk ik ook wel de pijn en schade mee verdelen, ja![]()