Fitness Seller

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Gelukkig nieuw jaar en een mooie PR. Goed begin van het jaar.

Happy NY Koppie ;) Goed begin !!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.285
Gelukkig nieuw jaar en een mooie PR. Goed begin van het jaar.

Thanks Rook. Zo een LB doen dus hopelijk nog in dezelfde flow.

Happy NY Koppie ;) Goed begin !!

Een goed begin is het halve werk.......dat 2020 een jaar mag zijn met goede gainzzz

Die zit al in de pocket :)
Succes met de minicut. Ik zal er ook aan moeten geloven dit voorjaar :o

Tja Neet, alleen maar bulken is wel leuk voor kracht maar niet zo voor de spiegel..........

• #2.286
En nu net terug van het trainen een intense LB mag ik wel zeggen.........

Begonnen met mijn favo, SQUATS (@RaceRookie :p )

Eerste post van deze pagina zat nog in mijn hoofd, dus gewoon hard gaan knallen!!!

Squats
1x16x20
1x8x60
1x8x80
1x6x100
1x4x120
1x3x140
5x2x150, dit is dus wel ff een VPR:flexgrin:

Rack pulls
1x12x20
1x10x60
1x10x80
1x8x100
1x8x120
1x8x140
1x6x160
1x5x180, en dit is dus ook wel ff een VPR:flexgrin:

Calf raises in horizontal leg press
1x12x110
1x10x130
3x10x150, fik er in:fire::fire::fire:

Morgen hopelijk wat tijd kunnen vinden voor wat armen en nog een beetje schouders. Dan zondag sowieso rust en dan maandag weer knallen!!!!

Wow dikke VPR's :flexgrin:

• #2.289
  • #2.290
Gisteren nog heel snel kunnen trainen, daar was ik wel ff happy mee want wilde schouders en armen doen.....

Db shoulder press (nergens de mogelijkheid voor OHP:mad:)
5x10x16

Side raises
4x12x8

Front raises (onderhands)
4x10x8

Skull crushers
5x12x30

Ez bar curls
5x10x30

Triceps dips
3x10xbw

Rope cable curls
3x10x15

Lekkere bro-train. Morgen weer werken en dus begint het normale leven weer. 's Avonds weer lekker knallen in een vast veel te drukke gym.........same old song every year.

Trainen op maandag avond...... Ik NOOOOIIIITTTTT weer, wat een drama is dat :eek:

Jammer van de OHP maar een keer variëren met dumbbells is op zich niet erg toch?

• #2.293
Trainen op maandag avond...... Ik NOOOOIIIITTTTT weer, wat een drama is dat :eek:

Jammer van de OHP maar een keer variëren met dumbbells is op zich niet erg toch?

Tja het is dat of niet trainen en dat kan natuurlijk helemaal niet haha. Ben net geweest en het was nog wel enigszins te doen.
Met dumbbells is ook wel te doen natuurlijk, maar liever niet.

Dat lijkt me echt frustrerend. Wil je een oefening doen en dan kan het niet.

Jep helaas heb ik niet de ruimte voor een home-gym.......

Maar goed er is net nog getraind. UB'tje en dat op maandag.........

Bench
1x20x20
1x10x40
1x8x60
1x6x80
4x3x90, VPR lekkerrrrrr
1x6x70, meer zat er niet meer in

Decline bench
1x8x60
1x5x80
1x2x100, heavy
1x7x80

Reverse lateral pull down
1x10x50
1x8x65
1x6x90
1x6x100
1x4x100 drop 1x4x90
1x8x80, leeg

Wide grip cable row (neutral grip)
4x10x45

Incl db flyes
1x10x18
3x8x20

Db curls
3x10x14
1x8x14, kreeg er niet meer uit

Triceps overhead db extensions
3x12x24

En klaaaaaarrrrrrr.............

En een flinke training ook nog :thumb:

• #2.295
Thanks Neet. Ben benieuwd hoe lang ik de kracht kan vasthouden in de cut. Heb wel de mindset om zo zwaar mogelijk te blijven gaan en proberen zo geen/weinig in te leveren.
Weet je al hoe lang je gaat cutten, of doe je het bv in 2 kortere perioden?

• #2.297
Weet je al hoe lang je gaat cutten, of doe je het bv in 2 kortere perioden?

Ben nu redelijk agressief begonnen met een minicut. Zit rond de 1900Kcal, eiwitten en vetten hoog, koolhydraten (heel) laag. Doel is om in een week of 4 vanaf nu rond de 84kg te wegen. Dan 2 maanden rustig bulken en dan weer (rustiger) cutten tot aan de zomer. Wordt even een paar weken afzien, maar wil dit gewoon ook eens geprobeerd hebben. Plan is trouwens om over een week of 3 weer te beginnen met creatine. Hopelijk beperkt dat een beetje het krachtverlies.

je blijft er lekker pr's en vpr's uitslepen, doe je goed :thumbup:

in het begin van je cut hou je kracht nog wel vast, zoals je zegt gewoon lekker zwaar blijven gaan, beter een repje minder doen dan er kgs af halen.
4 weken is niet zo heel lang natuurlijk, misschien je carbs wat strategisch inzetten t.o.v je trainingen.

Ben nu redelijk agressief begonnen met een minicut. Zit rond de 1900Kcal, eiwitten en vetten hoog, koolhydraten (heel) laag. Doel is om in een week of 4 vanaf nu rond de 84kg te wegen. Dan 2 maanden rustig bulken en dan weer (rustiger) cutten tot aan de zomer. Wordt even een paar weken afzien, maar wil dit gewoon ook eens geprobeerd hebben. Plan is trouwens om over een week of 3 weer te beginnen met creatine. Hopelijk beperkt dat een beetje het krachtverlies.
Aan zoiets zit ik ook te denken, met een kortere break daartussen. Blijf met interesse volgen hier :)
misschien je carbs wat strategisch inzetten t.o.v je trainingen
daar kan je denk ik ook wel de pijn en schade mee verdelen, ja :thumb:

• #2.300
je blijft er lekker pr's en vpr's uitslepen, doe je goed :thumbup:

in het begin van je cut hou je kracht nog wel vast, zoals je zegt gewoon lekker zwaar blijven gaan, beter een repje minder doen dan er kgs af halen.
4 weken is niet zo heel lang natuurlijk, misschien je carbs wat strategisch inzetten t.o.v je trainingen.

Thanks Droop. Had jouw advies volgens mij al eerder gezien, dus daar haak ik nu inderdaad op aan. Beter zwaar houden en dan een rep minder dan verlagen.
Probeer carbs inderdaad voor mijn training in te zetten, om er zo (in ieder geval voor mijn gevoel) het meeste aan te hebben.

Aan zoiets zit ik ook te denken, met een kortere break daartussen. Blijf met interesse volgen hier :)

daar kan je denk ik ook wel de pijn en schade mee verdelen, ja :thumb:

Zal blijven updaten Neet. Hoop dat het me gaat brengen wat ik voor ogen heb......

Gewichtupdate van vanmorgen 88,8kg

Terug
Naar boven