AndroidHealthClinic

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.321
Nette gewichten verzet met zo weinig kcal

Elke dag 100gr eraf of doe je een Auschwitz dieet?

• #2.326
Zo het eten zit er in dus even de tijd nemen om de training van vandaag te loggen. Ga het niet meer hebben over de drukte (GVD!!!!).....

Bench
1x20x20
1x8x60
1x8x70
1x5x80
2x3x90
1x8x70
1x6x70, focus weg
1x8x70, nu wel ok

Reverse lateral pull down
1x10x60
1x8x75
1x8x90
2x6x100
1x5x100, laatste rep zat er niet meer in

Incl db flyes
1x10x18
3x8x22, lekkere pomp

Db pull over
1x8x36
3x8x40, lekkerrrrrrr

OHP
1x10x20
1x8x40
1x5x50
2x4x50, helaas niet de 5 reppers die ik wilde
1x6x40

Skull crushers
1x12x30
2x11x30, ook hier niet die laatste reps kunnen halen

Ez bar curls
3x10x30, lekker

Al met al een prima training wat mij betreft. Nu nog even lekker relaxen en dan straks nog een kwark die ik kan fitten in mijn schema, dus me happy.......

• #2.328
Adem in, adem uit.... yinnnn, yanggggg.... zennnnnnn....... :roflol:

Verder lekker bezig geweest man :thumbs:

Dat is precies wat ik ook gedaan heb......daarna gewoon aan de slag gegaan. Andere regular zei ook al tegen me dat het wel een apenkooi leek.........al dat gehang aan de stangen met allerlei fancy trucjes.....ga dat lekker buiten doen ofzo........

• #2.329
Cut nog steeds goed vol te houden. Merk altijd dat ik even in de flow moet komen van het cutten en als ik daar eenmaal in zit het vaak niet eens zoveel moeite kost. Ook geen last van cravings dus het gaat lekker. Ook de weegschaal gaf me daarin gelijk vanmorgen: 87,4kg.......blijft hard gaan. Precies wat ik voor ogen had voor deze minicut. Wil dit nog 2.5 a 3 weken vol houden.

• #2.331
Heb je het er toch nog over... :D
OHP na de bench is ook wel een dingetje natuurlijk.

Klopt v.w.b. die OHP, maar wilde hem graag weer eens gedaan hebben. Zal hem deze week nog eens doen maar dan als eerste, mocht het lukken en ik eraan denken hahaha

• #2.332
Gister nog lekker getraind. Een LB had ik op mijn programma en wilde starten met deadlifts........maar deze keer eens sumo. Had ik nog nooit gedaan dus wilde het wel eens proberen.

Sumo Deads
1x10x60, voelt best okay
1x10x80
1x8x100
1x6x120
1x3x140
1x3x160
1x1x180
1x1x200, PR poging doen?
1xFx215, echt mm van de grond
1x8x140, voor het volume

Eerlijk gezegd heb ik het idee dat ik veel stabieler ben en dat ik beter kan bracen. Denk dat ik deze er maar eens inhoud, misschien afwisselen met conventional.

Squats
1x10x60
1x8x80
1x6x100
3x8x120, ging best lekker na die deadlifts

Calf raises in horizontal leg press
1x12x110
1x10x130
3x10x150, fik in de kuiten. Kon niet meteen opstaan......

Vandaag weer eens borst, triceps, schouders en dan morgen rug, biceps.

Netjes weer. Die sumo die ligt jou dus wel als dit de eerste poging was :haar:

Goede SUMO idd. voor een 1e keer. En die drukte zal wel weer voorbij zijn halverwege februari

Waarom dieet je zo hard? Verlies je dan niet teveel?

Ik zie veel gasten bij ons die sumo's doen, en halen daar héél mooie gewichten mee.... misschien toch ook wel eens proberen !

1x 200 hoef je je niet voor te schamen, erg netjes zelfs :thumbs:

• #2.339
Netjes weer. Die sumo die ligt jou dus wel als dit de eerste poging was :haar:

Ja die ligt mij wel inderdaad. Sprak iemand die na mij ook sumo's ging doen en die wisselt ze ook af. Zou daar voordeel in zitten?

Die Sumo DL gaat goed OFNIEDAN! Jammer van de fail. Wie heeft die 1mm gemeten dan? :D

Puur op gevoel die mm.... :p

Goede SUMO idd. voor een 1e keer. En die drukte zal wel weer voorbij zijn halverwege februari

Thanks. Gisteravond was het redelijk rustig gelukkig. Heb nu net wat gegeten. Even laten zakken en dan naar de gym, hopelijk nu ook weer rustig

Waarom dieet je zo hard? Verlies je dan niet teveel?

Even een minicut van zo'n 5 weken, proberen zoveel mogelijk te verliezen aan vet en dan weer leanbulken. Verwacht niet dat ik op zo'n korte periode heel erg veel aan massa inlever.

Ik zie veel gasten bij ons die sumo's doen, en halen daar héél mooie gewichten mee.... misschien toch ook wel eens proberen !

Gewoon doen. Je kan het proberen en is het niks pak je gewoon meteen weer conventional....

1x 200 hoef je je niet voor te schamen, erg netjes zelfs :thumbs:

Doe ik ook zeker niet hoor. Dit beloofd wel dat tijdens de volgende bulk er nog wel een stuk meer in zit! Dus kijk daar ook wel weer naar uit. (Naast dat ik weer wat meer carbs kan gaan eten....)

Sprak iemand die na mij ook sumo's ging doen en die wisselt ze ook af. Zou daar voordeel in zitten?
Voordeel: door afwisseling wordt je meer all around, en ontwikkel je meer/andere secundaire spiergroepen
Nadeel: alleen door consistentie en heel veel oefening wordt je op een specifieke lift pas erg sterk

Terug
Naar boven