Fitness Seller

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

Probeer hem eens aan het begin van je training te doen?

• Topic Starter Topic Starter
Tja dat zou kunnen, maar dan vermoei ik mijn schouders natuurlijk al behoorlijk voordat ik ga benchen.......weet niet of dat zo verstandig is?
op maandag doe ik zwaar MP, lichter benchen en donderdag zwaar benchen, lichter MP, alles is mogelijk :) maar als je hem aant einde altijd doet zal je het moeten aanvaarden dat t moeilijker is.

op maandag doe ik zwaar MP, lichter benchen en donderdag zwaar benchen, lichter MP, alles is mogelijk :) maar als je hem aant einde altijd doet zal je het moeten aanvaarden dat t moeilijker is.

Misschien toch eens overwegen inderdaad. Ik heb op dit moment twee verschillende UB-schema's en bij allebei zitten de schouderoefeningen achteraan. Zal er eens een vooraf gaan doen. Denk de volgende UB waarbij de side raises zitten.......begin ik daarmee........

Stomme is dat het bij mij gewoon in 1 a 2 reps meteen op is........d.w.z. ik druk de eerste 7 a 8 reps gemakkelijk en daarna loop ik meteen leeg........
Je zou kunnen proberen om de reps af te wisselen, dan weet je qua gevoel ook niet meer precies hoe het de vorige keer ging. Haalt soms een psychische blokkade weg. Soms doe je 4-6 reps, andere keer met minder gewicht 12-15 en dan weer iets zwaarder 8-12 reps.

Je zou kunnen proberen om de reps af te wisselen, dan weet je qua gevoel ook niet meer precies hoe het de vorige keer ging. Haalt soms een psychische blokkade weg. Soms doe je 4-6 reps, andere keer met minder gewicht 12-15 en dan weer iets zwaarder 8-12 reps.

Genoeg opties dus om eens uit te proberen......wordt ook wel eens tijd dat mijn schouders gaan groeien..........

Zo eindelijk weer eens wat te loggen. Drukke week achter de rug met werk en DJ-gigs.........gister weer lekker getraind....

BOR
1x20x10
1x20x30
1x10x50
4x8x70

Rev lat pull down
1x10x50
3x10x70, zow tandjes op elkaar en doorhalen........:wl:

BP
1x20x20
1x12x40
1x8x50
5x5x60, tsja dat krijg je ervan als je niet consistent gaat......grrrrr:scold:

Incline BP
3x10x40

Triceps dips
2x12xbw

Side raises
3x10x7.......langzaam uitgevoerd.......lekker branden ondanks lag gewicht

EZ Preacher curl
3x10x30

Zow het zit er weer op.......gewicht update vanmorgen was 80,3........langzaamaan steeds ietsjes lager........ik kom er wel:grinny:

Wel lekker op de fiets naar het werk en nog steeds aan het IF'en...........dussssss

Ja zeker........alleen in het weekend vind ik IF wat minder........

Vanmiddag lekker een LB training op het programma. Zin an
Gewoon geen IF in het weekend doen. Doe ik vaak ook niet.

Alleen in de laatste fase van mijn cut trek ik dan in het weekend ook de touwtjes helemaal aan..:marvin:

Moet wel bekennen dat ik nu af en toe wel weer fasted probeer te trainen...wel even wennen weer..:o

Gewoon geen IF in het weekend doen. Doe ik vaak ook niet.

Alleen in de laatste fase van mijn cut trek ik dan in het weekend ook de touwtjes helemaal aan..:marvin:

Moet wel bekennen dat ik nu af en toe wel weer fasted probeer te trainen...wel even wennen weer..:o

Gelukkig hoef ik me dan dus niet schuldig te voelen in het weekend....hahaha. Fasted trainen? Mhmmm dat lijkt me helemaal niks.....volgens mij ben ik dan een vaatdoek.......

LB traininkje van zojuist.........

Squatrack bezet omdat iemand OHP erin aan het doen was......kon met hem meedoen dus zijn gewicht maar gebruikt voor mijn warming up

Squat
3x15x50
1x8x80
5x5x90

RDL
1x20x20
1x16x40
1x10x60
1x10x80
1x10x100
1x10x110

Leg Press
1x10x120
3x10x160, ik blijf dit toch wel een k*toefening vinden......

calf raises (in horizontal leg press)
1x16x70
3x12x110

Moest nog seated leg curls maar was bezet en had geen tijd meer om te wachten.....bummer.....
Maar al met al een lekkere training.......nu lekker weekend en hopelijk morgen nog een UB-tje ertegenaan.....

Mijn UB van gisteren even loggen......niet een super lekkere training helaas......werd naar het einde toe moe en een beetje misselijk......merkte dat kracht ook niet daar was waar het moet zijn......balen dus........

Pull ups
3x8xbw

One arm DB rows
1x12x16
3x10x28

DB BP
1x12x16
3x10x22.......pufffff

Incline DB BP
3x10x18........vooral hier merkte ik dat kracht weg was.......hoop dat het alleen deze training was anders begint mijn cut er nu wel echt in te hakken

Skull Crushers
3x10x35......dit ging dan wel weer lekker

Shoulder press
3x10x14.....dit ging dan weer K.U.T.

Db curls
3x10x14

Helemaal leeg........snel dit vergeten en weer doorrrrrrrrr

Soms gaat het goed, soms niet...

ja cutten kan lastig zijn haha weet er alles van :p Ik begin er binnenkort ook weer aan! we're in this together bro :p

ja cutten kan lastig zijn haha weet er alles van :p Ik begin er binnenkort ook weer aan! we're in this together bro :p

Het krachtverlies is gewoon het ergste.........maar misschien had ik gewoon een off-day en is de volgende training weer ok. Heb in het begin van deze log ook aangegeven dat ik nog creatine had liggen en dat ik eens wilde kijken wat dat voor mij zou kunnen doen. Dus zodra ik echt stilstand (of erger) teruggang merk dan zal ik dat eens proberen. Werkt het niet, dan weet ik ook genoeg (voor mezelf natuurlijk.........)

Terug
Naar boven