Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer hem eens aan het begin van je training te doen?
op maandag doe ik zwaar MP, lichter benchen en donderdag zwaar benchen, lichter MP, alles is mogelijkTja dat zou kunnen, maar dan vermoei ik mijn schouders natuurlijk al behoorlijk voordat ik ga benchen.......weet niet of dat zo verstandig is?
maar als je hem aant einde altijd doet zal je het moeten aanvaarden dat t moeilijker is.op maandag doe ik zwaar MP, lichter benchen en donderdag zwaar benchen, lichter MP, alles is mogelijkmaar als je hem aant einde altijd doet zal je het moeten aanvaarden dat t moeilijker is.
Je zou kunnen proberen om de reps af te wisselen, dan weet je qua gevoel ook niet meer precies hoe het de vorige keer ging. Haalt soms een psychische blokkade weg. Soms doe je 4-6 reps, andere keer met minder gewicht 12-15 en dan weer iets zwaarder 8-12 reps.Stomme is dat het bij mij gewoon in 1 a 2 reps meteen op is........d.w.z. ik druk de eerste 7 a 8 reps gemakkelijk en daarna loop ik meteen leeg........
Je zou kunnen proberen om de reps af te wisselen, dan weet je qua gevoel ook niet meer precies hoe het de vorige keer ging. Haalt soms een psychische blokkade weg. Soms doe je 4-6 reps, andere keer met minder gewicht 12-15 en dan weer iets zwaarder 8-12 reps.

Bevalt wel zeker??Wel lekker op de fiets naar het werk en nog steeds aan het IF'en...........dussssss
Gewoon geen IF in het weekend doen. Doe ik vaak ook niet.Ja zeker........alleen in het weekend vind ik IF wat minder........
Vanmiddag lekker een LB training op het programma. Zin an

Gewoon geen IF in het weekend doen. Doe ik vaak ook niet.
Alleen in de laatste fase van mijn cut trek ik dan in het weekend ook de touwtjes helemaal aan..
Moet wel bekennen dat ik nu af en toe wel weer fasted probeer te trainen...wel even wennen weer..![]()
ook dat misselijke gevoel hielp niet echt natuurlijk.
Gewoon doorknallen. Ik zit nu ook in een cut en dan worden die zware trainingen echt een hel.
ja cutten kan lastig zijn haha weet er alles vanIk begin er binnenkort ook weer aan! we're in this together bro
![]()